What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Έρχονται και άλλα Playstation games σε PC

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Μα αυτοί δεν είχαν ανακοινώσει όλο περηφάνια ότι επειδή η τηλεοπτική σειρά γαμοδέρνει θα καθυστερήσουν το PC port ένα τσακ ώστε να βρίσκεται στο επίπεδο ποιότητας που έχουν συνηθίσει πλέον οι οπαδοί του Πέδρο;
Μάλλον μετά από υπερεντατικό engineering μείωσαν το shader compilation από τις 3 ώρες στα 30 λεπτά.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Μα αυτοί δεν είχαν ανακοινώσει όλο περηφάνια ότι επειδή η σειρά γαμοδέρνει θα καθυστερήσουν το PC port ένα τσακ ώστε να βρίσκεται στο επίπεδο ποιότητας που έχουν συνηθίσει πλέον οι οπαδοί του Πέδρο;
Μάλλον μετά από υπερεντατικό engineering μείωσαν το shader compilation από τις 3 ώρες στα 30 λεπτά.

Λογικά η Naughty Dog και η Sony ήξεραν ότι το παιχνίδι ήθελε ακόμη δουλειά διότι ούτε τα μεγάλα sites του εξωτερικού ή το Digital Foundry πήραν κωδικό νωρίς. Ένα σενάριο είναι ότι ίσως η Sony να ήθελε να κυκλοφορήσει το παιχνίδι οπωσδήποτε μέχρι το τέλος Μαρτίου. Διεθνώς το τέλος Μαρτίου είναι το χρονικό σημείο που κλείνει το οικονομικό έτος για τις εταιρίες, οπότε ίσως η λογική ήταν "ας το κυκλοφορήσουμε για να φανούν τα έσοδα στο τρέχον οικονομικό έτος και να χαρούν οι μέτοχοι και μετά το patchάρουμε".
 

lucinos

Death Knight
Joined
Nov 16, 2015
Messages
2,667
Λογικά η Naughty Dog και η Sony ήξεραν ότι το παιχνίδι ήθελε ακόμη δουλειά διότι ούτε τα μεγάλα sites του εξωτερικού
Ένα μεγάλο μέρος από bug λύνονται πολύ ταχύτερα όταν έχεις μια μεγάλη στρατιά από τέστερς. Δηλαδή για να φτάσει ταχύτερα σε καλό επίπεδο θες κάποιου είδους release. Για μένα το θέμα είναι γιατί δεν το ονομάζουν alpha release ή κάτι τέτοιο να ξέρει ο άλλος ότι είναι ένα είδος προαγοράς και είναι πειραματόζωο.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Ένα μεγάλο μέρος από bug λύνονται πολύ ταχύτερα όταν έχεις μια μεγάλη στρατιά από τέστερς. Δηλαδή για να φτάσει ταχύτερα σε καλό επίπεδο θες κάποιου είδους release. Για μένα το θέμα είναι γιατί δεν το ονομάζουν alpha release ή κάτι τέτοιο να ξέρει ο άλλος ότι είναι ένα είδος προαγοράς και είναι πειραματόζωο.

Φαντάζομαι για εμπορικούς λόγους, λογικά ένα full release πουλάει περισσότερο από ένα early access.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Ναι αλλά η ζημιά στην φήμη δεν είναι πολύ μεγαλύτερη;

Έλα ντε. Η λογική αυτό λέει, τώρα το πώς σκέφτονται οι CEOs ένας θεός ξέρει.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,512
Υπάρχει η επιλογή να μην ολοκληρώσεις το shader compilation? Πρώτη φορά ακούω τέτοια περίπτωση, στο Hogwarts ας πούμε περιμένεις θες δεν θες.
Ναι, το ίδιο συνέβαινε και στο Uncharted. Όταν γίνεται η διαδικασία αυτή, βρίσκεσαι στα menu και μπορείς να πατήσεις play χωρίς να ολοκληρωθεί.

Αν θυμάμαι καλά, και το Horizon Zero Dawn είχε χρονοβόρο shader compilation, αλλά δεν σε άφηνε να παίξεις. Γενικά όμως, το port δεν είναι καλό, η Sony έχει παρουσιάσει πολύ καλύτερα (τα δύο Spiderman είναι υπόδειγμα, το God of War, το Returnal κλπ).
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Φαντάζομαι για εμπορικούς λόγους, λογικά ένα full release πουλάει περισσότερο από ένα early access.

