What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,072
Ένα ενδιαφέρον βίντεο για την κατανάλωση ρεύματος της APU του Steam Deck:


Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής το μέγιστο όριο κατανάλωσης της APU είναι τα 15W. Από αυτά τα 15W πρέπει να τροφοδοτηθεί τόσο η CPU όσο και η GPU, γι' αυτό έχει ενδιαφέρον το θέμα του βίντεο που εξετάζει πόσο καταναλώνει η GPU για να πετύχει τα μέγιστα ρολόγια της (1,6 Ghz).
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,199
Όσο θλιβερό και backwards κι αν ακούγεται, η τωρινή κατάσταση στην αγορά όντως ευνοεί την αγορά Steam Deck εν είδει μίνι αναβάθμισης.
Για το δικό μου σύστημα δεν νομίζω να ισχύει, αν και εννοείται θα τεστάρω κάποια σχετικά απαιτητικά παιχνίδια, όταν το πάρω στα χέρια μου. Ωστόσο, αν κάποιος έχει ξεμείνει με ακόμα παλιότερο σύστημα (το δικό μου σχεδόν κλείνει εξαετία και ήταν αρκετά high-end τότε), πιθανότατα θα δει βελτίωση.
Δυστυχώς, η κατάσταση με τις GPU δεν φαίνεται να στρώνει ούτε πριν τα Χριστούγεννα, όπως ήλπιζα. Οπότε, όσο δεν είναι απολύτως απαραίτητο, θα προσπαθήσω να το αναβάλλω το πιάσιμο του κώλου. Άλλωστε τέτοιες εποχές δεν είναι να μπλέκεις με πιασίματα κώλων, είτε τα κάνεις είτε τα δέχεσαι...
 
Last edited:

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,072
Όσο θλιβερό και backwards κι αν ακούγεται, η τωρινή κατάσταση στην αγορά όντως ευνοεί την αγορά Steam Deck εν είδει μίνι αναβάθμισης.
Για το δικό μου σύστημα δεν νομίζω να ισχύει, αν και εννοείται θα τεστάρω κάποια σχετικά απαιτητικά παιχνίδια, όταν το πάρω στα χέρια μου) Ωστόσο, αν κάποιος έχει ξεμείνει με ακόμα παλιότερο σύστημα (το δικό μου σχεδόν κλείνει εξαετία και ήταν αρκετά high-end τότε), πιθανότατα θα δει βελτίωση.
Δυστυχώς, η κατάσταση με τις GPU δεν φαίνεται να στρώνει ούτε πριν τα Χριστούγεννα, όπως ήλπιζα. Οπότε, όσο δεν είναι απολύτως απαραίτητο, θα προσπαθήσω να το αναβάλλω το πιάσιμο του κώλου. Άλλωστε τέτοιες εποχές δεν είναι να μπλέκεις με πιασίματα κώλων, είτε τα κάνεις είτε τα δέχεσαι...

Ναι δεν φαίνεται σύντομα φως στον ορίζοντα οπότε το Steam Deck ίσως είναι η καλύτερη δίοδος αναβάθμισης για έχουν μείνει σε παλιό hardware. Μάλιστα αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση δεν αποκλείεται να δούμε και επιτραπέζιο αντίστοιχο του Deck σε μερικά χρόνια. Δεν νομίζω ότι η Valve έχει τη διάθεση να αφήσει το πελατολόγιό της στο έλεος του τραγέλαφου που εξελίσσεται με τις GPUs.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,072
ένα πολύ καλό πόντκαστ για το θέμα


Ήταν όντως πολύ ενδιαφέρον το podcast, ευχαριστούμε για το link. Χθες η Valve άνοιξε και τη σελίδα για να αιτηθούν οι developers την χορήγηση dev kits οπότε ίσως έχουμε σχετικά σύντομα πληροφορίες και videos απευθείας από developers.

 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,072
Μερικές εντυπώσεις από developer που πήρε dev kit:

Our teams got their dev kits. Word is that everything runs great on them, with some titles requiring some additional tweaking with detail levels to hit target framerates, but medium seems to be the sweet spot for hitting 60fps for modern, intensive games. Overall, they're impressed with what they're seeing with AAA titles, indies, and everything in between. Nothing they've tried hasn't worked, so that's a great sign! And mine doesn't ship until early next year or something. The wait is going to kill me. LOL
Got some hands-on time with the dev unit; I think all of this has been covered by press previews ad nauseam, but just in case you want to hear some nobody-on-a-forum's take, well, here it is. LOL Again, caveat all this with "things could change before launch".

