What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,404
Πολύ καλή αιτιολογία, δεν το είχα σκεφτεί αυτό! Λόγω του κακού ελέγχου των μαχών δεν μπόρεσα στο normal να συνεχίσω το Dragon Age: Origins. Μήπως να του δώσω άλλη μια ευκαιρία στο easy;!
Αυτόν τον καιρό, όμως, μόνο Witcher 3, στο οποίο είμαι κοντά στο τέλος του vanilla (αποστολή Final preparations).

Εγώ θα σου το πρότεινα. Ούτε εμένα μου άρεσε η μάχη στο Origins (RTwP, μην τα ξαναλέμε) και μετάνιωσα που το έπαιξα στο Hard τότε. Το Origins είναι για μένα το τελευταίο παιχνίδι της Bioware που θύμιζε ακόμα παλιά Bioware και αξίζει να το παίξεις. Οι επιλογές δυσκολίας και παραμετροποίησης υπάρχουν για αυτό τον σκοπό, για να φέρεις το παιχνίδι στα μέτρα σου και να πάρεις αυτό που θέλεις.

Εγώ το βλέπω ως εξής. Σιχαίνομαι το RTwP αλλά πλήρωσα για το Pillars of Eternity και θα πληρώσω για το Pathfinder. Μπορεί να μην παίζω "the way it's meant to be played" σύμφωνα με τους σκληροπυρηνικούς του RTwP (αυτές οι χαμένες ψυχές) όμως συνεισφέρω με τα χρήματά μου στην εμπορική επιτυχία των παιχνιδιών οπότε ωφελούνται άμεσα. Άρα όλοι είναι κερδισμένοι στο τέλος.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,300
Υποτίθεται ότι θα έκλεινα ανοιχτές εκκρεμότητες με δύο τρία παιχνίδια.
Χαχαχαχαχα ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Το Mount n blade είναι τόσο εθιστικό που ξέχασα και πως με λένε. Μία μάχη ακόμη. Να τώρα θα πάω να πουλήσω σκλάβους και λάφυρα και το κλείνω...

Τρεις ώρες μετά....

ΠΩΩΩΩΩ ΤΙ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΕΙΝ ΤΟΥΤ;;;
ΜΑΝΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ ΜΟΥ ΠΑΩ ΝΑ ΣΜΠΡΩΞΩ ΠΥΡΓΟΥΣ ΣΤΑ ΤΕΙΧΗ.

