Επισκευή αυτοκινήτου και λοιπές απορίες

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Αν πιάνουν τα χέρια σου και δεις και κανένα βίντεο στο γιουτούμπι πιστεύω οτι το φανάρι και οι διακόπτες γίνονται εύκολα.
Για τα ακρόμπαρα και τα φρένα είναι ταλαιπωρία αν δεν έχεις ανυψωτικό γιατί πρέπει να κάνεις έναν τροχό κάθε φορά και πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στο τακάρισμα του αυτοκινήτου για να μην σου πέσει κάτω. Γίνονται όμως και στο σπίτι, εγώ παλιότερα τα έκανα στην αυλή του σπιτιού μου με τον πατέρα μου.
Τα ακρόμπαρα θέλουν ευθυγράμμιση αν αλλαχτούν και θέλουν επίσης εξολκέα για να βγούν γιατί μάλλον θα είναι κολλημμένα στην φωλιά τους.
 
Αν πιάνουν τα χέρια σου και δεις και κανένα βίντεο στο γιουτούμπι πιστεύω οτι το φανάρι και οι διακόπτες γίνονται εύκολα.
Για τα ακρόμπαρα και τα φρένα είναι ταλαιπωρία αν δεν έχεις ανυψωτικό γιατί πρέπει να κάνεις έναν τροχό κάθε φορά και πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στο τακάρισμα του αυτοκινήτου για να μην σου πέσει κάτω. Γίνονται όμως και στο σπίτι, εγώ παλιότερα τα έκανα στην αυλή του σπιτιού μου με τον πατέρα μου.
Τα ακρόμπαρα θέλουν ευθυγράμμιση αν αλλαχτούν και θέλουν επίσης εξολκέα για να βγούν γιατί μάλλον θα είναι κολλημμένα στην φωλιά τους.
ναι γενικά τα περισσότερα ηλεκτρολογικά του οχήματος είναι σχετικά εύκολα αν ξέρεις τι κάνεις. Εκτός αν έχεις σκατάμαξο του group :)

για να αλλάξω το ηχείο έπρεπε να λύσω την μισή πόρτα του οδηγού, γιατί φυσικά αν και το καπάκι του ηχείου είναι φτιαγμένο ώστε να μπορεί να βγει, αυτοί το είχαν κολλήσει στην πόρτα και φυσικά το παλιό ηχείο ήταν με πριτσίνια και όχι βίδες, α και ήθελε ειδική βάση για να μπει μη εργοστασιακό ηχείο... γμτχ το θυμάμαι τώρα...
 
@Dark Archon Τα ακρομπαρα νομίζω ότι είναι από τις ευκολότερες δουλειές εκεί κάτω στο αμάξι. Ειδικά αν έχεις δύο γριλους κι αν είσαι και Χρονομάντης, ούτε ευθυγράμμιση δεν θες μετά. Αρκεί να προσέξεις να σημειώσεις στο σπείρωμα πόσο μέσα πρέπει να βιδωσει το παξιμάδι.
Την τελευταία φορά που άλλαξα τα ακρομπαρα του πατέρα, στο βουλκανιζατέρ μου είπαν ότι ήταν τόσο αλφάδι που την έβγαζε και χωρίς ευθυγράμμιση μέχρι την επόμενη αλλαγή ελαστικών.
Τα φρένα πάλι... Δράμα. Θα τα αλλάξω σήμερα.

@bald_killer Αυτά που θες τα αλλάζεις εύκολα και μόνος σου. Σε ένα φιατ που έτρωγε μπαλάκια για πρωινό τα αλλάξαμε στο πλάι της παλιάς εθνικής οδού έξω από την Λαμία, έχοντας τα εργαλεία μαζί μας βέβαια. Σε συνεργείο, λάδια και μίζα πριν το Πάσχα, μου πήραν 70€. Βάλε άλλα τόσα για τα μπαλάκια σου. Στην επαρχία το πενηντάρι για τα εργατικά είναι το μίνιμουμ.

