BANISHERS: GHOSTS OF NEW EDEN

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ωραίο κείμενο Ζώρζ. Είχα καλό προαίσθημα για δαύτο. Χαμηλών τόνων κυκλοφορία με ουσιώδη γραφή.

Με το παιδοκομικό ξύλο που τρώω, λογικά θα το ξεκινήσω καλό '25, αλλά δεν μπορούσα να μην αγοράσω έστω ένα ταπεινό Islay Mist στους Φραντσέζους αδελφούς.
 
Ωραία ξεκίνησε η εβδομάδα, με διάβασμα όμορφης παρουσίασης ενός πολύ καλού παιχνιδιού. Το είχα στα υπόψη από τα γραφικά του και το setting του αλλά από οτι φαίνεται έχει και πολύ καλή ιστορία. Σαν να σιγοψήθηκα.
 
Ζώρζ πρέπει να έχω φτάσει στα μισά περίπου. Όπως ακριβώς τα έγραψες. Μ'αρέσει πάρα πολύ η γραφή του, σε βάζει φοβερά μέσα στο κλίμα και το υπερφυσικό του στοιχείο το παρουσιάζει πολύ σωστά. Ούτε υστερίες, ούτε εφηβικές γραφικότητες.

Πολλά μπράβο στη Don't Nod που συνεχίζει να παράγει ποιότητα. Δεν υπάρχει περίπτωση τέτοιο παιχνίδι να φέρει κέρδος, είναι υπερβολικά ποιοτικό, αλλά ελπίζω τουλάχιστον τα Life is Strange να τους επιτρέπουν να συνεχίσουν να παραδίδουν τέτοια διαμάντια.
 
Λοιπόν, έχω γράψει 60 ώρες κι είμαι σχεδόν στο φινάλε, βλέποντας και κάνοντας τα πάντα στο παιχνίδι. Δεν το περίμενα πόσο πολύ μ'έκανε να γουστάρω η εκπληκτική γραφή και η ατμόσφαιρά του. Μου άρεσε πολύ και η χρονική περίοδος στην οποία τοποθετείται η δράση, πολύ σπάνια βλέπουμε τέτοια μεράκια.

Έχει δυο μεγάλες μηχανικές/σχεδιαστικές αστοχίες που θεωρώ το σταμάτησαν από το να βρει ευρύτερη αποδοχή. Αφ'ενός τα συνεχή μπρος-πίσω στα οποία σε εξαναγκαζεί καταντούν πολύ κουραστικά, ειδικά σε συνδυασμό με το στριφνό και παλιομοδίτικο fast travel σύστημα. Aφ'ετέρου, το γεγονός ότι ουσιαστικά για να 'κλείσεις' κάθε Haunting πρέπει να κάνεις rest και μετά να ξαναμιλήσεις σε όποιον έμεινε όρθιος προκειμένου να κάνεις κάποιο συνήθως θεοάχαρο και αντικλιμακτικό fetch quest (κάτι που ουδέποτε επικοινωνείται ξεκάθαρα από το παιχνίδι και ανακαλύπτεις μόνος σου μετά τα μισά, αν είσαι σχολαστικός) αφαιρεί αρκετούς πόντους από την ένταση και την κλιμάκωση της ιστορίας.

Εκπληκτικό το ζευγάρι Red-Antea, θα ήθελα πολύ να τους δω κάποια στιγμή να εμφανίζονται ξανά.
 
Ειναι το τριτο παιχνιδι με unreal engine που εχω παιξει και ισως το μονο που δεν εχειray tracing. Γι αυτο τρχει maxed 1440p 60 fps χωρις fsr ενω τα αλλα 2 τα robop rogue city και immortal of aveum που εχουν και ray tracing εβαλα fsr για 60 fps με epic γραφικα και epic ray tracing. 60 ωρες? Eμενα μου πηρε 35 ωρες στο normal και εσφαξα ολα τα φαντασματα! Οντως εκπλητικη γραφη και ατμοσφαιρα!!!
 
Back
Top