It's heavier than I was expecting, but that also gives the impression that this is a premium piece of kit. Size-wise, width is nearly the same as a Switch with the Hori Split Pad Pros attached. Heat and especially fan noise can be distracting, depending on the game. D-pad is excellent. It looks a bit like a shiny XB1 d-pad, but sits higher and feels more like something between a SNES and Vita d-pad (without the Vita clickiness). It's really nice! Face buttons are also very good. Rounded and smooth like XB1, but smaller diameter. Sticks are fine... like an 8bitdo SN30 Pro+'s with even flatter edges, but maybe grippier than a DualSense's? Triggers are good, but with less travel than on other controllers. Not a fan of the bumpers though... they sit flush with the casing and are difficult to feel, if that makes sense. I hope they raise them a little bit on the final units because I'm fumbling with them the most, but it could also be the way I press bumpers in general. Other controls/inputs are as you'd expect. Haven't messed w/ the trackpads much and no gyro/rear button play yet. Sound quality is nice! I hope the Switch OLED's sound output is as clear/strong as this.
Yeah, sorry that I can't comment on actual games, but I will say that the "big" games I tried from a number of different developers/publishers were able to hit 60fps at 720/800p and medium settings. And depending on how demanding (or less demanding) a game is, you can up your settings to high (some even ultra), or you may have to drop them to low or use a lower internal render resolution (if available) to hit 60fps. That being said, there were some games that I couldn't get to hit 60fps at all reliably, but they still ran at a solid 30fps (or variable unlocked). But games that I remember running at 30fps or lower on last-gen consoles were regularly hitting 60 on this. It's really impressive!
Good question! I don't have large hands, and everything is easily reachable. The d-pad and face buttons living on the very top corners of the Deck look strange aesthetically, but it feels good... very similar to holding a Switch in terms of the left analog and face buttons on Nintendo's Joy-Cons, except here it's an actual d-pad and larger face buttons. I think the biggest adjustment muscle memory-wise is moving your thumbs directly left and right to go between the d-pad, face buttons, and analog sticks. Sony, Microsoft, and Nintendo all have them diagonally configured, so there were a couple times early on where my left thumb went from the d-pad to the trackpad because that's where my brain thought it should go. Doesn't take long to adjust, but there's potential for there to be that brief adjustment period if you have and use different platforms regularly.

Like I said earlier, the main thing I don't like about the Deck control-wise are the L1/R1 bumpers. They sit a little too flush with the case and are positioned about halfway down the back edge, whereas on all other controllers, they are positioned higher, more towards the controller's face.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,072
Ιάπωνας developer με dev kit εγκατέστησε τα Windows 11 στην SD card του Steam Deck, οπότε θα υπάρχει και αυτή η επιλογή για όσους θέλουν και Windows. Επίσης, σύγκριση μεγέθους με το Switch:

 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,072
Πολύ σημαντικό νέο: Το Easy Anti-cheat είναι πλέον πλήρως συμβατό με Linux, Mac και Proton. Αυτό σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα τα παιχνίδια που μέχρι τώρα δεν μπορούσαν να παιχθούν μέσω Proton (Apex Legends, Fall Guys, Fortnite κλπ) θα είναι διαθέσιμα μέχρι το launch του Steam Deck.

 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,072
Update από το site The Verge, o CEO του άλλου μεγάλου συστήματος anti-cheat, του Battle Eye, δήλωσε ότι σύντομα θα δούμε τον πρώτο συμβατό τίτλο (ίσως το Battlefield?). Όλα δείχνουν ότι πολύ σύντομα το ζήτημα της ασυμβατότητας των anti-cheat με το Linux θα λυθεί οριστικά.

However, BattlEye is coming to Steam Deck too: BattlEye CEO Bastian Suter tells The Verge his company’s software will be compatible with the Steam Deck, saying “the first game might start using it soon.” Still, it will be up to individual developers to enable support.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,072
Ένα κινεζικό site έγραψε τις οδηγίες της Valve στα φρύδια του και δημοσίευσε κανονικά εικόνες από το interface και benchmarks από παιχνίδια.


Σύμφωνα με το Google Translate, τα αποτελέσματα ήταν:

Shadow of the Tomb Raider: 36 fps σε high

Doom (άγνωστο αν είναι Eternal ή το πρώτο): γύρω στα 60 fps σε medium

Cyberpunk: 20-30 fps στο High


DOTA2: 47 fps σε highest quality

Στην ενότητα του Cyberpunk λέει επίσης ότι η μπαταρία μετά από 3 ώρες παιχνιδιού ήταν στο 46% αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω, μπορεί να είναι κάποιο λάθος του google translate.
 

mir988

Commoner
Joined
Aug 20, 2021
Messages
11
Ένα κινεζικό site έγραψε τις οδηγίες της Valve στα φρύδια του και δημοσίευσε κανονικά εικόνες από το interface και benchmarks από παιχνίδια.


Σύμφωνα με το Google Translate, τα αποτελέσματα ήταν:

Shadow of the Tomb Raider: 36 fps σε high

Doom (άγνωστο αν είναι Eternal ή το πρώτο): γύρω στα 60 fps σε medium

Cyberpunk: 20-30 fps στο High


DOTA2: 47 fps σε highest quality

Στην ενότητα του Cyberpunk λέει επίσης ότι η μπαταρία μετά από 3 ώρες παιχνιδιού ήταν στο 46% αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω, μπορεί να είναι κάποιο λάθος του google translate.
Video για τον εν λόγω review
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
3,639
Παιζει medium 1080p? Οχι ultra 1440p ουτε καν medium 1440p. Κανεις δεν θα το παρει. Απορω τι περιμενει η valve να καταφερει με αυτο.... Οποιος θελει φορητο pc παιρνει laptop. Αυτο τι ειναι? Ειναι κατι σαν τα psp και game gear αλλα παιζει ολα τα παιχνιδια που εχουν βγει για pc ενω δεν ειναι pc.
 
Top Bottom