Elden Ring

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Λυπάμαι Chosen, αλλά συγχωροχάρτι δεν παίρνει κανείς λόγω πρότερου έντιμου βίου (άντε ίσως ο Κορκονέας, αλλά θα γυρίσει πίσω και αυτός).

Η FromSoftware έδειχνε ότι μάθαινε από τα λάθη της και παρέδιδε όλο και καλύτερες εκδόσεις για τo PC την ημέρα της κυκλοφορίας, μετά και από δική της δέσμευση. Το Sekiro έτρεχε απροβλημάτιστα σχεδόν (προσωπικά έχω loading stutters αλλά θα δεχτώ ότι έχω πλέον low CPU rating), αλλά το φιάσκο με το Elden Ring είναι αρκετά μεγάλο - σίγουρα όχι εφάμιλλο με του Cyberpunk. Αυτά όφειλαν να τα είχαν διορθώσει με το καλημέρα, αφού επί της ουσίας το ίδιο παιχνίδι βγάζουν με τα ίδια assets.
 
All in all, Elden Ring is a mixed bag. While it’s not the most unoptimized game we’ve tested, it’s also certainly not a game we can currently recommend. Its biggest issues right now are undoubtedly its stuttering issues.

Thankfully, you can minimize these stutters by disabling Hyper-Threading so make sure to disable it. As we’ve said, there are already workarounds for ultra-wide monitors and unlocked framerates. And although the game uses the DX12 API, it is currently relying on one CPU thread (which will introduce performance issues on older CPUs)


 
Περίεργο πάντως. Παρόλο που δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτα προς το καλύτερο τις τελευταίες μέρες για το ίδιο το παίγνιο, από 59% στο Steam έχει "εκτοξευτεί" στο 74% με 84Κ positive έναντι 30Κ negative.
Τι είναι όλοι αυτοί; Ουκρανοί πρόσφυγες;
 
Δράση και αντίδραση. Λογικά κάποιοι φανς που δεν άντεχαν να βλέπουν την αγαπημένη τους σειρά να ξεφτιλίζεται έτσι, μπήκαν μαζικά να το στηρίξουν για να πάρει τα πάνω του.
Ή αυξήθηκε απλά ο αριθμός των παικτών που προχώρησαν (και αγάπησαν) το παιχνίδι αρκετά ώστε να νιώσουν την ανάγκη να αφήσουν review. Συνήθως η γκρίνια είναι ακαριαία (ειδικά αν δεν μπορείς καλά καλά να τρέξεις το game), η εκτίμηση παίρνει λίγο χρόνο να χτιστεί.
 
Last edited:
Άλλο ένα όμορφο session στο Elden Ring. To Expoloration μέχρι στιγμής δίνει ρεσιτάλ! O χάρτης γεμάτος μυστικά και traps...



Αισθητά λιγότερα disconnects στο co-op/ multi σήμερα μετά το patch και το 1ο μας invasion από Bloody Finger.
 
Η rewarding αίσθηση του exploration, καθώς και το level design (σε αυτά που έχω δει τουλάχιστον μέχρι στιγμής) πλησιάζουν την αριστουργηματικότητα του πρώτου Dark Souls.

Πάμε γερά.
 
Η rewarding αίσθηση του exploration, καθώς και το level design (σε αυτά που έχω δει τουλάχιστον μέχρι στιγμής) πλησιάζουν την αριστουργηματικότητα του πρώτου Dark Souls.

Πάμε γερά.

Πολύ ενθαρρυντικό αυτό. Όσον αφορά τον προσανατολισμό προς το επόμενο story quest/objective, αντιμετώπισες καθόλου προβλήματα; Προσφέρει το παιχνίδι κάποια καθοδήγηση για να ξέρεις προς τα πού πρέπει να πας για να συνεχίσεις την ιστορία;
 
Ναι, έχει πολλές ευκολίες. Ανάλογα πως θα το πάρει ο καθένας βέβαια. Η @kara πχ γελάει όταν διαβάζει πόσο accessible είναι σε έναν νέο παίκτη, εγώ όμως το καταλαβαίνω. Προσωπικά ψιλοξενερωνω σε κάθε νέα ευκολία που παρέχει, αλλά νταξ, λογικό μετά από τόσα χρόνια και τόσα παιχνίδια. Σου δείχνει πού να πας με κάτι τρόπο που και καλά το δένει και με την ιστορία, αλλά για μένα το αποτέλεσμα είναι λίγο κωμικοτραγικό. Θα ήθελα επιλογή πχ να έχεις να απενεργοποιήσεις τέτοιες ευκολίες.
Βέβαια, το ότι σου λέει πού να πας, δεν σημαίνει ότι στο δρόμο μέχρι ένα objective σταματάει να είναι souls game στον πυρήνα του. Επίσης, όπως καταλαβαίνεις, αν πας εκεί που σου λέει from the getgo χάνεις το exploration, τις εκπλήξεις, και όλα αυτά που αναφέρουμε παραπάνω.
 
Πολύ ενθαρρυντικό αυτό. Όσον αφορά τον προσανατολισμό προς το επόμενο story quest/objective, αντιμετώπισες καθόλου προβλήματα; Προσφέρει το παιχνίδι κάποια καθοδήγηση για να ξέρεις προς τα πού πρέπει να πας για να συνεχίσεις την ιστορία;
Σε αυτόν τον τομέα μπορείς να πεις ότι το παιχνίδι σε παίρνει από το χέρι και σε πάει βημα-βημα.