Και τελείωσε η πολιορκία και με πήρε ο βασιλιάς στον στρατό που συναξε και ο Λυκάων είδε ότι ο βασιλιάς ήτο καλός και δίκαιος και πρώτος έπεφτε στην μάχη. Κι ως εκ τούτου δεν μπορούσε να του γυρίσει την πλάτη μέχρις ότου εκδοθεί το χρυσόβουλο ότι ο πόλεμος τελείωσε και οι συμμετέχοντες σε αυτόν θα ανταμειφθούν πλουσιοπάροχα.
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,620
Kαρκίνιασα λίγο προσπαθώντας το solo του BG2 με Cavalier (ήταν να παίξω Undead Hunter, αλλά με τα κατάλληλα items συνδιάζεις και τα δύο classes: Purifier/Blackrazor/Ring of Gax and Undead Hunter = Cavalier
και Purifier/Flail of Ages/Amulet of Power and Cavalier = Undead Hunter)
Tεσπά, ξαναξεκίνησα με solo sorcerer και είναι γαμιστερός, το μεσημέρι σκότωσα τον Shadow Dragon εκεί στο quest με τα Umar Hills. Breach-Pierce Magic και spam Magic Missiles, αφού έχεις βγάλει summon που έχει και αυτό λίγα MMs και μερικές αράχνες ίσα-ίσα να απασχολούν την AI
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
μετά από πολλά κυνηγητά και προσπάθειες να μαζεύω όλα τα άτομα που παίζαμε coop καταφέραμε τελειώσαμε επιτελούς το divinity original sin 2. 10/10 will play again
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Προχθές τελείωσα την campaign του vanilla του Witcher 3 και με το τέλος της ένοιωθα τόσο γεμάτος και ολοκληρωμένος, που αποφάσισα να κάνω ένα κενό-διάλειμμα πριν τα expansions. (Βέβαια δεν εξηγείται πώς ο Geralt από το Kovir, που είναι με την Triss, επιστρέφει στο Velen για τα expansions, αλλά ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας!). Έτσι λοιπόν, χθες ξεκίνησα το Deus Ex 2: Invisible War, που είχα αγοράσει στις εαρινές εκπτώσεις του GOG έναντι μόλις 1€! Και πριν πει κάποιος για απότομη πτώση της ποιότητας (!), να πω ότι μ' άρεσε πολύ στην έναρξή του. Βέβαια τα γραφικά είναι πολύ πρωτόγονα για την εποχή μας, αλλά αν κάποιος δει πέρα απ' αυτά, θα διατηρηθεί το ενδιαφέρον του. Οπότε ένα απ' τα δύο τινά: ή εγώ όσο μεγαλώνω, και όσα περισσότερα παιχνίδια παίζω, αντί να γίνομαι πιο επιλεκτικός (όπως οι περισσότεροι) έγινα πιο μαλακός, Ή ίσως το παιχνίδι να (κατα)κρίθηκε αυστηρά στην εποχή του λόγω του πρώτου Deus Ex, χωρίς να είναι ΤΟΣΟ κακό πια.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
Κύριε μέγιστη πανοπλία προσωπικά εγώ το invisible war το θυμάμαι για καλό. Νταξ σίγουρα όχι τόσο καλό όσο το πρώτο αλλά με είχε αφήσει ευχαριστημένο εκείνο το μακρινό 2002 2003? Κάπου εκεί είχε βγει δεν θυμάμαι ακριβώς.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,960
Παίζει να είμαι από τους ελάχιστους μπουμπούνες παγκοσμίως που τερμάτισαν το Invisible War χωρίς να έχουν παίξει ποτέ το πρώτο Deus Ex. Ο λόγος μάλλον σαχλός: την εποχή που το βρήκα μπροστά μου σε κάποιο bargain bin για 5 ευρώ, το original μού έμοιαζε ήδη απάλευτο οπτικά και παρά τα όσα είχα ακούσει αποφάσισα να το αγνοήσω και να παω κατευθείαν στο ΙW. Γενικά προσπέρασα πάαααρα πολλά κλασικά παιχνίδια της εποχής του πρώιμου 3D, τα οποία έβρισκα κακάσχημα συγκριτικά με τα ισομετρικά RPGs και καρτουνίστικα adventures που έπαιζα τότε. Τα remasters που σκάνε τα τελευταία χρόνια είναι η μόνη μου ελπίδα να εξιλεωθώ :p
Πάντως το Invisible War μια χαρά μου είχε φανεί, παρότι δεν θυμάμαι και πολλά. Χρειάστηκε να σκάσει μύτη ο Adam Jensen για να πω ότι πραγματικά γουστάρω τη σειρά.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,404
Συνεχίζω το Pillars of Eternity, ευτυχώς χωρίς να χρειαστεί να δώσω βάση στη μάχη. Μόνο σε μία αναμέτρηση χρειάστηκε να κάνω micromanage (αυτή εναντίον του άρχοντα του keep που αποκτάς) και σε άλλη μία έπρεπε να ενεργοποιήσω τα Per Rest abilities (στο έβδομο level του Endless Paths). Κατά τα άλλα έχω βάλει το ΑΙ στο aggressive, κάνω ένα κλικ για επίθεση και περιμένω να τελειώσει η μάχη νικηφόρα. Χωρίς λοιπόν αυτό τον βραχνά το υπόλοιπο παιχνίδι είναι ευχάριστο και η ιστορία έχει το ενδιαφέρον της.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,440
Εγώ πάντως το Deus Ex Invisible War το ευχαριστήθηκα όταν το έπαιξα, από άποψη ατμόσφαιρας είναι πραγματικό Deus Ex. Ο σχεδιασμός της δράσης βέβαια υπολείπεται πολύ του Deus Ex, οπότε καταλαβαίνω κι όσους ξενέρωσαν, αλλά νταξ, το παιχνίδι έφαγε πολύ κράξιμο άδικα κατά τη γνώμη μου.

