Start your engines!!! (The Sim Racing thread)

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Nτεβέλοπερς γενικά ογκόλιθους του ρέησινκ έχει από εκατό μεριές. Στα τρέηλερ φαίνεται να έχει λίγο απ' όλα, ανοιχτό κόσμο και χαμούλη. Υποσχόμενο. Τώρα αυτός ο γάντζος στο τέλος του χθεσινού τρέηλερ μου έκατσε κάπως. Ελπίζω να μην είναι πολύ ροκελί ραμπλ η φάση, ή να παίρνεις τις στροφές με κανά χουκ σαν το μπατμομπίλ να πούμε.



Όσο το βλέπω τόσο με μπερδεύει. Πάντως πιο κοντά Fast & Furious το κόβω να ναι τελικά. Τελειώνεις το στόρι, uninstall και πάμε παρακάτω!
 
οι κακές παρέες τελικά με επηρέασαν. Σήμερα έκανα την πρώτη βόλτα με την Lancia.
 
Κανείς δεν είπε ότι θα ταν εύκολο! Τα σπάει το βιντεάκι! Πως σου φαίνεται μέχρι τώρα!?
 
Κανείς δεν είπε ότι θα ταν εύκολο! Τα σπάει το βιντεάκι! Πως σου φαίνεται μέχρι τώρα!?
Είναι τέλειο!
Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχω παίξει καθόλου dirt 2 και γενικότερα dirt με τιμονιέρα για να τα συγκρίνω.
 
Back
Top