vtheofilis
Death Knight
- Joined
- Dec 11, 2012
- Messages
- 4,442
Δεν εννοώ τι παιχνίδια θα φτιάχνατε, αλλά πως θα φροντίζατε πχ να μην ξεφύγουν οι χρόνοι ανάπτυξης, να μην ξέφευγε το κόστος, πως θα εξασφαλίζατε ότι θα έχετε έργο για να απασχολείτε εσάς και τους τυχόν εργαζόμενους; Πως θα εξασφαλίζατε ότι δεν θα είχατε προβλήματα τεχνικής φύσεως;
Εγώ προσωπικά θα ξεκινούσα σεμνά και ταπεινά. Θα χρησιμοποιούσα FOSS λογισμικό και μηχανή γραφικών, και θα έφτιαχνα τίτλο που δεν είναι ΑΑΑ, ούτε καν ΑΑ σε τεχνικό επίπεδο. Θα έδινα υπεργολαβία σε άλλους ότι δεν θα μπορούσα να φτιάξω μόνος μου, γιατί θα μου ήταν δύσκολο να μπορώ να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου σε υπαλλήλους. Θα κυκλοφορούσα ότι έβγαζα σε όσο το δυνατόν περισσότερες πλατφόρμες (υλικού και διανομής) και θα προσπαθούσα να μείνω πραγματικά ανεξάρτητος. Όχι μόνο διοικητικά, αλλά και στην διανομή. Σιγά σιγά θα έβαζα χρήματα στην άκρη, και αποκτώντας εμπειρία, ίσως τολμούσα και κάτι μεγαλύτερο όσον αφορά το τεχνικό επίπεδο.
Εγώ προσωπικά θα ξεκινούσα σεμνά και ταπεινά. Θα χρησιμοποιούσα FOSS λογισμικό και μηχανή γραφικών, και θα έφτιαχνα τίτλο που δεν είναι ΑΑΑ, ούτε καν ΑΑ σε τεχνικό επίπεδο. Θα έδινα υπεργολαβία σε άλλους ότι δεν θα μπορούσα να φτιάξω μόνος μου, γιατί θα μου ήταν δύσκολο να μπορώ να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου σε υπαλλήλους. Θα κυκλοφορούσα ότι έβγαζα σε όσο το δυνατόν περισσότερες πλατφόρμες (υλικού και διανομής) και θα προσπαθούσα να μείνω πραγματικά ανεξάρτητος. Όχι μόνο διοικητικά, αλλά και στην διανομή. Σιγά σιγά θα έβαζα χρήματα στην άκρη, και αποκτώντας εμπειρία, ίσως τολμούσα και κάτι μεγαλύτερο όσον αφορά το τεχνικό επίπεδο.