Με έχει καταστρέψει η Rockstar, μόλις ξέφυγα λίγο από το RDR2, με μάγκωσε πίσω στο GTA online, με το casino heist που δίνει τόσο χρήμα, που επιτρέπει να βγάλεις όλα σου τα απωθημένα από τα προηγούμενα updates, και τελικά είχα πολλά.

Προχωράω αργά άλλα σταθερά και ένα replay του The Lost Crown. Πραγματικά ιδιαίτερο adventure, σε απορροφά παρά τον αργό ρυθμό. Άντε να δούμε αν θα δούμε το sequel πριν από το Star Citizen.
 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Μιλώντας για fashionably late μόλις ολοκλήρωσα το BioShock Remastered. Εκπληκτική ατμόσφαιρα, ενδιαφέρουσα ιστορία και άρτιο gameplay. Χαίρομαι που δεν είχα σποιλεριαστεί και μπήκα στα τυφλά στον κόσμο του. Δυνατή εμπειρία παρά την ηλικία του. Κάποια στιγμή θα ασχοληθώ με τις συνέχειες ?

Bioshock 2 Remastered

Είναι σαν το 1 αλλά με πιο generic ιστορία και κακό. Ίδια περιβάλλοντα, ίδιοι εχθροί, ίδιο progression. Δεν μπορώ να πω πως έχει κάτι που να ξεχωρίζει ή να προωθεί το franchise παραπέρα. Αν ήταν μικρότερο σε διάρκεια θα το περνούσες και ως expansion άνετα. Η remastered έκδοση επίσης κρασάρει ανελέητα σε τυχαία σημεία του παιχνιδιού χωρίς προειδοποίηση. Χαίρομαι που τέλειωσε, πάμε παρακάτω.

Bioshock Infinite

Εξαιρετικός κόσμος, φοβερή υλοποίηση της εποχής (θέλουμε περισσότερα παιχνίδια να διαδραματίζονται τότε), σκηνοθεσία, υπέροχο art direction και μουσική. Ιντριγκαδόρικη ιστορία και ωραίος τρόπος παρουσίασης. Το απόλαυσα πραγματικά. Το gunplay του μου φάνηκε καλύτερο από τα προηγούμενα, τα plasmids vigors ελαφρώς αδιάφορα αυτή τη φορά (τα είχα περισσότερο σε ρόλο support). Σε normal επίπεδο μου φάνηκε ευκολότερο απ'ότι περίμενα. Να ναι καλά η Elisabeth που με προστάτευε και "έσπαγε" τη δυσκολία δίνοντάς μου medkits, salts, ammo, λεφτά συνέχεια λες και ήμουν βαφτιστήρι της. Κάνω ένα μικρό διάλειμμα και θα πιάσω τα DLC, αν και δεν ξέρω τι έχουν ακόμα να πουν αφού θεωρώ πως το παιχνίδι έκανε τον κύκλο του (pun intended).

Προσωπική κατάταξη της σειράς

Bioshock 1 > Bioshock Infnite >>> Bioshock 2

To Infinite εκμεταλεύεται ωραία αυτά που έχει κτίσει το BS 1, χάνει στα σημεία γιατί αν τα χεις παίξει με τη σειρά είσαι πιο υποψιασμένος και αναμένεις λίγο πολύ το τέλος. Επίσης για ακατανόητους λόγους το save γίνεται μόνο σε checkpoints και σε περιορίζει να κρατάς μόνο δύο τύπους όπλων.
 
Last edited:

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,343
Εγώ το βλέπω ως εξής. Σιχαίνομαι το RTwP αλλά πλήρωσα για το Pillars of Eternity και θα πληρώσω για το Pathfinder. Μπορεί να μην παίζω "the way it's meant to be played" σύμφωνα με τους σκληροπυρηνικούς του RTwP (αυτές οι χαμένες ψυχές) όμως συνεισφέρω με τα χρήματά μου στην εμπορική επιτυχία των παιχνιδιών οπότε ωφελούνται άμεσα. Άρα όλοι είναι κερδισμένοι στο τέλος.

