<blockquote><br>Δεν ξέρω αν στέκει να έχουμε γενικές απορίες. Έχω κάμποσες, αλλά θα τις πετάξω άλλη στιγμή. Για αρχή μία που με ταλανίζει καιρό.<br><br>Το hitbox επηρεάζεται από τα πολυγωνα και το μοντέλο γενικότερα ή είναι κάτι που ορίζεις εσύ; Γενικά το πως θα συμπεριφέρονται οι νόμοι της φυσικής είναι ξεκάθαρα θέμα του "κουτιού" που ορίζεις εσύ;<br></blockquote><br>Στέκει απόλυτα να έχουμε γενικές απορίες, αν θες είναι και το νόημα του subforum.<br><br>Αν κατάλαβα την ερώτηση σου, θα προσπαθήσω να σου απαντήσω:<br>Το hitbox ή collision box καλύτερα, είναι πολύ σημαντικό στις game engines. Είναι ξεχωριστό component από το μοντέλο. Ένα μοντέλο μπορεί να είναι ορατό στο παιχνίδι, αλλά να "περνάς από μέσα". Αυτό σημαίνει πως δεν έχει collisions που να σε εμποδίζουν να περάσεις από μέσα. Έχει όμως άλλα collisions τα οποία κάνουν trigger κάποιο γεγονός ή μπορεί να μην έχει κανένα collision.<br><br>Θα πω ένα παράδειγμα για να γίνω κάπως πιο αντιληπτός:<br>Έστω, ότι θέλουμε να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που ο παίκτης θα μαζεύει coins. Επίσης, θα υπάρχουν τοίχοι όπου ο παίκτης δεν θα μπορεί να περάσει. Θα πρέπει λοιπόν, να φτιάξουμε colision boxes στους τοίχους για να μην μπορεί να περάσει ο παίκτης.<br>Στα νομίσματα θα πρέπει να φτιάξουμε collision boxes ούτως ώστε να καταλαβαίνει η μηχανή ότι ο παίκτης (το collision box του παίκτη) ακούμπησε το νόμισμα, να προσθέτει +1 στο inventory του και να το εξαφανίζει. Θέλουμε λοιπόν, αυτό το collision να αφήνει τον παίκτη να περνάει από μέσα του και να κάνει κάποιες πράξεις σχετικές με το gameplay του παιχνιδιού.<br><br>Προγραμματιστικά τα collision boxes θέλουμε να είναι όσο το δυνατόν πιο απλά σχήματα.<br>Σαφώς και μπορούμε να φτιάξουμε collision σε ένα σύνθετο μοντέλο με πολλά πολύγωνα αλλά δεν "συμφέρει" καθώς καταναλώνει πολλούς πόρους του συστήματος.<br>Για παράδειγμα στο RocketLeague μην φανταστείς ότι τα collisions στα αυτοκινητάκια είναι ακριβώς και λεπτομερώς το σχήμα του αυτοκινήτου. Χοντρά-χοντρά άντε να είναι κανένα 20εδρο.<br><br>Τα physics είναι ξεχωριστό κομμάτι και άσχετο με το collision box.