Βραδιά κουλτούρας προχθές, οπότε επέλεξα Mortal Kombat II και δεν απογοητεύτηκα. Ερμηνείες βηταγάμμα(τα) διαλογής από τους περισσότερους, συμπαθητικά εφέ, άπειρες αναφορές και inside jokes, και φυσικά μπόλικο ξύλο. Ήθελα λίγο παραπάνω σπλατερ, πάντως, νομίζω το φοβήθηκαν ελαφρώς. Ο Urban φαίνεται ότι μελέτησε εις βάθος τα παιχνίδια, σε ολόκληρη την ταινία δεν έχει τι να κάνει τα χέρια του και στέκεται σαν σε T-pose, λες και είναι το sprite του χαρακτήρα του πριν ολοκληρωθεί το ανιμέισιο. Ωστόσο, στα πλάνα που δείχνουν μόνο πρόσωπο χάνει την αυτοσυγκέντρωσή του και παίζει σαν κανονικός ηθοποιός.
6/10 ωραία τυροκροκέτα για τους φανς του franchise.