Από την στιγμή, που παίζεις single player, οπότε δεν έχεις κανένα συγκριτικό πλεόνεκτημα απέναντι σε κάποιον, δεν νομίζω ότι ισχύει το "the way it's meant to be played". Παίζεις για να το ευχαριστηθείς, απλά και ξάστερα!! Θέλεις mods, δεν θέλεις mods, θέλεις easy, θέλεις hard, αφού το ευχαριστιέσαι έτσι, τελείωσε. Από σκληροπυρηνικούς του κάθε είδους, έχει χορτάσει ο κόσμος!!

Συνεχίζω το Pillars of Eternity, ευτυχώς χωρίς να χρειαστεί να δώσω βάση στη μάχη. Μόνο σε μία αναμέτρηση χρειάστηκε να κάνω micromanage (αυτή εναντίον του άρχοντα του keep που αποκτάς) και σε άλλη μία έπρεπε να ενεργοποιήσω τα Per Rest abilities (στο έβδομο level του Endless Paths). Κατά τα άλλα έχω βάλει το ΑΙ στο aggressive, κάνω ένα κλικ για επίθεση και περιμένω να τελειώσει η μάχη νικηφόρα. Χωρίς λοιπόν αυτό τον βραχνά το υπόλοιπο παιχνίδι είναι ευχάριστο και η ιστορία έχει το ενδιαφέρον της.

Δές το πάντως και έτσι: Δεν παίζεις με σύστημα RTwP, αλλά με σύστημα ΤΒ που έχει χρονικά μεταβαλλόμενους γύρους!! (Στην πράξη έτσι τα εφαρμόζω τα συστήματα RTwP, ειδικά σε παιχνίδια στρατηγικής.)
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,404
Από την στιγμή, που παίζεις single player, οπότε δεν έχεις κανένα συγκριτικό πλεόνεκτημα απέναντι σε κάποιον, δεν νομίζω ότι ισχύει το "the way it's meant to be played". Παίζεις για να το ευχαριστηθείς, απλά και ξάστερα!! Θέλεις mods, δεν θέλεις mods, θέλεις easy, θέλεις hard, αφού το ευχαριστιέσαι έτσι, τελείωσε. Από σκληροπυρηνικούς του κάθε είδους, έχει χορτάσει ο κόσμος!!

Συμφωνώ απολύτως.

Δές το πάντως και έτσι: Δεν παίζεις με σύστημα RTwP, αλλά με σύστημα ΤΒ που έχει χρονικά μεταβαλλόμενους γύρους!! (Στην πράξη έτσι τα εφαρμόζω τα συστήματα RTwP, ειδικά σε παιχνίδια στρατηγικής.)

Δεν μπορώ ρε συ, δεν το ευχαριστιέμαι, δεν είναι το ίδιο. Δεν μπορείς να έχεις πλήρη εικόνα της μάχης όταν όλοι οι χαρακτήρες κινούνται ταυτόχρονα, είναι απίστευτα κουραστικό.
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,343
Δεν μπορώ ρε συ, δεν το ευχαριστιέμαι, δεν είναι το ίδιο. Δεν μπορείς να έχεις πλήρη εικόνα της μάχης όταν όλοι οι χαρακτήρες κινούνται ταυτόχρονα, είναι απίστευτα κουραστικό.

Μήπως δεν έχεις ανακαλύψει τι κάνει το pause? :p :p :p :p . Βασικά, αυτό ακριβώς το πρόβλημα, έχω με τα RTS παιχνίδια. Κάτι Red Alert και Dune 2000 δεν μπόρεσα να τα τελειώσω ποτε. Αντίθετα τώρα που παίζω, το Deserts of Kharak, μέχρι στιγμής το έχω ευχαριστηθεί, για το RTwP που έχει!! Και στα Baldur's Gate, μου αρέσει πολύ!!
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,960
Ολοκλήρωσα που λέτε το The Outer Worlds, το οποίο βασικά δοκίμασα καθαρά λόγω Gamepass (είπαμε, maximum value).

