Basketball is Life

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Πήρε δηλαδή έναν Center που έχει να παιξει 1,5 χρόνο και όλα αυτά χωρίς ακόμα να έχει στεγνώσει το μελάνι στο συμβόλαιο του Ζέλικο; Να ήταν άραγε με τη σύμφωνη γνώμη του ή αλλη μια κλασική πιστολιά του Τράκη;
 
Πήρε δηλαδή έναν Center που έχει να παιξει 1,5 χρόνο και όλα αυτά χωρίς ακόμα να έχει στεγνώσει το μελάνι στο συμβόλαιο του Ζέλικο; Να ήταν άραγε με τη σύμφωνη γνώμη του ή αλλη μια κλασική πιστολιά του Τράκη;

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι εισήγηση Ζοτς, ειδικά τώρα που είμαστε στα μέλια.
 
Δεδομένου ότι οι Καταγγελόπουλοι είχαν ξεκινήσει από πέρυσι τη διαδικασία ελληνοποίησης του Φαλ, ήταν ψιλομονόδρομος η κίνηση. Ή αυτή τη μεταγραφή θα έκανε ή θα προσπαθούσε να σπάσει το συμβόλαιο του Παπαγιάννη στην Εφές (#μακριά).
 
οχι οτι υπηρχε ΣΟΒΑΡΗ ελπιδα να κοψει τις σοσιαλμαλακιες ο ντιπιτζης. απλα λεγαμε μηπως τωρα που ξαναφερε τον ζοτς κι εκανε κυκλο η ιστορια και πατησε στα χναρια πατερα και θειου...
αλλοι παλι ελεγαν οτι ο ζελικος θα του το χει βαλει ορο να μην ποσταρει οτι ναναι.

βεβαια θα μου πεις ο καθεις εχει ελευθερη βουληση και οτι ΑΥΤΟ δεν εχει σχεση με μπασκετ, κι οτι ο καθεις μπορει να αυτοξεφτιλιζεται οσο γουσταρει κι αντεχει. δεκτά ολα. δεν κρινουμε δω περα.
αυτααααααααααα.

 
Όπως (νομίζω?) είχα ξαναγράψει στο παρελθόν, αν δεν ήμουν Παναθηναϊκός θα ήμουν σχεδόν ευτυχισμένος που υπάρχει ο Γιαννακόπουλος στο ίντερνετ.
 
Back
Top