Πιθανό, εάν πήγαιναν τα πράγματα πολύ καλά και μπορούσε να διεκδικήσει στόχους. Δεν νομίζω ότι ο Ομπράντοβιτς θα έμενε σε μια Παρτιζάν που θα πάλευε κάθε χρόνο να μπει στα play in, ακόμη κι αν δεν τα είχε σπάσει με την διοίκηση. Είμαι βέβαιος ότι θα ήθελε να συνταξιοδοτηθεί σε υψηλό επίπεδο, με...