- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 12,565
Παίζοντας το Yakuza 0 παρατήρησα ξανά ένα φαινόμενο που επαναλαμβάνεται σχεδόν σε όλα τα open-world games: Στη μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού το βλέμμα μου δεν βρίσκεται στα 3D γραφικά του κόσμου που διασχίζω αλλά στον minimap ώστε να φτάσω στον προορισμό μου ή να εντοπίσω σημεία ενδιαφέροντος. Το ίδιο θυμάμαι να συμβαίνει στα GTA αλλά και πιο πρόσφατα στο Witcher 3. Είναι κρίμα οι developers να σχεδιάζουν τόσο λεπτομερείς κόσμους και οι παίκτες να καταλήγουν να κυνηγούν γραμμές ή κουκίδες σε έναν μικρό χάρτη αντί να προσανατολίζονται κοιτώντας τον ίδιο τον κόσμο.
Υπαρχει λύση σε αυτό το πρόβλημα; Κάποια μέθοδος που θα επέτρεπε στους παίκτες να μην βασίζονται στον minimap χωρίς όμως να διαλύεται εντελώς το immersion (Π.χ. με GPS εντός του κόσμου στο Witcher 3); Ποιο παιχνίδι θεωρείτε ότι έχει το καλύτερο σύστημα πλοήγησης και επισήμανσης των points of interest;
Υπαρχει λύση σε αυτό το πρόβλημα; Κάποια μέθοδος που θα επέτρεπε στους παίκτες να μην βασίζονται στον minimap χωρίς όμως να διαλύεται εντελώς το immersion (Π.χ. με GPS εντός του κόσμου στο Witcher 3); Ποιο παιχνίδι θεωρείτε ότι έχει το καλύτερο σύστημα πλοήγησης και επισήμανσης των points of interest;