What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,102
Στο Darklands σίγουρα όποτε ήθελες (το λέει και στο video που έβαλα :p). Στο U7 έχω την εντύπωση ότι ήταν παντού real time, και έκανε παύση όταν έμπαινες σε μενού χαρακτήρων, inventory, χρησιμοποιούσες κάποιο αντικείμενο κλπ και μπορούσες να καθορίσεις διάφορες παραμέτρους στην Α.Ι. των μελών της ομάδας, πως θα συμπεριφέρονται, ποιους εχθρούς στοχοποιούν πρώτα, τι επιθέσεις να χρησιμοποιούν κ.α. γενικά μείωνε στο ελάχιστο το micro-management, πόσο μάλλον αν σκεφτείς ότι το party έφτανε μέχρι 8 μέλη.

edit - btw τώρα πρόσεξα ότι αφαίρεσαν το Darklands πριν 3-4 μήνες από το gog (steam υπάρχει ακόμα)...
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,995
Στο Darklands σίγουρα όποτε ήθελες (το λέει και στο video που έβαλα :p).

Είμαι έξω και δεν μπορώ να δω τα βίντεο για την ώρα, ευχαριστώ εσένα και τον @Northlander !
 

Eaglos

Hobgoblin Captain
Joined
Jan 3, 2020
Messages
336
Όντας πορωμένος με Dragonlance, τα Baldur's, planescape και Neverwinter δεν μου έκαναν ποτέ κλικ.
Από την τότε εποχή είχε παίξει (κάψει) το Icewind Dale 1 + Heart of Winter διότι κάπου είχε ένα δράκο
μέσα.. Μετά πήραν σειρά το Divinity Original Sin και τελευταίο το Pillars of Eternity.

Βλέποντας το gameplay σίγουρα δεν ένιωσα επιθυμία να παίξω το παιχνίδι. Πολύ όμορφα και καλογια-
λισμένα γραφικά, πολύ καθαριότητα, ατσαλάκωτα ρούχα, τέλεια χτενίσματα, πολύ φως και γενικά σαν
παιδικό cartoon η όλη φάση.

Τα mechanics ήταν κάπως περίεργα αλλά το παραβλέπω σε αυτό το στάδιο. Επίσης, το όλο setting
ήταν παντελώς αδιάφορο και χαοτικό. Στην αρχή νόμισα ότι έβλεπα επίθεση σε βάση των Zerg, μετά
νόμισα ότι έβλεπα μια μιξη Pocahontas με Indiana Jones. Ήταν/είναι όντως έτσι το setting των
Forgotten Realms;

Το μόνο σίγουρο είναι ότι προτιμώ το pause παρά το turn-based. Μου φαίνεται πιο κοντινό στο επιτρα-
πέζιο όπου ο κάθε χαρακτήρας αποφάσιζε τι θα κάνει, έτρεχε ο γύρος και μετά ξανά συμβούλιο για
τις επόμενες κινήσεις των χαρακτήρων ανάλογα με το αποτέλεσμα του γύρου.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,102
Αν στο βίντεο που είδαμε, έμεναν όλα ίδια αλλά είχε RTwP πιστεύεις θα θύμιζε Baldur's Gate; :p
 

paravalos

Awakened Shrub
Joined
Oct 19, 2015
Messages
3
Αν στο βίντεο που είδαμε, έμεναν όλα ίδια αλλά είχε RTwP πιστεύεις θα θύμιζε Baldur's Gate; :p
Όχι αλλά πιστεύω ότι το gameplay είναι το βασικότερο κομμάτι ενός παιχνιδιού και ειδικά ενός Baldur's Gate.Από εκεί και πέρα το presentation ενός παιχνιδιού εννοείτε ότι επηρεάζεται από την καινούργια τεχνολογία και από modern τίτλους που έχουν κυκλοφορήσει.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,555
Μικρή διαφορά έχει το σύστημα. Το ζήτημα είναι να αποδοθεί η ατμόσφαιρα.

Πιστεύω ότι η Larian έχει αναλωθεί πάρα πολύ στο "map verticality", δεδομένου ότι αυτό έχει τονίσει στις μέχρι τώρα ανακοινώσεις της, και δεν μιλάει για άλλα ζητήματα. Από τις πληροφορίες που έχουμε δηλαδή είναι πολύ systems-heavy ανακοινώσεις χωρίς να έχουμε κάτι ουσιαστικό επί των υπολοίπων. Λογικό για το στάδιο ανάπτυξης που βρίσκεται το παιχνίδι, μιας και τα συστήματα μετά από 4 χρονια έχουν λιγο-πολυ κλειδώσει. Πρέπει όμως να μιλήσει για narrative. Θέλω να υπάρχουν immersive factions (υπάρχει χώρος), να έχουν agenda οι NPCs και όχι να είναι dialogue fodder edgelords (αυτό μου άφησε ως εντύπωση η NPC που πήγε για βρουβες στο gameplay video).
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,102
@paravalos Για το βασικό κομμάτι, σχετικό είναι. Δεν διαφωνώ ότι το σύστημα μάχης των BG - σε συνδυασμό με κάποιες επικές μάχες - ήταν μέρος της γοητείας τους, απλά στα συγκεκριμένα παιχνίδια, η ιστορία, η γραφή και η αλληλεπίδραση των χαρακτήρων με τον κεντρικό και μεταξύ τους ήταν το σημαντικότερο για μένα.
Το λέω κι από την άποψη ότι π.χ. Real Time with Pause είχαν και τα Drakensang και μάλιστα την καλύτερη υλοποίηση που έχω δει από το συγκεκριμένο σύστημα. Εκεί λοιπόν η ιστορία και οι χαρακτήρες αν και είχαν ενδιαφέρον, δεν έφταναν το επίπεδο των BG οπότε αναπόφευκτα αυτό που θυμάμαι περισσότερο ήταν οι μάχες, η ατμόσφαιρα μεσαιωνικής Γερμανίας και το φοβερό ruleset στο οποίο βασίζονταν οι μηχανισμοί.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,995
Υπάρχει σημαντικός βαθμός υποκειμενικότητας στο τι δίνει στην κάθε σειρά την ταυτότητα της. Αντικειμενικά, όταν η μάχη καταλαμβάνει ένα σημαντικό κομμάτι του συνολικού gameplay καταλαβαίνω τη θέση του @paravalos .
 
Top Bottom