Συμπαθητικό ποτ-πουρί από άλλα franchises αλλά του λείπει το κάτι παραπάνω για να ξεχωρίσει. Πάντως, αν και το έπαιζα χωρίς ιδιαίτερο ενθουσιασμό, τελικά έφαγα καμιά 30ρια ώρες για να κάνω όλα τα quests που βρήκα και να εξερευνήσω τα πάντα, because ψυχαναγκασμός. Μέτριοι οι companions, μόνο τα κορίτσια της παρέας αξίζουν. Ειδικά ο Han Solo (ή μήπως Peter Quill) από τα Lidl και το τέρμα ξενέρωτο ρομπότ, απλά υπάρχουν για να κλείσει το ρόστερ. Επίσης, η σάτιρα των αδίστακτων corporations άρχισε να με κουράζει λίγο μετά τα μισά του παιχνιδιού και το τέλος δεν με προβλημάτισε καθόλου αναφορικά με το τίνος το μέρος να πάρω. Μου άρεσε, ωστόσο, που φρόντισαν ώστε να μπορείς να ολοκληρώσεις
την επίθεση στη φυλακή
χωρίς να ρίξεις ούτε μία σφαίρα.
Συνολικά: 7-7.5/10

Σειρά έχει τώρα το Darksiders: Genesis που μέχρι στιγμής (~2,5 ώρες) είναι μια χαρά τίμιο, ισομετρικό Darksiders. Nothing more, nothing less.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,404
Μήπως δεν έχεις ανακαλύψει τι κάνει το pause? :p :p :p :p . Βασικά, αυτό ακριβώς το πρόβλημα, έχω με τα RTS παιχνίδια. Κάτι Red Alert και Dune 2000 δεν μπόρεσα να τα τελειώσω ποτε. Αντίθετα τώρα που παίζω, το Deserts of Kharak, μέχρι στιγμής το έχω ευχαριστηθεί, για το RTwP που έχει!! Και στα Baldur's Gate, μου αρέσει πολύ!!

Για μένα δεν φτάνει. Σε μια τυπική μάχη στο Pillars of Eternity που παίζω τώρα μεταξύ ενός εξαμελούς party και ας πούμε ίδιου αριθμού εχθρών, έχεις δώδεκα χαρακτήρες να ενεργούν σχεδόν ταυτόχρονα, άρα εξ ορισμού δεν μπορείς να ξέρεις με ακρίβεια τι συνέβη σε κάθε "turn" χωρίς να κάθεσαι να διαβάζεις το battle log.
 

Arwindan

Mind-flayer
Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 3, 2012
Messages
2,487
Τέλος το Final Fantasy I

Αρκετά νωρίτερα από ότι περίμενα για να πω την αλήθεια, αφού μου πήρε γύρω στις 30 ώρες. Έπαιξα την έκδοση Origins μέσω emulator για PlayStation και η οποία περιλαμβάνει τα FF I & II με κάποιες μικρές αλλαγές σε σχέση με την αρχική. Ξεκινώντας το παιχνίδι σε ρωτάει αν θες να παίξεις στην κλασική δυσκολία του αρχικού παιχνιδιού ή στο easy mode. Επέλεξα την κλασική δυσκολία, ή το normal mode όπως το ονομάζει. Μέχρι και την τελευταία περιοχή του παιχνιδιού, δεν αντιμετώπισα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα (ζήτημα αν είδα την οθόνη του Game Over 3-4 φορές). Από εκεί και πέρα όμως για κάποιον λόγο η δυσκολία αυξάνεται κατακόρυφα. Το τελευταίο dungeon και το τελευταίο boss χρειάστηκαν αρκετές προσπάθειες για να βγουν (πρέπει να έπαιξα την τελευταία μάχη 25-30 φορές).