Ίσως είναι και θέμα γοήτρου. Ένα indie στούντιο μικρομεσαίας δυναμικής "δικαιούται" να κυκλοφορήσει μια early access/δοκιμαστική έκδοση ζητώντας από τους φανς να δείξουν κατανόηση και να βοηθήσουν το παιχνίδι να βελτιωθεί πριν την τελική ευθεία. Ενώ όταν είσαι η Sony, η ΕΑ, η Ubi κτλ. ο κόσμος θεωρεί ότι έχεις ήδη έναν στρατό testers στη δούλεψή σου και μια τέτοια κίνηση θα ήταν ένδειξη αδυναμίας και θα σε "μίκραινε" ως εταιρεία.

Την καλύτερη δουλειά, βέβαια, την κάνει η Blizzard, που και "δωρεάν" testing εξασφαλίζει και hype χτίζει με τις open beta των Diablo.
 

Thaxll'ssillyia

Φραγκολεβαντίνος μπιφτεκάς
Joined
Feb 11, 2021
Messages
2,000
Στον αντίποδα του beta testing βρίσκονται εταιρείες όπως η λαριαν, όπου αποδεδειγμένα ακούει το feedback των παικτών/testers και δε διστάζει να αλλάζει άρδην ακόμη και κομμάτια που έχει ρίξει πολύ χρόνο (πχ σχεδιασμό npc μοντέλων, κείμενα, gameplay λειτουργιών κλπ)
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Ίσως είναι και θέμα γοήτρου.


Πάλι όμως δημιουργείται η ίδια απορία, δηλαδή η early access θα ήταν πλήγμα για το γόητρο, ενώ το να κυκλοφορούν full release με χτυπητά bugs, performance issues και mostly negative user reviews δεν είναι;
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Πάντως με αφορμή το Last of Us αλλά και γενικά την συζήτηση για τα μέτρια ή κακά ports, νομίζω ότι υπάρχει και ένας βαθμός υπερβολής που εν μέρει αδικεί την προσπάθεια των developers. Μπορεί για παράδειγμα το Last of Us να κυκλοφόρησε νωρίτερα από ότι έπρεπε και να χρειαστεί μερικά patches αλλά προσωπικά δεν θα το χαρακτήριζα ως "κακό port". Είδα online εικόνες από το graphics menu και είναι φανερό ότι έγινε σοβαρή δουλειά ώστε να φτιάξουν ένα κανονικό PC game.

Έχοντας ζήσει τα ports που βλέπαμε στα τέλη των 90s μέχρι και τα τέλη των 00s, αισθάνομαι ότι πλέον τα όποια προβλήματα στο launch είναι αποτέλεσμα ασφυκτικής χρονικής πίεσης και εντολών άνωθεν παρά αδιαφορίας, όπως γινόταν παλιά. Υπήρχαν παιχνίδια την εποχή των PS2-3 και Xbox 360 που η έκδοση για PC έμοιαζε να ήταν η έκδοση για κονσόλα, απλά καποιος στο τέλος πάτησε compile τον κώδικα για PC. Εκεί καταλάβαινες απευθείας ότι σκοπός του publisher ήταν να ξεπετάξει ένα port με το ελάχιστο δυνατό κόστος και να κάνει μια αρπαχτή.

Προφανώς κάποιος θα πει "και τι με νοιάζει εμένα ρε φίλε αν δεν έκαναν σωστή δουλειά από έλλειψη χρόνου ή από αδιαφορία;". Η διαφορά είναι ότι στη δεύτερη περίπτωση με μερικά patches το παιχνίδι θα είναι καλό, ενώ στην πρώτη θα είναι πάντα πατάτα. Σχεδόν όλες οι πρόσφατες περιπτώσεις παιχνιδιών με προβλήματα στο launch διορθώθηκαν σύντομα με patches, ενώ τα πραγματικά κακά ports παλιότερων εποχών είναι ακόμα και σήμερα προβληματικά (π.χ. Saints Row 2, GTA IV κλπ).
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Πάλι όμως δημιουργείται η ίδια απορία, δηλαδή η early access θα ήταν πλήγμα για το γόητρο, ενώ το να κυκλοφορούν full release με χτυπητά bugs, performance issues και mostly negative user reviews δεν είναι;

