What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

STASIS: BONE TOTEM

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,538
Ωραίο κείμενο, Γκού.

Η Brotherhood μου αφήνει την εντύπωση πως υποφέρει πραγματικά που δεν έδρασε κατά την διάρκεια της δεκαετίας του '90. Αν κυκλοφορούσαν τους τίτλους τους παράλληλα με το Sanitarium, θα θεωρούνταν ενδεχομένως all time classics.

Όπως εύστοχα σημείωσες όμως, φαντάζουν αρκετά παρωχημένοι πλέον. Το ισομετρικό σε συνδυασμό με την ανάγνωση κατεβατών πλέον με διαλύει και φαντάζομαι δεν είμαι και ο μόνος. Σίγουρα απευθύνονται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό, πάνω από τα πρώτα -άντα.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
Όπως εύστοχα σημείωσες όμως, φαντάζουν αρκετά παρωχημένοι πλέον.

Χμ... δεν θα έλεγα παρωχημένοι με την έννοια που αντιλαμβάνομαι εγώ τον όρο σε gaming πλαίσιο, δηλαδή ότι απλά δεν λειτουργεί ό,τι και να κάνεις, πχ. Quick Time Events, ακόμα και η καλύτερη δυνατή υλοποίηση είναι απλά ανεκτή, κι αυτό αν τα υπόλοιπα στοιχεία του παιχνιδιού αξίζουν.

Υπό αυτή την έννοια, το STASIS: BONE TOTEM δεν είναι καθόλου παρωχημένο, απλά έχει κάποια θέματα υλοποίησης. Πιστεύω ότι αν τα logs ήταν περισσότερα αλλά συντομότερα, θα μπορούσαν να μεταφέρουν τις ίδιες πληροφορίες χωρίς να δίνουν την αίσθηση ότι παρεμβάλονται στο gameplay.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,538
Ναι, για μένα είναι σημαντικό το παιχνίδι να λειτουργεί σαν παιχνίδι, να μου δείχνει, να μην χρειάζεται να διαβάζω βιβλίο επί της οθόνης ουσιαστικά. Η οικονομία στο γραπτό λόγο είναι εφικτή, όπως περίτρανα απέδειξαν τα Disco Elysium και Norco. Θέλει δουλειά και προσοχή όμως για να βγει σωστά και να μην καταλήξει να κουράζει.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,381
Ναι, για μένα είναι σημαντικό το παιχνίδι να λειτουργεί σαν παιχνίδι, να μου δείχνει, να μην χρειάζεται να διαβάζω βιβλίο επί της οθόνης ουσιαστικά.

Ακριβώς αυτό. Παλιότερα το εκτενές κείμενο ήταν απαραίτητο επειδή συχνά δεν υπήρχαν τα τεχνικά μέσα και χρειαζόταν φαντασία ή/και abstraction για να περάσεις την σωστή ατμόσφαιρα. Πλέον υπάρχουν πολλές μέθοδοι για να αποφύγεις να αναγκάσεις τον παίκτη να διαβάσει ολόκληρο βιβλίο. Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν και στο gaming.
 
Top Bottom