Ανακοινώθηκε από την ΕΑ το STAR WARS: SQUADRONS

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,903
Πάνε πάνω από 20 χρόνια από την κυκλοφορία του X-Wing Alliance, του τελευταίου “καθαρόαιμου” Space Sim πρώτου προσώπου στο Star Wars Universe. ΕΝ ΠΕΜΠΤΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ αργότερα, λοιπόν, η Electronic Arts φαίνεται να κατάλαβε πως το κοινό διψάει για X-Wings και TIE Fighters, και ανακοίνωσε το STAR WARS: SQUADRONS.











To Squadrons, που δημιουργείται από την ΕΑ Montreal (η οποία εργάστηκε πάνω στο Battlefront II αλλά και στο Anthem), θα είναι ένα Space Combat game πρώτου προσώπου, στο πνεύμα των θρυλικών games της σειράς X-Wing. Θα διαθέτει Single-Player (που θα διαδραματίζεται μετά τη μάχη του Endor) αλλά και Multiplayer σκέλος, με το MP μάλιστα να υποστηρίζει cross-platform play ανάμεσα σε PC και κονσόλες, παράλληλα με υποστήριξη για VR. Επίσης, σε μια απόπειρα να αποστασιοποιηθεί ακόμα περισσότερο από το φιάσκο με τα microtransactions του Battlefront ΙΙ, η...

Continue reading...


 
ΤΙ ΜΟΥΡΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ. Καλό να βγει και ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΜΕ ΣΤΑ ΜΑΙΚΡΟΤΡΑΝΣΑΞΙΟ, ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

ultimate team θα έχει;
 
Μόνος μου φόβος είναι το ενδεχόμενο να διαρκεί η single-player campaign κάνα 2ωρο έτσι για την τιμή των όπλων, με τις αποστολές μάλιστα να λειτουργούν τρόπον τινά ως tutorial για το multiplayer, και κατά τα άλλα να δωθεί έμφαση αποκλειστικά στο ΜΡ.

Θέλω να πιστεύω πως το Jedi: Fallen Order τους έπεισε πως το SIngle-Player σκέλος μπορεί να έχει ψωμί και αξίζει να αναπτυχθεί.
 
Καλο θα ειναι να υπαρχει και επιλογη arcade mode και για μας τους νιουμπς :gap:

Μην το λες. Το Xwing που ήταν simulation φάση σε ξεκίναγε πολύ ήρεμα και μεθοδικά. Δεν πρόκειται για εξομοιωτή πτήσης που θα χρησιμοποιείς 100 κουμπιά, απλώς χρειάζεται να κάνεις μία αερομαχία για να καταστρέψεις τον αντίπαλο. δεν θα είναι αυτόματο κλείδωμα πιου έκρηξη. Εξάλλου ένα γρήγορο arcade μπορεί να είναι πιο ζόρικο από ένα simulation.
 
Μην το λες. Το Xwing που ήταν simulation φάση σε ξεκίναγε πολύ ήρεμα και μεθοδικά. Δεν πρόκειται για εξομοιωτή πτήσης που θα χρησιμοποιείς 100 κουμπιά, απλώς χρειάζεται να κάνεις μία αερομαχία για να καταστρέψεις τον αντίπαλο. δεν θα είναι αυτόματο κλείδωμα πιου έκρηξη. Εξάλλου ένα γρήγορο arcade μπορεί να είναι πιο ζόρικο από ένα simulation.

Αν υπάρχει μια ισσοροπημένη αύξηση της δυσκολίας, τότε μαζί σου.
 
Να σημειωθεί επίσης πως το Squadrons θα είναι το πρώτο Star Wars game της ΕΑ που κυκλοφορεί σε άλλες πλατφόρμες/μαγαζιά χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση του Origin.

Οπότε μπορούμε όλοι ελεύθερα να στηρίξουμε τα σωστά μαγαζιά και να το αγοράσουμε από το Epic Store.
 
Εξάλλου ένα γρήγορο arcade μπορεί να είναι πιο ζόρικο από ένα simulation.
Ισχύει. Δοκιμάστε everspace για του λόγου το αληθές.
Απλά, η μεγάλη διαφορά είναι πως στα arcade δεν χρειάζεσαι ολόκληρο το πληκτρολόγιο + τους συνδυασμούς πλήκτρων.
 
Είναι το πρώτο παιχνίδι μετά από πολύ καιρό που μου κινεί το ενδιαφέρον καθαρά για το multiplayer κομμάτι του.

Αυτό βέβαια μέχρι να αντιμετωπίσω τα πρώτα δωδεκάχρονα που θα μου δείξουν τι ακριβώς έπαθε ο Alderaan κι εγώ θα τα ρίχνω όλα στο auto aim του PlayStation.
 
Ισχύει. Δοκιμάστε everspace για του λόγου το αληθές.
Απλά, η μεγάλη διαφορά είναι πως στα arcade δεν χρειάζεσαι ολόκληρο το πληκτρολόγιο + τους συνδυασμούς πλήκτρων.

Το καλό είναι ότι το xwing δεν χρησιμοποιούσε πολλά κουμπιά και αφού θα βγει και σε κονσόλες, θα είμαστε ασφαλείς από αυτή την άποψη.

τώρα το πόση διάρκεια θα έχει το single με προβληματίζει.
 
H EA Motive που έχει αναλάβει τον τίτλο ήταν υπεύθυνη για την εξαιρετική Campaign (8 ώρο μου πήρε) του SW Battlefront II (2017). Απλώς σε εκείνο τον τίτλο όλα τα οχήματα τα είχε αναλάβει η Criterion. (H DICE ήταν στο multiplayer κομμάτι και επικεφαλής όλου του game)

Επομένως μετράει ήδη μια καλή campaign στο σύμπαν, ελπιδοφόρο για το Squadrons.
 
Ρέμπελς;

but-why.gif
 
Τα Ewoks ήταν imba, ο χάρτης ηλίθιος, τα σκάφη μας είχαν Lag, και οι Χαν-Τσούι-Λέια-Λουκ-Λάντο ΣΙΓΟΥΡΑ cheatαραν. Δεν αναγνωρίζω το αποτέλεσμα ως τελεσίδικο.
 
Εννοείται αυτό. Επειδή έγραψαν 5-10 μλκς στο σενάριο; Καμία σχέση με το τι συνέβη στη πραγματικότητα.
 
Back
Top