Στην αυξημένη δυσκολία συντελεί και το γεγονός ότι δεν υπάρχει δυνατότητα save παρά μόνο σε Inns ή στο World Map, και το τελευταίο dungeon έχει ούτε λίγο ούτε πολύ, 8 επίπεδα. Κάτι άλλο που μου φάνηκε αρκετά περίεργο είναι τα healings items, Στην ουσία τα potions που αγοράζεις στην πρώτη πόλη του παιχνιδιού είναι ακριβώς ίδια με αυτά που βρίσκεις στο τέλος. Κάνουν heal 10-25hp ενώ στο τέλος κάποιοι χαρακτήρες μπορεί να έχουν 600+ hp. Επίσης δεν υπάρχει κάποιο αντικείμενο για κάνεις res τους χαρακτήρες όταν πεθαίνουν, αλλά αυτό γίνεται μόνο στις πόλεις ή μέσω ελάχιστων spells.

Αυτό που μου άρεσε πάντα στα Final Fantasy είναι ότι κάθε παιχνίδι της σειράς έχει εντελώς διαφορετικό σύστημα ανάπτυξης των χαρακτήρων, skills, μαγικών, equipment κ.λπ.
Το πρώτο παιχνίδι της σειράς φαίνεται να έχει δανειστεί αρκετά στοιχεία από pen & paper rpgs όπως το D&D. Ξεκινώντας θα πρέπει να επιλέξεις class για τους 4 χαρακτήρες του party, μεταξύ αρκετών διαφορετικών επιλογών. Επίσης οι χαρακτήρες δεν έχουν κάποιο δεδομένο όνομα, όπως σε άλλα παιχνίδια της σειράς, αλλά μπορείς να τους ονομάσεις όπως θες.
Η ανάπτυξη των χαρακτήρων γίνεται μέσω των levels που κερδίζουν από τις μάχες. Κάθε φορά που ανεβαίνουν level, αναβαθμίζονται και κάποια από τα στατιστικά τους (Strength, Intelligence κ.λπ.) χωρίς όμως να έχεις τη δυνατότητα να επηρεάσεις τα χαρακτηριστικά που θα ανέβουν.

Το σύστημα μαγείας έχει ως εξής. Ανάλογα με το level του χαρακτήρα (και δεδομένου ότι ανήκει σε class η οποία μπορεί να κάνει μαγικά), έχει στη διάθεσή του και συγκεκριμένο αριθμό μαγικών. Τα μαγικά χωρίζονται σε δύο είδη, White και Black και σε levels από το 1 έως το 8. Κάθε χαρακτήρας μπορεί να έχει έως 3 μαγικά σε κάθε level, και συνήθως στον κόσμο του παιχνιδιού θα βρεις διαθέσιμα προς αγορά 4 spells ανά level, άρα θα πρέπει να επιλέξεις ποιά 3 θα χρησιμοποιήσεις. Επίσης ανάλογα με το level του χαρακτήρα υπάρχει και συγκεκριμένος αριθμός που μπορείς να κάνεις cast spells από το κάθε level spells. Π.χ. μπορείς να κάνεις cast 7 φορές μαγικά από το level 1, 6 από το level 2 κ.λπ. με τον αριθμό αυτό να αφορά το σύνολο των 3 spells του κάθε level και όχι το καθένα ξεχωριστά. Αυτά ανανεώνοται κάθε φορά που κάνεις rest σε κάποιο Inn ή με τη χρήση συγκεκριμένων αντικειμένων στο world map.

Όσον αφορά το κομμάτι του equipment-loot είναι αρκετά περιορισμένο, αλλά κάνει τη διαφορά οπότε θέλει αρκετό ψάξιμο και πολλά χρήματα για την αγορά καλύτερου εξοπλισμού. Το ποια αντικείμενα μπορεί να κάνει equip ο κάθε χαρακτήρας εξαρτάται από το class του. Επίσης κάποια αντικείμενα, πέρα από το να τα κάνεις equip, μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις στις μάχες για να κάνεις cast spells όσες φορές θες-με το κάθε αντικείμενο να κάνει cast συγκεκριμένο spell (ειδικά αυτά που κάνουν heal είναι πραγματικά σωτήρια).

Η μάχη είναι στα πρότυπα των περισσότερων παιχνιδιών της σειράς. Επιλέγεις την κίνηση του κάθε χαρακτήρα και αυτές εκτελούνται σε συνέχεια μαζί με τις κινήσεις των αντιπάλων μέχρι το επόμενο round κ.λπ.

