What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Ο παραπλανητικός/καταχρηστικός χαρακτηρισμός 'Souls Like'

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,436
Όταν δεν κοιτάζει η νοσοκόμα-συμφοιτήτρια της nurse Ratched, ρίχνουμε και τρία δράμια βότκα μέσα. Αμ πώς, δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,538
Παλιόπαιδα νεολαίοι, με ψήσατε. Δίκιο έχετε.

Αλλά πράγματι τελευταία το χρησιμοποιοιούν άσχετοι, με όλους τους λάθος τρόπους. Αρκετές φορές βλέπω να χαρακτηρίζονται και παιχνίδια βατής ευκολίας ως 'Souls Like' και απορώ. Δηλαδή ως γερουσία, έχουμε μάθει, αν διαβάσουμε 'Souls Like' πατάμε 'Ignore' με συνοπτικές διαδικασίες. Πού και πού όμως ξεφεύγει κανένα τάχα μου 'Souls Like' και είναι εντελώς νορμάλ και περνάμε ωραία.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,436
Για να μιλήσουμε και σοβαρά (λέμε τώρα) η δυσκολία είναι μόνο ένα από τα συστατικά της συνταγής, όπως ανέλυσαν πιο αρμόδιοι συμφορουμίτες από μένα. Για μένα το respawn των εχθρών μετά το rest είναι μη αποδεκτό από μόνο του, και εύκολοι να είναι. Ένα καθαρό boss-run soulslike έχει πολύ μεγαλύτερο θεωρητικό ενδιαφέρον για τα γούστα μου (υπάρχει τουλάχιστον ένα, θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή), ακόμα και αν είναι παλουκάκι που ιδρώνεις για να το μηδενίσεις.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,538
+4 χρόνια στο προσδόκιμο ζωής από την Αγία Έδρα, για χρήση δόκιμης ορολογίας κατεδαφιστέου ουφάδικου.

Επιφυλάσσομαι, μπορεί μια μέρα να παίξω και να τελειώσω κανένα Souls-Like αν με τραβήξει ο κόσμος. Ίσως κάνω σεφτέ με το Bloodborne στο PC, προς Γενάρη μεριά, έχετε το νου σας.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
4,000
Δεν έχω παίξει Gothic αλλά η aggressive μπουμερίλα που σε έχει πιάσει μετά τον εμβολιασμό βγάζει μάτι ρε συ Στέφανε. Όλα ήταν καλύτερα/πιο σταράτα/πιο ανδροπρεπή πριν έρθει αυτό το YouTube και οι χλέμπουρες του Twitch και μας διαβρώσουν το αγνό μας νερντιλίκι. Πιες κάνα υποβρύχιο με μπισκοτάκι Μιράντα ολικής να στανιάρεις και άσε τα Souls που σου ανεβάζουν και την πίεση.

Ε όχι και Μιράντα ολικής!!!111!!! Μόνο τα κανονικά, τα "ορθόδοξα".
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,960
Μα έχει ζάχαρο ο μπαρμπα-Στεφ. Τα κανονικά φάτε τα εσείς οι νέοι, βλέποντας αυτούς τους διαόλους τα Φορτνάτια στο Twitch.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
4,000
Μα έχει ζάχαρο ο μπαρμπα-Στεφ.

Ναι, αλλά ως "παλιός", δεν θα επιτρέψει στον εαυτό του τέτοια "μιαμιά". Τι σημαίνει "ολικής"; Τι σημαίνει "χωρίς γλουτένη"; Κανονικό Μιράντα ωρέ, βουτυράτο, αντρίκιο!!!

Τα κανονικά φάτε τα εσείς οι νέοι, βλέποντας αυτούς τους διαόλους τα Φορτνάτια στο Twitch.

Το "εσείς οι νέοι" μου άρεσε πολύ. Παίζει να είμαι και μεγαλύτερος απ' όλους τους RQδέηδες... :Ρ
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,538
Επιτέλους, ακούγονται σοβαρές απόψεις στο θρέντ. Ευωδιάζει η ναφθαλίνη και ευφραίνεται η ψυχούλα μου.
 

lich king

Umber Hulk
Approval of the Admiral
Joined
Dec 28, 2012
Messages
878
Πιστεύω πως κάποια παιχνίδια χαρακτηρίζονται souls like γιατί έχουν παρόμοιο σύστημα souls όπως τα παιχνίδια souls. Δηλαδή souls ή αλλά αντικείμενα που συλλέγεις από τους εχθρούς, τα οποία είναι απαραίτητα για να εξελιχθεί ο χαρακτήρας. Επίσης, τα αντικομμένα αυτά χάνονται μετά τον θάνατο του χαρακτήρα.
Εάν και αρκετοί το χρησιμοποιούν όταν κάτι είναι αρκετά δύσκολο, χωρίς να έχει κάτι άλλο κοινό με τα souls παιχνίδια.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,820
Το Souls-like είναι εξαιρετικά χρήσιμος χαρακτηρισμός όταν εφαρμόζεται σωστά. Δυο λεξούλες και αμέσως ξέρουμε ότι το παιχνίδι δεν απευθύνεται σε εμάς.

