What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

lelos kounelos

Ancient Red Dragon
Joined
Dec 9, 2012
Messages
11,871
Δεν καταλαβαινω γιατι μπλεκεστε σε θεματα που δεν εχουν λογικη. τι παει να πει οτι ση σωστη σειρα ειναι 5-4-3-7-8-1-2-6-1.
Δηλαδη εμεις, που καταπιανομασταν με οποιο monkey κυκλοφορουσε, παιξαμε με λαθος σειρα, επειδη μας τα εδιναν με λαθος σειρα;
Η σωστη σειρα ειναι η σειρα που κυκλοφορησαν. Ολα τα αλλα ειναι αυτοσχεδιασμοι σε πειραματικο θεατρο, και εμεις οι θεατες.

Εχω παιξει τα 1,2,3 και δεν θα μπορουσα να τα πιασω με διαφορετικη σειρα, δεν γινεται.
 

lucinos

Mind-flayer
Joined
Nov 16, 2015
Messages
1,734
Τώρα για μένα το ιδανικό είναι να παίξεις απλά τα 1, 2, 3. Τα υπόλοιπα τα θεωρώ κατώτερα και αρκετά αταίριαστα με το lore και το χιούμορ της σειράς.
Αν το πας έτσι βγάλε το 3. Μόνο τα 1,2 τα θεωρώ «ομάδα». Επίσης δεν θεωρώ κακά τα 4 και 5.

τι γίνεται πώς έφτασαν εκεί και για ποιο λόγο και να πιάσεις τα σωστά αστεία/vibes.
Αν υποθέσουμε ότι ήθελε να πιάσει vibes τότε απέτυχε οικτρά. Δεν το θεωρώ αποτυχία γιατί δεν πιστεύω ότι προσπάθησαν, ειδικά στο 3 (κάπως το προσπάθησε το 4). Αυτό που σώζει το 3 και δεν το βρίζω είναι ότι πέτυχε να είναι εξαιρετικό παιχνίδι. Αλλά συνέχεια μετά το 2 δεν υπάρχει. Μονάχα αναφορές σαν να μιλάμε για κάποια περασμένη ζωή για την οποία πάθαμε αμνησία.

Για την «αυθεντική» εμπειρία εισόδου στον κόσμο ναι φυσικά το 1 «πρέπει» να το παίξει κάποιος πρώτο και παρεμπιπτόντως με EGA γραφικά (πάνω στην EGA είναι σχεδιασμένη η πίξελ αρτ τού παιχνιδιού, η VGA είναι εκ τών υστέρων και τότε φυσικά πούλαγε καλύτερα στο κουτί αλλά «χαλάει» το πίξελ αρτ). Από εκεί και πέρα ο μόνος λόγος που θα έδινα να πάει στο 2 αμέσως μετά είναι επειδή έχει πρόσφατο το 1 και πιστεύει ότι μπορεί να τα τρέξει μαζί.

Προσωπικά τα έπαιξα με την σειρά που βγήκαν αλλά το 2 θυμάμαι να το παίζω μικρός, δεν θυμάμαι να το τερματίζω μικρός. (θα μπορούσα να το είχα βάλει και αυτό στα παιχνίδια που μού πήραν πολλά χρόνια να τερματίσω). Επίσης δεν ξέρω τι πρόβλημα έχετε με την telltale. Να πω την αλήθεια την ξέρω μόνο από το ΜΙ5 αλλά είναι μια χαρά παιχνίδι.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,195
@lucinos

Σε ευχαριστώ που ανέπτυξες το συλλογισμό σου. Συμφωνώ απόλυτα ότι τα δύο πρώτα είναι μία ενιαία ενότητα, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στο τέλος του δευτέρου που ήταν αρκετά αλλοπρόσαλο. Υπό αυτό το πρίσμα, το 3ο (και το πλέον αγαπημένο μου) έσωσε ό,τι μπορούσε και έδωσε μία κάποια συνέχεια (και τον Murray). Επομένως, θα μπορούσε κανείς να τα χωρίσει ως δύο ενότητες 1+2, 3+4+5 με την αυτήν τη σειρά. Πώς θα παίξει την κάθε ενότητα είναι στην προτίμηση του παίκτη.

Το 4ο είναι ομολογουμένως το πλέον αδύναμο, και η απογοήτευση ήταν ότι είχαν πετύχει τα πάντα με το Grim Fandago από πλευράς δεσίματος gameplay. Τελικά το συγκεκριμένο 3D απλώς μάλλον δεν ταίριαζε στο ύφος των MI. To 5o έσωσε την κατάσταση και ήταν τιμιότατο. Δυστυχώς δεν έκανα ποτέ upgrade σε Deluxe έκδοση τότε που το είχα προπαραγγείλει. Ήταν από τις πολύ καλές κυκλοφορίες της Telltale προτού μπει στα Walking Dead μονοπάτια.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,949
Η σειρά που προτείνει ο @lucinos είναι
η σειρά με την οποία έγιναν συμβατά σε linux.

Γιατί όχι CGA για την αληθινή HARDCORE εμπειρία;;; Μόνο μέσα από αυτή την νιρβάνα χρωμάτων μπορεί κανείς να δει το πραγματικό μυστικό της νήσου των μαϊμούδων.

Πάντως από τα γραφόμενα σου πρέπει να είσαι φαν του ending του 2, και κατά πάσα πιθανότητα και του Lost. :trollface:
 

lucinos

Mind-flayer
Joined
Nov 16, 2015
Messages
1,734
Γιατί όχι CGA για την αληθινή HARDCORE εμπειρία;;;
Σοβαρολογώ. Η EGA έκδοση για το ΜΙ1 είναι πίξελ αρτ, αντίθετα η VGA είναι ξεχωριστό σχέδιο που αδιαφορεί για το πίξελ αρτ και απλά έχει τούς περιορισμούς ανάλυσης τής εποχής. Αυτό αφορά συγκεκριμένα παιχνίδια τής εποχής, ένα άλλο ακόμα πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Loom. Ουσιαστικά μιλάμε για δυο ξεχωριστές εκδόσεις τού παιχνιδιού. Δεν το λέω γενικά πάμε στην EGA για καλύτερα πίξελ. Πχ το MI2 αντιθέτως είναι σχεδιασμένο μόνο για VGA. Υπάρχει «έκδοση» για EGA αλλά δεν είναι άλλο σχέδιο, είναι μονάχα φτωχός συγκενής τής VGA. Το ίδιο για το MI1 η CGA είναι απλά φτωχός άθλιος συγκενής που υπέμενα την πρώτη φορά που έπαιξα το παιχνίδι (το ξανάπαιξα μόλις είχα πρόσβαση σε έναν 386 με VGA).
 

lucinos

Mind-flayer
Joined
Nov 16, 2015
Messages
1,734
Τελικά το συγκεκριμένο 3D απλώς μάλλον δεν ταίριαζε στο ύφος των MI.
Στο grim fandago όλο το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο πάνω στο 3Δ. Στο MI4 (και στα περισσότερα παιχνίδια τής εποχής) απλά χρησιμοποίησαν 3Δ για λόγους μόδας. Νομίζω έχουμε σχεδόν ξεκάθαρες περιόδους. Υπάρχει η EGA φάση με πίξελ αρτ (εκ τών υστέρων η αγαπημένη μου). Μετά υπάρχει η VGA φάση που πάνω στην προηγούμενη πίξελ αρτ περνά ζωγραφική, μετά έχουμε μια φάση καρτούν και μετά έχουμε μια φάση 3Δ που κατά μένα είναι και η χειρότερη και ας έχει το υπέροχο grim fandago. Το θέμα είναι ότι ακολουθείται αυτή η σειρά σχεδόν από τούς πάντες δεν μιλαμε μόνο για το monkey island ή την lucasarts (πχ King's Quest)

Συχνά σήμερα βλέπουμε τις χαμηλές VGA αναλύσεις σαν πίξελ αρτ αλλά συνήθως δεν είναι. Είναι απλά ζωγραφική πάνω σε αυτήν την ανάλυση.
 
Last edited:

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,311
Είχα για χρόνια πισί με EGA, να πω την αλήθεια ζήλευα πολύ τα VGA γραφικά. Όχι ότι δεν ήταν αξιοπρεπή, είχα ζήσει και CGA πριν, αλλά στα μάτια μου τότε η διαφορά ήταν μεγάλη και ήμουν σε ηλικία που δεν μπορούσα να εκτιμήσω την τέχνη του πράγματος.
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,482
Αν και νομίζω πως έπαιξα απευθείας την VGA έκδοση του Secret of Monkey Island και τη βρήκα πανέμορφη, θα συμφωνήσω με τον Lucinos ότι στο LOOM είναι τέρμα αφύσικη και "λάθος" συγκριτικά με την αυθεντική EGA αλλά όχι μόνο λόγω γραφικών. Έχουν αλλοιώσει τη "σκηνοθεσία" και πολλές σκηνές διαλόγων και η αιτία, απ'ό,τι διάβασα, είναι ότι στην VGA έκδοση προστέθηκε και -αμφιβόλου ποιότητας- speech το οποίο έπιανε πολύ χώρο με αποτέλεσμα να προβούν σε περικοπές κειμένου.

Γενικά στο LOOM αναγνωρίζω μόνο την αυθεντική EGA, την ορθόδοξη, η οποία εκτός των άλλων ταιριάζει υπέροχα με την μυστικιστική ατμόσφαιρα του παιχνιδιού.
 

lucinos

Mind-flayer
Joined
Nov 16, 2015
Messages
1,734
Μάλλον τον έπρηξαν στη γκρίνια...
Φαντάζομαι πολύς κόσμος θα τον πρίζει, είναι ευνόητο. Και δεν σκέφτηκα να τού στείλω να βάλει αυτό στούς τίτλους τέλους:

 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,482
Ρε γαμώτο πολύ περίεργο το art style, δεν με κέρδισε καθόλου από το trailer :confused:
Ίσως παίζοντας έρθει η όρεξη.
Πάντως δεν έλεγαν μπαρούφες όταν είπαν ότι θα αξιοποιήσουν γεγονότα και χαρακτήρες από τα μη-Ron-ικά Monkey Islands. Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πώς θα δένουν όλα αυτά.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,222
Το art style μοιάζει σαν "επιτηδευμένα χαριτωμένη" νεανική σειρά cartoon στο netflix. Το έκαναν έτσι επειδή τους βγαίνει φθηνότερα? Επειδή θέλουν να τραβήξουν συγκεκριμένo target audience? Επειδή τους είπαν οι οικονομικοί αναλυτές πως αυτό το στυλ πουλάει τώρα? Όπως και να έχει, φαντάζει λίγο ξένο προς το πνεύμα της σειράς. Θα δείξει.

Τουλάχιστον ο Dominic Armato είναι σταθερά voice actor του Guybrush.

ΥΓ. Steam.

 

[email protected]

Death Knight
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,504
Εμένα με έψησε πολύ αυτό το "τέμπερα σε χαρτόνι" artstyle και η κίνηση που μου θύμισε φιγούρες θεάτρου σκιών. Σαν πειρατικό παραμύθι των παιδικών μου χρόνων. Hyped af.
 
Top Bottom