Σεναριακά το παιχνίδι δεν έχει και πολλά να δείξει, αλλά αυτό είναι λογικό για ένα game που κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1987. Αναλαμβάνεις τον έλεγχο των 4 Light Warriors οι οποίοι θα πρέπει να δώσουν ξανά ζωή στους 4 κρυστάλλους που κουβαλάνε και οι οποίο αντιστοιχούν στα 4 στοιχεία της φύσης, ώστε να σώσεις τον κόσμο. Ο κόσμος του παιχνιδιού κατοικείται από κλασικές fantasy races (humans, elves, dwarves,.Υπάρχει ένα ωραίο twist στο τέλος, αλλά μέχρι εκεί. Όπως είναι λογικό το παιχνίδι δεν σου κρατάει το χέρι πουθενά, αλλά αν μιλάς σε όλους τους NPCs και προσέχεις αυτά που σου λένε δεν δυσκολεύεσαι να προχωρήσεις.

Την εμφάνισή τους κάνουν αρκετά στοιχεία που βλέπουμε σε όλα τα παιχνίδια της σειράς όπως το Airship, ενώ γνωρίζουμε και για πρώτη φορά κάποια από τα summons των επόμενων παιχνιδιών όπως ο Bahamut και ο Tiamat. Από την άλλη λείπουν και αρκετά αγαπημένα στοιχεία όπως τα Chocobos και κάποιος χαρακτήρας με το όνομα Cid.

Γενικά το να δω από που ξεκίνησε μία τόσο γνωστή και αγαπημένη σειρά ήταν ωραία εμπειρία.

Φύγαμε για το Final Fantasy II!
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,343
Για μένα δεν φτάνει. Σε μια τυπική μάχη στο Pillars of Eternity που παίζω τώρα μεταξύ ενός εξαμελούς party και ας πούμε ίδιου αριθμού εχθρών, έχεις δώδεκα χαρακτήρες να ενεργούν σχεδόν ταυτόχρονα, άρα εξ ορισμού δεν μπορείς να ξέρεις με ακρίβεια τι συνέβη σε κάθε "turn" χωρίς να κάθεσαι να διαβάζεις το battle log.

Ίσως γι' αυτό, έχουμε διαφορετική άποψη. Δεν περιμένω να ξέρω με ακρίβεια τί συνέβει σε κάθε γύρο, απλά με ενδιαφέρει η μεγάλη εικόνα. π.χ στο BG που δεν είναι αναλώσιμοι οι χαρακτήρες, καθορίζω τις θέσεις των ηρώων και με τι όπλα θα κάνουν μάχη και μετά τους αφήνω. Αν δω ότι κάποιος χωλαίνει, τότε επεμβαίνω με το pause. Κάτι παρόμοιο, κάνω με τα στρατηγικής!!
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,404
Ίσως γι' αυτό, έχουμε διαφορετική άποψη. Δεν περιμένω να ξέρω με ακρίβεια τί συνέβει σε κάθε γύρο, απλά με ενδιαφέρει η μεγάλη εικόνα. π.χ στο BG που δεν είναι αναλώσιμοι οι χαρακτήρες, καθορίζω τις θέσεις των ηρώων και με τι όπλα θα κάνουν μάχη και μετά τους αφήνω. Αν δω ότι κάποιος χωλαίνει, τότε επεμβαίνω με το pause. Κάτι παρόμοιο, κάνω με τα στρατηγικής!!

Συμφωνώ ότι αυτή είναι η κύρια διαφορά. Εγώ θέλω τον άμεσο και πλήρη έλεγχο στη μάχη, αλλιώς νιώθω ότι ο υπολογιστής παίζει μόνος του. Η μόνη real-time μάχη που μου αρέσει (μιλώντας πάντα για μορφές όχι άμεσης μάχης τύπου Witcher, Dark Souls κλπ) είναι αυτή των Total War γιατί διεξάγεται σε τέτοια κλίμακα και ταχύτητα που έχεις πλήρη εικόνα και έλεγχο.
 
Top Bottom