Ποιος ξέρει. Φαντάζομαι ότι στο μυαλό τους μια ελαττωματική κυκλοφορία σε PC είναι πλέον συνηθισμένο φαινόμενο για μεγάλα games (βλ. Bethesda) και οι περισσότεροι θα πουν απλώς "έλα μωρέ, πρώτη φορά είναι ή τελευταία, όλοι τα ίδια κάνουν", ενώ το να "ξεπέσει" ένα AAA στο early access θα προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά στην εικόνα τους. 🤷‍♂️
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Tι είναι αυτό το σρέντερ κομπιλέσιο; Σαν σέξτεηπ με τις καλύτερες στιγμές του Σρέντερ ακούγεται όταν τρώει [censored] ξύλο από τις χελώνες. Τριπλό σένσορ για πιο εγγυημένα αποτελέσματα.
Εχει και με χελωνες ζομπι. Αν σφαξεις ολες τις χελωνες ζομπι τοτε παιρνεις το SHREDDER COMPLETION!
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Πάντως με αφορμή το Last of Us αλλά και γενικά την συζήτηση για τα μέτρια ή κακά ports, νομίζω ότι υπάρχει και ένας βαθμός υπερβολής που εν μέρει αδικεί την προσπάθεια των developers. Μπορεί για παράδειγμα το Last of Us να κυκλοφόρησε νωρίτερα από ότι έπρεπε και να χρειαστεί μερικά patches αλλά προσωπικά δεν θα το χαρακτήριζα ως "κακό port". Είδα online εικόνες από το graphics menu και είναι φανερό ότι έγινε σοβαρή δουλειά ώστε να φτιάξουν ένα κανονικό PC game.

Έχοντας ζήσει τα ports που βλέπαμε στα τέλη των 90s μέχρι και τα τέλη των 00s, αισθάνομαι ότι πλέον τα όποια προβλήματα στο launch είναι αποτέλεσμα ασφυκτικής χρονικής πίεσης και εντολών άνωθεν παρά αδιαφορίας, όπως γινόταν παλιά. Υπήρχαν παιχνίδια την εποχή των PS2-3 και Xbox 360 που η έκδοση για PC έμοιαζε να ήταν η έκδοση για κονσόλα, απλά καποιος στο τέλος πάτησε compile τον κώδικα για PC. Εκεί καταλάβαινες απευθείας ότι σκοπός του publisher ήταν να ξεπετάξει ένα port με το ελάχιστο δυνατό κόστος και να κάνει μια αρπαχτή.

Προφανώς κάποιος θα πει "και τι με νοιάζει εμένα ρε φίλε αν δεν έκαναν σωστή δουλειά από έλλειψη χρόνου ή από αδιαφορία;". Η διαφορά είναι ότι στη δεύτερη περίπτωση με μερικά patches το παιχνίδι θα είναι καλό, ενώ στην πρώτη θα είναι πάντα πατάτα. Σχεδόν όλες οι πρόσφατες περιπτώσεις παιχνιδιών με προβλήματα στο launch διορθώθηκαν σύντομα με patches, ενώ τα πραγματικά κακά ports παλιότερων εποχών είναι ακόμα και σήμερα προβληματικά (π.χ. Saints Row 2, GTA IV κλπ).
Φιλτατε @Admiral δεν εχω το παιχνιδι και δεν εχω αποψη πανω στη ποιοτητα του, το εχουν ομως διαφοροι γνωστοι και φιλοι και εχω δει υλικο του.

Περι των μεταφορων (ports) και ποιοτητας, ειναι ενα ζητημα δεκαετιων και δυστηχως αποτελει και διαχρονικο πονοκεφαλο προς εμας, τους παιχνιδαδες.

Εδω και 30κατι χρονια οπου υπαρχουν χιλιαδες μεταφορες απο τις κονσολες και αλλα συστηματα στους υπολογιστες, εχουμ δει ουκ ολιγα φριχτα αποτελεσματα, σε συστηματα με υπερπολλαπλασια ισχυ και δυνατοτητες, και εχουμε πλεον 2023, με την κατασταση να εχει βελτιωθει ελαχιστα, αν οχι καθολου.