Αν δεν είχε τα τεχνικά ζητήματα θα μιλούσαμε για τη χρυσή τομή δυσκολίας και προσιτότητας.
 
Πολύ ενθαρρυντικό αυτό. Όσον αφορά τον προσανατολισμό προς το επόμενο story quest/objective, αντιμετώπισες καθόλου προβλήματα;

Κανενα Προβλημα

Προσφέρει το παιχνίδι κάποια καθοδήγηση για να ξέρεις προς τα πού πρέπει να πας για να συνεχίσεις την ιστορία;

Το παιχνιδι δεν προσφερει τιποτα απολυτως. Καμια καθοδηγηση, δεν υπαρχει Journal ουτε Active Quest. Ειναι Dark Souls σε Open World και btw εχει fall damage.
 
Χαχαχα, είδατε πόσο διαφέρουν οι εντυπώσεις μας;
 
Σε αυτόν τον τομέα μπορείς να πεις ότι το παιχνίδι σε παίρνει από το χέρι και σε πάει βημα-βημα.

Το παιχνιδι δεν προσφερει τιποτα απολυτως. Καμια καθοδηγηση, δεν υπαρχει Journal ουτε Active Quest.

Τώρα με μπερδέψατε!
 
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Σκέψου να είσαι στην αρχική bonfire του firelink shrine, και να εμφανίζεται μια χρυσή γραμμή προς την επόμενη bonfire που πρέπει να πας. Όχι σε οποιαδήποτε, στην επόμενη που θέλει το παιχνίδι να πας και είναι το game progress route για να προχωρήσεις ομαλά στο παιχνίδι και στην ιστορία.
Η οποία γραμμή εμφανίζεται και στον χάρτη.
Μόνο μεγάλα γράμματα και πινακίδες δεν σου βγάζει το παιχνίδι για να σου πει πού να πας.
 
Ναι αλλα ταυτοχρονα σου βαζει και area boss στη διαδρομη για τη 2η bonfire που ειναι για πολυ μεγαλυτερο lvl.

Οι Bonefires εχουν αισθητα μικροτερο visibility.

Στο 1o DS ειχες προσβαση σε 3 περιοχες (τη σωστη και αλλες δυο λαθος). Εδω γινεται πανυγηρι απο επιλογες.

Ο χαρτης δεν λειτουργει ακριβως με fog αλλα ανοιγει μετα απο pick up, μπορεις να το προσπερασεις και να μην τον ανοιξεις ποτε.

Η περιηγηση στον χαρτη κρυβει πολλα μυστικα και μπολικα area bosses.

Οπως ειπα 0 narrative. Μεχρι στιγμης καταλαβαινεις για την ιστορια ακριβως οσα καταλαβαινες και στα προηγουμενα DS. Μιλας σε NPC, αρχιζεις questlines και δεν φαινεται πουθενα.
 
Ναι τα ίδια λέμε πάνω κάτω, όπως είπα στη διαδρομή δεν σταματά να είναι souls game.

Για τις bonfire διαφωφω λίγο, σου λέει ο npc θα τις βρίσκεις εκεί που γίνεται converge το light. Και γίνεται. Κυριολεκτικά υπάρχει ένας μεγάλος κύκλος από φως που δείχνει πού έχει bonfire όταν έχεις πλησιάσει.
 
Κυριολεκτικά υπάρχει ένας μεγάλος κύκλος από φως που δείχνει πού έχει bonfire όταν έχεις πλησιάσει.

Δεκτο, ολο αυτο το φως ισως το χανω λογω settings, εδω οριακα βλεπω τα χορταρια.

Το παιχνιδι δινει ευκολιες ναι, αλλα κατα τη γνωμη μου σου πεταει ταυτοχρονα τοσα πολλα που παλι πελαγωνει ο νεος. Απο την αλλη εμενα ειναι το 5ο μου παιχνιδι απο τη From Software οποτε ισως ειμαι ακαταλληλη να το δω με νουμπαδικα ματια. Ας μας πει καποιος που δεν εχει παιξει καθολου souls πως του φαινεται. Εχω περιεργεια.
 
Περίεργο πάντως. Παρόλο που δεν άλλαξε ουσιαστικά τίποτα προς το καλύτερο τις τελευταίες μέρες για το ίδιο το παίγνιο, από 59% στο Steam έχει "εκτοξευτεί" στο 74% με 84Κ positive έναντι 30Κ negative.
Τι είναι όλοι αυτοί; Ουκρανοί πρόσφυγες;
Scalpers που κάνουν damage control για να κρατήσουν την τιμή του Κολλέκτορα ψηλά.
 
Ρε σεις! Συρραφή από skits Monty Python παίζετε;; Ε τότε αξίζει το game.


Οι Bonefires
61c435b6ffccbda40864b12e53a13e42.jpg

μετά το patch και το 1ο μας invasion από Bloody Finger.
Λογικά πριν το patch λεγόταν Middle Finger.

btw εχει fall damage.
Σύγκριση anime fall damage-πέφτω από 5 ορόφους με εκείνο που είχαν τα προηγούμενα. Μπορώ να πω κάτι;
 
Back
Top