Κι αν σε πάρει τηλέφωνο η φουρνάρισσα και σου πει φέρνω δεύτερο χειριστήριο για να παίξουμε Tekken στο PS?
Η φουρναρισσα δεν εχει το το τηλεφωνο μου. Για να μαθαινεις νεανισκε. Με τους ανθρωπους που σε σερβιρουν ειμαστε χαρτι.
Εαν εδινα το τηλεφωνο μου θα ειχαμε μια σχεση που δεν θα ηταν πλεον πελατειακη. Θα ηταν φιλικη και σε αυτη την σχεση δεν θα εχω παντα δικαιο. Εαν επαιζε καποια παρεξηγηση θα επρεπε να αλλαξω καταστημα ή να εχω τον νου μου στην παραδοση των αγαθων γιατι απο εκει παιρνω και καφε, Αυτο πανω στον καπουτσινο ειναι σοκολατα ή ετριψε το βρακι της πανω στον αφρο;
θα εβανα τα λεφτα μου σε πτωση της ποιοτητας του καφέ που πουλά στον λελο.
ή ισως καποιο πρωι μπηκε ο λέλο μας συγχρονως με καποιον αλλο πελατη στον φουρνο κι εξυπηρετηθηκε δευτερος. δεν τα σηκωνει ο κουνέλο αυτά.
Μην τα βαλεις, θα στα παρω τα λεφτα. Με εξαιρεση μια κοπελιτσα που δεν ξερει ακομα, οι υπολοιπες δεν μου φτιαχνουν απλα καφε αλλα προσπαθουν για το μεγιστο αποτελεσμα. ο λογος; ειμαι ευγενικος κτλ.
Δευτερος πελατης; μολις μπουκαρω στο μαγαζι, χαμογελαω και κλεινω το ματι ευγενικα. Ξεκιναει η διαδικασια πριν φτασω στο ταμειο.
Αυτο σημαινει οτι ο τυπος που πληρωνει, δεν ξερει οτι φτιαχνουν τον καφε μου.
Μια φορα που απλα μπηκα, επειδη 10 λεπτα πριν ημουν σε καφετερια. Ξεκινησε η διαδικασια και μου τον κερασαν για να τον πιω αργοτερα. Δεν εχω παραπονο, με κερνανε διαφορα καλουδια, του καταστηματος, το λεω για να μην παρεξηγηθω.
Πρεπει να ειμαστε ευγενικοι, οχι επειδη πρεπει αλλα επειδη ειμαστε.