- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 16,567
Θα μπορούσε πραγματικά να συγγραφεί ξεχωριστό άρθρο σχετικά με την άνοδο και την πτώση του Shareware και του Demo, πρακτικών τόσο συνηθισμένων μέχρι τα late 90s-early 2000s, που ξαφνικά ως δια μαγείας παύθηκαν εν μία νυκτί σχεδόν ολοκληρωτικά από το χώρο του gaming. Αν και ο βασικός σκοπός ενός Demo – να προσφέρει στους επίδοξους αγοραστές ενός game μια μικρή γεύση από το πλήρες προϊόν προκειμένου να τους δελεάσει – είναι αντικειμενικά απολύτως λογικός και ωφέλιμος, εντούτοις η βιομηχανία σταδιακά τον εξοστράκισε, φοβούμενη υπερβολικά ίσως πως ένα κακό demo θα έβλαπτε τις πωλήσεις ενός προϊόντος. Όπως και να έχει, ο θεσμός του Demo φαίνεται να βιώνει μια τρόπον τινά αναβίωση στις μέρες μας, κυρίως όσον αφορά μικρότερης δυναμικής δημιουργούς σε σχέση με τα ΑΑΑ στούντιο. Το Steam Game Festival: Summer Edition, που “τρέχει” στην πλατφόρμα του Gabe από τις 16 ως τις 22 Ιουνίου, αποτελεί ουσιαστικά μια “γιορτή του Demo”, με πάμπολλους Indie και μη δημιουργούς να...
Continue reading...
Last edited: