Elden Ring

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Σύγκριση anime fall damage-πέφτω από 5 ορόφους με εκείνο που είχαν τα προηγούμενα. Μπορώ να πω κάτι;

Απο το no fall damage του marketing στο anime damage εχει διαφορα. Πηγα κι επεσα απο κατι βραχια κι εσκασα σαν το καρπουζι. Μετα εγινε το ιδιο στο ιδιο σημειο καβαλα στο αλογο. Υπαρχει και stat που αν το ανεβασεις σου μειωνει τη ζημεια. Οποτε ναι fall damage is a thing, ασε που ετσι εμενα με μπερδευει περισσοτερο που ειναι τα ορια.
 
Last edited:
Διαφέρει εντελώς η εμπειρία μας κι εδώ. Εντάξει δεν έπεσα από γκρεμό αλλά έπεσα από αρκετά ψηλά και δεν έπαθα απολύτως τίποτα. Μήπως ήταν feature-bug σε σένα?
 
Το fall dmg υπάρχει αλλά σε λίγο βολικά (μη ανθρώπινα) όρια και κυριώς στο open world (ήτοι εκτός dungeon που δουλεύει και το mount). Σε dungeon συνήθως, έχει κενό όπου "δε θέλουν να πέσεις" για να είναι πιο ξεκάθαρο.

Όσον αφορά το accessibility το παιχνίδι με τη γραμμή πιστεύω βοηθάει όσο πρέπει να για την παλέψεις χωρίς walkthrough. Μάλιστα τώρα μου έχει βγάλει και 2 διαφορετικά paths.
 
Χτιστε Πετρούλες πολύχρωμες για να δείτε που μπορείτε να πεσετε και που όχι, δεν είναι ότι δεν δίνει ένα σκασμό ματεριαλς το παιχνίδι.
 
Σαν Souls.

Ακριβως, εκει θελω να καταληξω. Αν καποιος μεχρι τωρα δεν εχει ασχοληθει καθολου με τη σειρα και ειχε τους λογους του (εκτος της ελλειψης χρονου, μεγαλο backlog κλπ), εχει τους ιδιους λογους να μην ασχοληθει ουτε και με το Elden Ring.

Το Elden Ring μοιαζει σαν να το εφτιαξε αλλη εταιρια και δεν μπορουσε να χρησιμοποιησει την ιδια ορολογια. Ετσι αντι για Souls εχουμε Runes, αντι για Bonefires εχουμε Grace, αντι για Estus εχουμε Flask of tears κοκ. Το Elden Ring ειναι Dark Souls on steroids. More of everything.
 
Μακάρι, αν και από ότι καταλαβαίνω, το stuttering λόγω shader caching (γιατί περί αυτού πρόκειται) είναι πολύ δομικό σε τίτλους που τρέχουν DirectX 12 ή/και Vulkan, άμα δεν ξέρει ο developer πώς να το αντιμετωπίσει από νωρίς στο development, ζορίζει πολύ το πρόβλημα.
 
Για το widescreen κουβέντα δε λένε;; Και το ηρωικό 4% (steam users me widescreen) έχει ψυχή.

Ίσως να μπει η υποστίριξη μαζί με το Raytracing patch.. Αναμένουμεν.
 
Όσοι έχουν Widescreen είναι σίγουρα πλούσιοι, οπότε ορθώς η εταιρεία ασχολείται μόνο με τα προβλήματα των φτωχών.

#ΠορτοσάλτεDidNothingWrong
 
Λευτεριά στο 1% της παγκόσμιας ελίτ, κάποιος πρέπει να τα λέει κι αυτά.
 
Αν παίξει κανείς ας πει εντυπώσεις από το νέο patch, διορθώθηκε καθόλου το stuttering;

Δεν πρόσεξα κάτι στο μέτωπο του stuttering, στο co-op όμως συνέχισε να μας πετάει κάθε 3 λεπτά ενώ είχαμε και crashes σήμερα :(
 
Προσωπικά δεν έχω stuttering, ορισμένα micro stutters ναι, αλλά εντελώς περιστασιακά.

Το μόνο major bug που συνάντησα είναι ότι σε κάποια φάση μου εξαφανήστηκε το άλογο και ο χαρακτήρας κόλλησε στον αέρα σαν να πέφτει. Μετά από λίγο πέθανε ενώ εγώ πατούσα μάταια κουμπάτσα.
 
Σκέφτομαι ποια θα ήταν η κατάλληλη στιγμή να το αγοράσω ώστε να έχω την καλύτερη δυνατή εμπειρία με το base game. Πιστεύω ένα εξάμηνο αρκεί ώστε a) η τιμή να έχει πέσει, b) να έχει βελτιωθεί η απόδοση και να έχουν αντιμετωπιστεί τα bugs και c) να μην έχουν προστεθεί expansions που θα είναι λογικά πιο δύσκολα και θα επιμηκύνουν ένα ήδη μεγάλο σε διάρκεια παιχνίδι. Από την άλλη βέβαια τα expansions έχουν συχνά τις καλύτερες ποιοτικά περιοχές και bosses. Χμ.....
 
Συγγνώμη: το παιχνίδι δεν υποστηρίζει wide-screen οθόνες;
 
Όχι ρε συ. Τι είμαστε? τίποτα 2022?
 
Συγγνώμη: το παιχνίδι δεν υποστηρίζει wide-screen οθόνες;

Natively όχι (ακόμα). Μπορείς να το τρέξεις στα wide aspect ratios με το Flawless Widescreen αλλά μόνο σε offline mode.
 
Back
Top