Απο την άλλη έπεσα μια φορά σε κάτι καρδιολόγους και χειρουργούς θώρακος, οπότε και είχα την ευκαιρία να κουβεντιάσω για πολλά θέματα καθότι μέναμε στο ίδιο ξενοδοχείο όπου είχαν ένα συνέδριο.
Για να μην μακρυγορώ, είχαν να πουν μόνο άσχημα λόγια για τους ασθενείς. Του στυλ βρωμάνε, δεν θέλουν...