Το προβλημα ειναι 99,9% των ιδιων των παικτων/καταναλωτων, και εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμαι.

Καποτε στο λατρευτο PC Master, οπου υπηρξε και μια πολυ σημαντικη περιοδος πολυ σημαντικων αρθογραφων και παρουσιασεων, δεν φοβοντουσαν να γραψουν για το απαραδεκτο φαινομενο, ο παικτης/καταναλωτης να ειναι και πειραματοζωο για τις διαφορες εταιρειες λογισμικου (και οχι μονο.).
Ηδη απο μεσοτελη 90, υπηρχε η ταση σε πολλα τοτε μεγαλα περιοδικα, να δικαιολογουν τις κινησεις των χορηγων τους, δηλαδη των εταιρειων οπου ανεπτυσαν και εκδιδαν παιχνιδια, μεταξυ αλλων και που υπηρχαν τοτε ουκ ολιγα με σημαντικα προβληματα, οπου δεν υπηρχαν ουτε θα υπηρχαν ας πουμε στις κονσολες η στα ηλεκτρονικα (arcades), αλλα για τις εκδοσεις των υπολογιστων, κατι τετοιο ηταν πληρες αποδεκτο.
Ποσοι αλλωστε θα πηγαιναν εναντια στους εργοδοτες τους; Αφου ετρωγαν πολυ "ψωμι" τοτε.

Αυτο οπως και ξερουμε, διαιωνιστηκε μεχρι και στις μερες μας, σε ακομα μεγαλυτερο και εντονοτερο βαθμο, αφου πλεον ειναι αποδεκτο μεχρι και στις κονσολες. Θυμαμαι αρκετα παραδειγματα πολυ προβληματικων τιτλων, με τις σελιδες αντι των περιοδικων πλεον, να εχουν την πολιτικη γραμμη "ε σιγα και τι εγινε, υπομονη να βγει καποια αναβαθμιση (patch) ωστε να παιζει/τρεχει αξιοπρεπως σε εξι μηνες".

Λυπαμαι αυτους που αποδεχονται αυτη την κατασταση, αλλα οχι τις εταιρειες, και σιγουρα δεν προκειται να τους δωσω κανενα ποσο, την εχω πατησει παλαιοτερα με το Vampire the Masquera: Bloodlines οπου ηταν και η τελευταια φορα πριν σχεδον 20 χρονια.

Οι παικτες/καταναλωτες θα πρεπει να μαθουν να σεβονται τον εαυτο τους, και φυσικα να εχουν την πληρη απαιτηση ενα προιον και υπηρεσια, να τρεχει απροβληματιστα, οπως και υποτιθεται το πουλαει η εταιρεια αντιστοιχως.

Στη περιπτωση τωρα του Last of Us, ειναι ενα απο τα πολυ κλασικα παραδειγματα. Αφου η Naughty Dog εχει το λουρι (υπονοουμενο!) σε πολλες σελιδες και μερα, κανει και πρακτικα σχεδον οτι θελει.
Εχει σημασια που το παιχνιδι κοστιζει 69.99$ και ομως εχει τοσα προβληματα;
Σχεδον καμια.
Η κανονικοτητα οπου εχουν αποδεχθει οι των εκατομμυριιων καταναλωτων, ειναι να πληρωσουν οσο οσο, χαμηλοφωνως να διαφωνησουν, και να αποδεχθουν σε 3-5-6-12 μηνες να εχει καποιες βελτιωσεις.
Και αυτο δεν βλεπω πως θα μπορουσε να αλλαξει.

Εδω ο κοσμος πιστευει οτι αγοραζει και του ανηκουν παιχνιδια απο το Steam και αντιστοιχες υπηρεσιες, δεν υπαρχει περιπτωση να αποκτησουν συνειδηση και να δρασουν βαση λογικης και δικαιωματων.

