ADSL+2 ROUTER μέχρι 25 ΕΥΡΩ

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Epitaph

Death Knight
Χαίρετε.
Επειδή θα κάνω αλλαγή τελικά και θα βάλω HOL είπα να αγοράσω δικό μου modem και να μην πάρω αυτό που δίνει η HOL με 20 ευρώ (19.90...).
Πληροφοριακά η HOL μου πε ότι δίνει το ZTE H108N.

Αυτό εδώ είναι καλό;

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16833704039

Να επενδύσω; Άλλες προτάσεις μέχρι 25 ευρώ; Τι κοιτάμε στα Routers; Εκτός από πόσες θύρες έχει (προφανώς)...

Αυτό που έχεις ποστάρει, είναι router και WiFi access Point. Οι συσκευές που δίνουν οι ISPs έχουν <b>και</b> ADSL 2+ modem.

Είδες τελικά που είμαι άσχετος και ανίδεος; Για προτείνετε τότε κάνα καλό Modem μέχρι 40 ευρώ...

Με το ZTE 108Ν θα γίνει τίποτα; Το χρειάζομαι για σπίτι με πολλούς τοίχους ανάμεσα απ τον ένα πομπό στον άλλο δέκτη.

Epitaph wrote:
Το χρειάζομαι για σπίτι με πολλούς τοίχους ανάμεσα απ τον ένα πομπό στον άλλο δέκτη.</blockquote>

Πάγια πρόταση μου για αυτές τις συνθήκες είναι η χρήση http://www.skroutz.gr/s/3163403/TP-LINK-TL-PA2010P-Kit.html" class="bbcode_url">powerline, και ξεμπερδεύεις μια και καλή από σκοτούρες με το ασύρματο σήμα...

Δώσε λίγο πόνο/info παραπάνω, γιατί ήταν TIL για μένα. Ίσως αγοράσω ένα τέτοιο για το πατρικό.

Το παουερλάιν είναι εγγύηση εκτός και αν έχεις τριφασικό ρεύμα, τότε θα κλαις τα λεφτά που πέταξες. :vaultboy:

Οπότε να πάρω ένα ADSL modem/Router της πλάκας απ αυτά που δίνουν φθηνά, και άμα έχω πρόβλημα, βάζω Powerline Adapters.

Οπότε ξαναρχόμαστε στο πρώτο ερώτημα. Αξιότιμο modem στα 25 ευρώ για cable connections;

Δε νομίζω στα 25 ευρώ να βρεις κάτι ουσιαστικά καλύτερο από αυτά που δίνουν οι ISP - εντάξει, εκεί κυμαίνονται τα φθηνά μοντέλα από TP-Link, Linksys, Asus και Belkin που είναι όλα πιο "δυνατά" ονόματα από ZTE, αλλά από ουσία δε νομίζω πως αξίζει ούτε τα 25 ευρώ, κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου και με το ZTE.