What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Γενικές απορίες

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,224
Δεν ξέρω αν στέκει να έχουμε γενικές απορίες. Έχω κάμποσες, αλλά θα τις πετάξω άλλη στιγμή. Για αρχή μία που με ταλανίζει καιρό.<br><br>Το hitbox επηρεάζεται από τα πολυγωνα και το μοντέλο γενικότερα ή είναι κάτι που ορίζεις εσύ; Γενικά το πως θα συμπεριφέρονται οι νόμοι της φυσικής είναι ξεκάθαρα θέμα του "κουτιού" που ορίζεις εσύ;
 

blender5d

Umber Hulk
Joined
Dec 15, 2016
Messages
894
<blockquote><br>Δεν ξέρω αν στέκει να έχουμε γενικές απορίες. Έχω κάμποσες, αλλά θα τις πετάξω άλλη στιγμή. Για αρχή μία που με ταλανίζει καιρό.<br><br>Το hitbox επηρεάζεται από τα πολυγωνα και το μοντέλο γενικότερα ή είναι κάτι που ορίζεις εσύ; Γενικά το πως θα συμπεριφέρονται οι νόμοι της φυσικής είναι ξεκάθαρα θέμα του "κουτιού" που ορίζεις εσύ;<br></blockquote><br>Στέκει απόλυτα να έχουμε γενικές απορίες, αν θες είναι και το νόημα του subforum.<br><br>Αν κατάλαβα την ερώτηση σου, θα προσπαθήσω να σου απαντήσω:<br>Το hitbox ή collision box καλύτερα, είναι πολύ σημαντικό στις game engines. Είναι ξεχωριστό component από το μοντέλο. Ένα μοντέλο μπορεί να είναι ορατό στο παιχνίδι, αλλά να "περνάς από μέσα". Αυτό σημαίνει πως δεν έχει collisions που να σε εμποδίζουν να περάσεις από μέσα. Έχει όμως άλλα collisions τα οποία κάνουν trigger κάποιο γεγονός ή μπορεί να μην έχει κανένα collision.<br><br>Θα πω ένα παράδειγμα για να γίνω κάπως πιο αντιληπτός:<br>Έστω, ότι θέλουμε να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που ο παίκτης θα μαζεύει coins. Επίσης, θα υπάρχουν τοίχοι όπου ο παίκτης δεν θα μπορεί να περάσει. Θα πρέπει λοιπόν, να φτιάξουμε colision boxes στους τοίχους για να μην μπορεί να περάσει ο παίκτης.<br>Στα νομίσματα θα πρέπει να φτιάξουμε collision boxes ούτως ώστε να καταλαβαίνει η μηχανή ότι ο παίκτης (το collision box του παίκτη) ακούμπησε το νόμισμα,  να προσθέτει +1 στο inventory του και να το εξαφανίζει. Θέλουμε λοιπόν, αυτό το collision να αφήνει τον παίκτη να περνάει από μέσα του και να κάνει κάποιες πράξεις σχετικές με το gameplay του παιχνιδιού.<br><br>Προγραμματιστικά τα collision boxes θέλουμε να είναι όσο το δυνατόν πιο απλά σχήματα.<br>Σαφώς και μπορούμε να φτιάξουμε collision σε ένα σύνθετο μοντέλο με πολλά πολύγωνα αλλά δεν "συμφέρει" καθώς καταναλώνει πολλούς πόρους του συστήματος.<br>Για παράδειγμα στο RocketLeague μην φανταστείς ότι τα collisions στα αυτοκινητάκια είναι ακριβώς και λεπτομερώς το σχήμα του αυτοκινήτου. Χοντρά-χοντρά άντε να είναι κανένα 20εδρο.<br><br>Τα physics είναι ξεχωριστό κομμάτι και άσχετο με το collision box.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,327
μπορεις βεβαια να περνας μεσα απο τον τοιχο και τα coins να κολανε πανω στον τοιχο. κλασσικη περιπτωση "ποιος τα πηρε τα λεφτα".
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Φιλολογικού ενδιαφέροντος απορία προς τους έχοντες τη γνώση: ποιό θα θεωρούσατε το ιδανικό μέσο, είτε browser-based είτε κανονικό πρόγραμμα, για τη δημιουργία ενός υπερ-απλού Choose-Your-Own-Adventure game?

Σε φάση, στατική εικόνα, επιλογές 1-2-3-4 από κάτω, επόμενη εικόνα ανάλογα με την επιλογή στην προηγούμενη, πάλι επιλογές 1-2-3-4...
7-8 αντίστοιχες εικόνες συνολικά, και στο "φινάλε" το παιχνίδι να αναγνωρίζει τις επιλογές σου και να σου προβάλει το αντίστοιχο στατικό ending screen.
 

Crusader

Gelatinous Cube
Joined
Dec 12, 2012
Messages
101
Εγώ θα πρότεινα HTML 5. Οτιδήποτε άλλο θα ήταν απλά overkill.
 
Top Bottom