What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

FINAL FANTASY VII: REBIRTH

Chosen Undead

Death Knight
Joined
Jul 14, 2015
Messages
3,915
Θα το τσιμπήσω στο ps5 αφού παίξω τα remake του VII, το remaster του Crisis Core και το FFVI που έχω πάρει εκεί αφού πρώτα αξιωθώ να τελειώσω το FFXV στο PC. Eίμαι διχασμένος από την άλλη αν θα ασχοληθώ με το Lightning Returns στο Ps3. Το έχει παίξει κανείς να μου πει αν αξίζει να το κάνω? Πόσο τραγικό βέβαια να μην έχουν βγάλει remaster στη τριλογία του XIII. Υπάρχει leak βέβαια πως θα βγει hd remaster trilogy soon. Αντε να δούμε. Αψογο το review!
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,296
Ευχαριστούμε για το ριβιού!

Ομολογώ ότι σαν φαν του κλασικού παιχνίδαρου, και απ' τα λίγα παιχνίδια που με πιάνει έντονα, ενώ το ψιλοαπεχθάνομαι πια, το gatekeeping μου, ήμουν απ' την αρχή κάθετος ότι εγώ την τριλογία την ριμέικ δεν την ακουμπάω. Και ειδικά μετά τις τόσες μαλακιζμένες αλλαγές που έκαναν στο remake.
Αλλά σιγά σιγά νομίζω, και με όσα ακούω και διαβάζω, ότι πέφτουν οι αντιστάσεις μου και ειδικότερα και μετά την αλλαγή πλεύσης της square με την συμπεριφορά της προς τα πισί, σκέφτομαι πολύ σοβαρά πλέον, μόλις ολοκληρωθεί και με το τρίτο μέρος, να του δώσω μια ευκαιρία και να τα παίξω.
Θα δείξει, έχουμε δρόμο μέχρι τότε.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,704
Θα δείξει, έχουμε δρόμο μέχρι τότε.

Εκτιμώ ότι το τρίτο μέρος θα κυκλοφορήσει το Γενάρη του 2027, στην επέτειο των 30 χρόνων του original παιχνιδιού.

Να 'μαστε καλά μέχρι τότε, θα έχεις να αφιερώσεις πάρα πολλές ώρες και στα τρία παιχνίδια.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,296
Να 'μαστε καλά μέχρι τότε, θα έχεις να αφιερώσεις πάρα πολλές ώρες και στα τρία παιχνίδια.

Καλά, εδώ έχουμε βγάλει έντεκα παιχνίδια Trails και πάμε για το δωδέκατο, τι να μας πεί μια τριλογία 😅
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,704
Υπάρχουν missables εδώ όπως στο αρχικό ff7?
Όχι, σχεδόν πάντα (εκτός από ορισμένα σημεία που δεν σου επιτρέπει το σενάριο να φύγεις - συνήθως σε προειδοποιεί γι' αυτό) μπορείς να μεταφερθείς οπουδήποτε στο χάρτη.

Πάντως, ακόμα και αν τελειώσεις το παιχνίδι, μπορείς να συνεχίσεις να παίζεις και να κλείσεις τις όποιες εκκρεμότητες έχεις αφήσει.
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
2,209
Για όσους δεν γνωρίζουν, το σύστημα μάχης δεν είναι turn-based, όπως στο original Final Fantasy VII, αλλά action-oriented, με τη δράση να σταματά κάθε φορά που θέλουμε να εκτελέσουμε μια εντολή (abilities, spells, items), αφού πρώτα όμως έχει γεμίσει η μπάρα ATB, η οποία φορτίζει σταδιακά όσο πατάμε το κουμπί επίθεσης στους εχθρούς ή κάνουμε dodge/block.


Όντας μεγάλος φαν του original, πάνω από 1000 χίλιες ώρες σίγουρα δαπάνησα, πραγματικά προσπάθησα πολύ να παίξω το 1o remake. έριξα πάνω από 10-15 ώρες, μέχρι και mod που το έκανε πιο turn based έβαλα, άλλα αυτό το action gameplay δεν το αντέχω, ειδικά σκεπτόμενος ότι το original είχε ένα από τα καλύτερα "real time" turn based συστήματα που έχουν βγει!