Υγ. Το παιχνιδι τρεχει πολυ καλα με εξομοιωση, και ενω η PC εκδοση εχει πολλες βελτιωσεις, εχει και πολλες αλλαγες, καποιες οπου με ξενιζουν και προτιμω το προτοτυπο.
Υγ2. Τα PS2/PS3/PS4 εχουν πολλα και καλα παιχνιδια, ελπιζω να κυκλοφορησουν πολλα περισσοτερα, αλλα και να εξυπακουεται πως να τρεχουν σταθερα και απροβληματιστα απο την πρωτη εκδοση, και οχι με αυτο το πραγμα που γινεται δεκαετιες τωρα.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261


Οι παικτες/καταναλωτες θα πρεπει να μαθουν να σεβονται τον εαυτο τους, και φυσικα να εχουν την πληρη απαιτηση ενα προιον και υπηρεσια, να τρεχει απροβληματιστα, οπως και υποτιθεται το πουλαει η εταιρεια αντιστοιχως.

Συμφωνώ απολύτως, δυστυχώς όμως δύσκολα θα γίνει και θα εξηγήσω τον λόγο.

Το gaming γενικά και το PC gaming ειδικά έχει πάψει εδώ και πολύ καιρό να αποτελεί το βασίλειο των nerds και των power users. Εμείς, δηλαδή οι άνθρωποι που έχουμε το gaming ως μεγάλο και σημαντικό μέρος της ζωής μας, γνωρίζουμε να φυλαγόμαστε. Παρακολουθούμε την επικαιρότητα μέσω του ειδικού τύπου, διαβάζουμε reviews, αποφεύγουμε pre-orders, lootboxes κλπ. Εμείς όμως είμαστε πλέον μια μικρή μειοψηφία του συνολικού κοινού.

Οι υπόλοιποι πρώτον δεν παρακολουθούν την ειδησεογραφία του gaming για να αποκτήσουν την σχετική γνώση και δεύτερον, εκτός ακραίων περιπτώσεων, δεν έχουν το απαραίτητο αισθητήριο για να διακρίνουν πότε ένα παιχνίδι είναι προβληματικό. Αυτοί οι καταναλωτές πρέπει να προστατευθούν νομοθετικά, όπως συμβαίνει με όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, διότι δεν μπορούν να προστατεύσουν τους εαυτούς τους.

Δυστυχώς οι κυβερνήσεις αδιαφορούν, είτε γιατί θεωρούν το gaming δευτερεύουσας σημασίας, είτε γιατί ένα ελαττωματικό videogame δεν θα θέσει σε κίνδυνο τη ζωή κάποιου παιδιού όπως ενδεχομένως να συμβεί με ένα συμβατικό παιχνίδι, είτε γιατί μας κυβερνούν δεινόσαυροι που δεν έχουν καμία επαφή με τον χώρο.

Άρα βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα δεν θα αλλάξει κάτι. Μακροπρόθεσμα, ίσως οι σημερινοί gamers και αυριανοί πολιτικοί να έχουν τη διάθεση να θεσπίσουν ένα επαρκές νομικό πλαίσιο. Το μόνο που μπορούμε εμείς οι αφοσιωμένοι gamers να κάνουμε στο ενδιάμεσο είναι να βοηθούμε αυτούς που δεν έχουν την αντίστοιχη γνώση ώστε να αποφεύγουν όσο το δυνατόν τις κακοτοπιές.
 
Last edited:

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Ενθαρρυντικό από τη μία, ανησυχητικό από την άλλη. Απ'ότι φαίνεται το Last of Us πούλησε μια χαρά, παρότι ακόμη και σήμερα (κρίνοντας από τα σχόλια στο Steam) δεν έχει στρώσει πλήρως τεχνικά ενώ και η συχνότητα των patches μειώθηκε αισθητά. Μάλλον το brand name και η ώθηση που έδωσε η τηλεοπτική σειρά ήταν πιο σημαντικοί παράγοντες.
Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πώς θα χειριστεί η Sony την επόμενη μεγάλη κυκλοφορία της στο PC, είτε αυτή είναι το Ghost of Tsushima, είτε το Horizon 2, είτε κάποιο άλλο.
 

Tony Corvus

Ancient Red Dragon
Φασαίος Larianός Τσοβόλα δώστα όλα Sign me up! Approval of the Admiral
Joined
Dec 1, 2012
Messages
11,167
Σήμερα θα έχει ανακοίνωση για μεταλ γκια σολιντ 3 ρημεηκ Bloodborne remaster. Το οποίο θα έρθει και για τα πιτσι!

#ΠΡΩΤΟΙΕΔΩ
 
Top Bottom