Great0ldOne
Kraken
- Joined
- Dec 1, 2012
- Messages
- 7,556
Όταν δεν κοιτάζει η νοσοκόμα-συμφοιτήτρια της nurse Ratched, ρίχνουμε και τρία δράμια βότκα μέσα. Αμ πώς, δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Δεν έχω παίξει Gothic αλλά η aggressive μπουμερίλα που σε έχει πιάσει μετά τον εμβολιασμό βγάζει μάτι ρε συ Στέφανε. Όλα ήταν καλύτερα/πιο σταράτα/πιο ανδροπρεπή πριν έρθει αυτό το YouTube και οι χλέμπουρες του Twitch και μας διαβρώσουν το αγνό μας νερντιλίκι. Πιες κάνα υποβρύχιο με μπισκοτάκι Μιράντα ολικής να στανιάρεις και άσε τα Souls που σου ανεβάζουν και την πίεση.
Μα έχει ζάχαρο ο μπαρμπα-Στεφ.
Τα κανονικά φάτε τα εσείς οι νέοι, βλέποντας αυτούς τους διαόλους τα Φορτνάτια στο Twitch.
Το Souls-like είναι εξαιρετικά χρήσιμος χαρακτηρισμός όταν εφαρμόζεται σωστά. Δυο λεξούλες και αμέσως ξέρουμε ότι το παιχνίδι δεν απευθύνεται σε εμάς.
Borracho προχτές έκλεισα τα σαράντα (Παρθένοι χουλς ftw) αλλά δεν κάνω έτσι.
gen Y είμαστε, μην μας βάζεις με τους σκατόγερουςOfftopic /On
Το ότι οι Τζεν - Εξάκιδες θέλετε να αποκαλειστε Μπουμερς (ακα η πιο μισητή γενιά) να το κοιτάξετε.
Offtopic /Off
Έχω την αίσθηση πως η ορολογία souls like δίνεται κυρίως στον μηχανισμό του dodge/parry περιορισμένο από κάποια stamina bar.
Gameplay σχεδιασμένο γύρω από το θάνατο. Είναι αναμενόμενο και πρέπον να πεθάνεις.
Δεν θα ελεγα ότι είναι σχεδιασμένα γύρω από το θάνατο. Τα συγκεκριμένα παιχνίδια είναι σχεδιασμένα ώστε να το παίζεις ποιο προσεκτικά και να σκέφτεσαι πριν κάνεις κατι(δεν ισχύει για όλα, γιατί αρκετά είναι γεμάτα με cheap deaths όπως το dark souls 2).
- Gameplay σχεδιασμένο γύρω από το θάνατο. Είναι αναμενόμενο και πρέπον να πεθάνεις.
Έγραψες λανθασμένα την gen Z.Μπουμερς (ακα η πιο μισητή γενιά)