... είπε και σφυρίζοντας αδιάφορα συνέχιζε να προσθέτει τέτοια παιχνίδια στη steam wishlist του.

Με κάλυψαν @kara και @maladroid. Χρησιμοποιείται καταχρηστικά ο ο όρος souls-like σε αρκετές περιπτώσεις για να περιγράψει το δύσκολο, αλλά η σωστή χρήση του αφορά πάντα σε ένα σύνολο χαρακτηριστικών που πριν τα Souls, κανένα παιχνίδι δεν είχε.
Τα Gothic πάντως, πλησίασαν σχετικά κοντά από τη Δύση. Ακόμα περισσότερο το Severance θα έλεγα.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,536
"Στα χρόνια μου, δεν τα λέγαμε έτσι"...

και κάπως έτσι ο Στέφανος αποκαλύπτει την πραγματική του ηλικία.
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,287
Εγώ θα γίνω πάλι ο περίεργος της παρέας και θα πω ότι περισσότερο μου τη δίνει όταν κοτσάρουν τον όρο rpg παντού, παρά το souls like. Παίρνεις feats ή ανεβάζεις στατιστικά σε ένα παιχνίδι;;; RPGARA ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ. Έχουμε καταλλήξει να θεωρούν κάποιοι το bioshock rpg Μόνο και μόνο επειδή έχει levelling !
 

bald_killer

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
3,901
Offtopic /On

Το ότι οι Τζεν - Εξάκιδες θέλετε να αποκαλειστε Μπουμερς (ακα η πιο μισητή γενιά) να το κοιτάξετε.

Offtopic /Off

Έχω την αίσθηση πως η ορολογία souls like δίνεται κυρίως στον μηχανισμό του dodge/parry περιορισμένο από κάποια stamina bar.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,528
Offtopic /On

Το ότι οι Τζεν - Εξάκιδες θέλετε να αποκαλειστε Μπουμερς (ακα η πιο μισητή γενιά) να το κοιτάξετε.

Offtopic /Off

Έχω την αίσθηση πως η ορολογία souls like δίνεται κυρίως στον μηχανισμό του dodge/parry περιορισμένο από κάποια stamina bar.
gen Y είμαστε, μην μας βάζεις με τους σκατόγερους
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,678
Όχι, όπως είπε σωστά η Kara είναι πολλά στοιχεία που περιγράφουν.
  • Gameplay σχεδιασμένο γύρω από το θάνατο. Είναι αναμενόμενο και πρέπον να πεθάνεις.
  • Ύπαρξη checkpoints.
  • Συνεχής αργή και μεθοδική πρόοδος ενάντια σε δύσκολους εχθρούς.
  • Απώλεια πόρων σε περίπτωση θανάτου.
  • Ύπαρξη "bosses" με συγκεκριμένο moveset. Συνήθως μεγάλοι σε μέγεθος συγκριτικά με τον πρωταγωνιστή.
  • Ποικιλία στη δόμηση/ανάπτυξη χαρακτήρα.
 

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Gameplay σχεδιασμένο γύρω από το θάνατο. Είναι αναμενόμενο και πρέπον να πεθάνεις.

Kάτι τέτοια διαβάζω και στεναχωριέμαι που δεν είναι ο γκοφρέτος εδώ να σχολιάσει για τη ματαιότητα της ύπαρξής μας.
 

lich king

Umber Hulk
Approval of the Admiral
Joined
Dec 28, 2012
Messages
878
  • Gameplay σχεδιασμένο γύρω από το θάνατο. Είναι αναμενόμενο και πρέπον να πεθάνεις.
Δεν θα ελεγα ότι είναι σχεδιασμένα γύρω από το θάνατο. Τα συγκεκριμένα παιχνίδια είναι σχεδιασμένα ώστε να το παίζεις ποιο προσεκτικά και να σκέφτεσαι πριν κάνεις κατι(δεν ισχύει για όλα, γιατί αρκετά είναι γεμάτα με cheap deaths όπως το dark souls 2).
Απλα τα περισσότερα παιχνίδια είναι ποιο απλά και σου δίνουν τα περισσότερα απλόχερα, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις και πολλά.
 
Top Bottom