- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 13,639
Έχετε κατά νου ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να είχε αγγίξει την τελειότητα και να θεωρείται all-time classic αν οι developers είχαν αποφύγει μία κρίσιμη λάθος επιλογή στο gameplay; Θα αντισταθώ στον πειρασμό να αναφερθώ σε ξέρετε τι (γκουχ, ρουτουγουπού, γκουχ) και θα δώσω ένα αρκετά προφανές παράδειγμα:
Το Arkham Knight θα μπορούσε για μένα να είναι το κορυφαίο superhero game όλων των εποχών και ένα αυθεντικό all-time classic εάν οι developers δεν είχαν κάνει την φρικτή επιλογή να αφιερώσουν μεγάλο μέρος του gameplay στις tank battles. Πολλοί θα πουν ότι το batmobile ήταν γενικά μια άστοχη επιλογή αλλά προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα ήταν σοβαρό πρόβλημα εάν είχαν αποφευχθεί οι tank battles. Υποθέτω ότι οι developers τις πρόσθεσαν για να δώσουν μια αίσθηση κλιμάκωσης της κατάστασης από τα προηγούμενα games αλλά για μένα η επιλογή αυτή ήταν εντελώς λάθος.

Το Arkham Knight θα μπορούσε για μένα να είναι το κορυφαίο superhero game όλων των εποχών και ένα αυθεντικό all-time classic εάν οι developers δεν είχαν κάνει την φρικτή επιλογή να αφιερώσουν μεγάλο μέρος του gameplay στις tank battles. Πολλοί θα πουν ότι το batmobile ήταν γενικά μια άστοχη επιλογή αλλά προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα ήταν σοβαρό πρόβλημα εάν είχαν αποφευχθεί οι tank battles. Υποθέτω ότι οι developers τις πρόσθεσαν για να δώσουν μια αίσθηση κλιμάκωσης της κατάστασης από τα προηγούμενα games αλλά για μένα η επιλογή αυτή ήταν εντελώς λάθος.