PS Θελω να ευχαριστήσω τον αρθρογραφο του PCM που είχε ενα υπερπλήρες walkthough που χωριζονταν και σε 3 τευχη μαλιστα. Ουτε το μισά απο αυτα που είχε το παιχνιδι δεν είχα βρει στο 1ο playthough μου
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
15,518
^Skill issue, git gud κλπκλπ

Η δικαιολογία/αφήγημα όλων (σχεδόν) νομίζω των τερμπεηζάδων "δε μπορώ να κουμαντάρω ομάδα των 6", "είναι πάρα πολλοί και χαόνομαι" (that's what she said), "δε μπορώ να παρακολουθήσω το combat log και αν οι εντολές εκτελέστηκαν" (as if), κατέληξε στo χάνω τη μπάλα με ασύλληπτα μεγάλα γκρουπ των... 3 χαρακτήρων.


giphy.gif

Άντε και DMC tb εύχομαι. :trollface:
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,296


Όντας μεγάλος φαν του original, πάνω από 1000 χίλιες ώρες σίγουρα δαπάνησα, πραγματικά προσπάθησα πολύ να παίξω το 1o remake. έριξα πάνω από 10-15 ώρες, μέχρι και mod που το έκανε πιο turn based έβαλα, άλλα αυτό το action gameplay δεν το αντέχω, ειδικά σκεπτόμενος ότι το original είχε ένα από τα καλύτερα "real time" turn based συστήματα που έχουν βγει!

PS Θελω να ευχαριστήσω τον αρθρογραφο του PCM που είχε ενα υπερπλήρες walkthough που χωριζονταν και σε 3 τευχη μαλιστα. Ουτε το μισά απο αυτα που είχε το παιχνιδι δεν είχα βρει στο 1ο playthough μου


To σκεφτόμουν κι εγώ αυτό, αλλά απ' την άλλη σκεφτόμουν επίσης ότι οκ, υπάρχουν χιλιάδες άλλες σειρές και παιχνίδια με το καλύτερο σύστημα μάχης που έχει δημιουργηθεί, οπότε κλάιν.
Και απ' τη στιγμή που του έχουν γαμήσει τα ματάκια story και lore-wise, η μάχη είναι το τελευταίο που θα έπρεπε να μας απασχολεί.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,456
Τα έχουμε ξαναπεί: Τα real-time συστήματα μάχης είναι για αυτούς που βιάζονται να τελειώσει η μάχη για να πάνε να δούνε τα μεμέ της Τίφα. Οι πραγματικοί μύστες ψηφίζουν turn based γιατί ξέρουν να εκτιμούν και να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
15,518
Ένας έστω έχει αντιληφθεί πως άλλα τα μάτια του λαγού άλλα της κουκουβάγιας άλλο το ATB σύστημα (προφανώς καινοτόμο για την εποχή και κάτι που σκαρφίστηκε πρώτη η Square Enix, για αυτό συναντάται σχεδόν αποκλειστικά σε games τους) και άλλο το TB - τα χωρίζει μια σημαντική λεπτομέρεια εδώ που τα λέμε - αλλά ναι, "χιλιάδες παιχνίδια και σειρές".

#notmyFFVII #notmyTifa
:kleo:
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,456
Ένας έστω έχει αντιληφθεί πως άλλα τα μάτια του λαγού άλλα της κουκουβάγιας άλλο το ATB σύστημα (προφανώς καινοτόμο για την εποχή και κάτι που σκαρφίστηκε πρώτη η Square Enix, για αυτό συναντάται σχεδόν αποκλειστικά σε games τους) και άλλο το TB - τα χωρίζει μια σημαντική λεπτομέρεια εδώ που τα λέμε - αλλά ναι, "χιλιάδες παιχνίδια και σειρές".

#notmyFFVII #notmyTifa
:kleo:

Το active time battle δεν είναι turn based με χρονικό όριο; Το θυμάμαι από το Chrono Trigger.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,296
Ναι ναι, τεράστιες διαφορές, σαν τα tb με κίνηση σε κουτάκια, χωρίς κίνηση, και κίνηση στο χώρο.
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
2,209
Το active time battle δεν είναι turn based με χρονικό όριο; Το θυμάμαι από το Chrono Trigger.
To ATB του ff7 original ήταν μίξη real time με γύρους, βασικά ανάλογα με το speed του κάθε χαρακτήρα ερχόταν η σειρά του να "παίξει". Χαρακτήρες με μεγαλύτερο speed δρούσαν πρώτοι και σε μεγάλες μάχες περισσότερες φορές. Στο default όταν ερχόταν η σειρά ενός χαρακτήρα, "έτρεχε" ο χρόνος για τους υπόλοιπους, οπότε έπρεπε να δράσεις και γρήγορα.
Ευτυχώς είχε επιλογή να παγώνει ο χρόνος όταν ερχόταν η σειρά σου, οπότε ήταν πρακτικά TB με speed attribute :love:
Το θεωρώ καταπληκτικό σύστημα γιατί έδινε έναν ακόμα παράγοντα σχεδιασμού στους χαρακτήρες και οι γρήγοροι (XIII) είχαν σημαντικό ρόλο στο party composition και στην μάχη. Το 2ο καλύτερο TB για εμένα μετά από αυτό των Fallout (οποιος ρωτησει ποιων fallout θα φαει block! 🤬)
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
15,518
Το active time battle δεν είναι turn based με χρονικό όριο; Το θυμάμαι από το Chrono Trigger.
Ναι, είναι ένα υβριδικό tb/real time σύστημα. Ο χρόνος πιέζει στο να κάνεις τις επιλογές σου, έχει αυτή την αίσθηση urgency που λείπει στα TB.

Στο Chrono Trigger μάλιστα είχε την επιλογή να περνάει ο χρόνος όσο είσαι και στα μενού, που προφανώς απευθυνόταν σε όσους ήθελαν έξτρα πρόκληση ή είχαν ξαναπαίξει το παιχνίδι. Είναι σύστημα γενικά που σκέφτεσαι γρήγορα τις επιλογές σου και τις εκτελείς.

Μπορεί να ευνοεί όσους έχουν υψηλό speed attribute που είπε και ο Nameless και να πρέπει να μπεις στο ρυθμό ώστε "να εκτελείς επιθέσεις με το που είναι διαθέσιμες" αλλά σε αρκετές περιπτώσεις σύμφερε να περιμένεις τους πιο αργούς companions ώστε να κάνετε double/triple techs (must εννοείται για bosses). Σε μεταγενέστερα (3d προφανώς) games υπήρχε και δυνατότητα κίνησης στο χώρο/positioning.

Λογικό, με αυτά τα δεδομένα, να θεωρείται ως ένα εντελώς ξεχωριστό σύστημα μάχης.
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
2,209
Ναι, είναι ένα υβριδικό tb/real σύστημα. Ο χρόνος πιέζει στο να κάνεις τις επιλογές σου, έχει αυτή την αίσθηση urgency που λείπει στα TB.
Το άρθρο στο link είναι άλλη μια απόδειξη του γελοίου συστήματος πατεντών. Να μπορείς να κάνεις intellectual property ένα κύκλο επιλογών ή ένα βέλος στο αέρα!!! Σιγά την ανακάλυψη ρε μεγάλε που δεν επιτρέπεις κανένα άλλο να την χρησιμοποιήσει!
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,456
Καλά νέα για τους φανς της σειράς και για την Square, το launch στο Steam πήγε πολύ καλά:

 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,704
Ενδιαφέρουσα εξέλιξη και σίγουρα θετική. Εκτιμώ ότι βοήθησε και η σχετικά χαμηλή τιμή του (49 ευρώ με την έκπτωση που "τρέχει" ακόμα) και το σαφώς πιο προσεγμένο port σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι.

Έρχεται και σε αντίθεση με τα επιστημονικά λεγόμενα των Sony fanboys, τα οποία είχαν σηκώσει ως σημαία το ότι το παιχνίδι έγινε cracked αμέσως και κατέβηκε παράνομα χιλιάδες φορές μέσω torrent. Συνεπώς, δεν το αγόρασε κανείς, οπότε πρέπει να σταματήσουν να κυκλοφορούν οι αποκλειστικοί τίτλοι του PS5 σε PC...
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,456
Φαίνεται μάλιστα πως ξεπέρασε κατά πολύ τις προβλέψεις και προσδοκίες της Square:



Έρχεται και σε αντίθεση με τα επιστημονικά λεγόμενα των Sony fanboys, τα οποία είχαν σηκώσει ως σημαία το ότι το παιχνίδι έγινε cracked αμέσως και κατέβηκε παράνομα χιλιάδες φορές μέσω torrent. Συνεπώς, δεν το αγόρασε κανείς, οπότε πρέπει να σταματήσουν να κυκλοφορούν οι αποκλειστικοί τίτλοι του PS5 σε PC...

Ζουν στην δική τους εικονική πραγματικότητα. Anyway, το γεγονός ότι γνωρίζει τόση επιτυχία χωρίς καν Denuvo ευελπιστώ να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα σε όλους τους publishers.
 
Top Bottom