@nitro912gr Πιο Ibiza είχες; Εδώ με Leon mk1 2005, 1600 cc, 120hp δεν έχω κανένα πρόβλημα στο να βάζω χέρι. Ακόμη και το cruise control αλλάζει σχετικά εύκολα, παρότι έχει πολλά καλώδια από πίσω. Τις πόρτες και τα ηχεία εκεί, τα ανοίξαμε με ένα κατσαβίδι.
 
ibiza mk3 2007, η επόμενη γενιά δηλαδή από το δικό σου για την seat, γενικά όσο νεότερο τόσο δυσκολότερο να βάλεις χέρι. Ένας φίλος έπαθε σοκ όταν έμαθε ότι στο nissan pulse που πήρε δε μπορούσε να αλλάξει ηχοσύστημα καν...
 
Αφού πιάσατε τέτοια συζήτηση να πω κι εγώ το πρόβλημά μου, ποτέ δεν ξέρεις.

Έχω ένα Suzuki Swift του '91, το τρίθυρο. Έχει χαλάσει ο γρύλος από το παράθυρο του οδηγού και το τζάμι πέφτει συνέχεια. Έχω φάει τον τόπο και δεν βρίσκω ανταλλακτικό. Σε μαγαζιά με ανταλλακτικά τίποτα (ακόμα και αυτά που εμφάνιζαν στοκ μέσω car.gr). Τζίφος και σε όλες τις μάντρες με αμάξια για παλιοσίδερα της Λάρισας.

Μήπως έχει κανείς καμία ιδέα;
 
@Hank Πάρε ένα τηλέφωνο τον Κατσιαβό στην Λαμία.
Αλλιώς από το ίντερνετ σε eBay κτλ, αλλά κι εγώ κόλλησα και δεν πήρα από το εξωτερικό διότι τα φοβάμαι λίγο.
 
Έχεις part number, @Hank? Μήπως γίνει καμία μόντα σε κανένα ebay εδώ.

Μάγκας πάντως. Από το '91 χωρίς ούτε αναβάθμιση παραθύρου.
 
Αν αλλάξεις ακρόμπαρα κοίτα μήπως έχουν πάρει μπόσικα και τα ''μπαλάκια'' στις ντίζες της κρεμαγιέρας. Στο παλιό φιατ που είχαμε χρειάστηκε να τις αλλάξουμε μια φορά γιατί στην ευθεία έκανε σαν να ήθελαν ζυγοστάθμιση οι τροχοί.
Θυμήθηκα το φιατ και συγχύστηκα. Στο δρόμο πήγαινε σαν τρένο αλλά δεν προλάβαινα να φτιάξω μια ζημιά και πέταγε άλλες 2. σταδιάλα.
Στο ίδιο φιατ είχε κοπεί το συρματόσχοινο απο το μηχανισμό του ηλεκτρικού παραθύρου. Για να μην πέφτει το παράθυρο μέχρι να βρω ανταλλακτικό είχα βγάλει τον καπλαμά της πόρτας και είχα σφηνώσει ένα ξύλινο τάκο. χιχι
 
@Chronomancy θενξ ρε συ, αλλά τζίφος και αυτός.

@Northlander θα κοιτάξω αν καταφέρω να βρω κάτι. Ευχαριστώ πολύ πάντως.
 
Για παμε λιγο! Αφηστε τα παλια αμαξια και εκσυγχρονιστειτε με ηλεκτρικο Κινεζο!



Περα απο τη πλακα με εχει ψησει ενα τετοιο τζιπακι στα 10 χιλιαρικα!
Σε βλέπω να σπρώχνεις. Τουλάχιστον με καμιά παλικαρόσκονη θα γίνεις τριγωνικός και φέτες
 
2 προβλήματα έχω μόνο με αυτό το ωραίο τζιπάκι, καταρχάς με τα crash test τι λέει; και επιπλέον, 10Κ που; στην Κίνα; Βάλε δασμούς, τέλος καταχώρησης κτλ κτλ και πάμε 15Κ άνετα εδώ.
 
Κακά τα ψέματα, τα ηλεκτρικά χρειάζονται άλλη μια γεμάτη δεκαετία για να ωριμάσουν. Ειναι φορερα τα άλματα που έχουν γίνει μέσα σε 5 χρόνια αλλά θέλουν και οι εταιρείες χρόνο για να διευρύνουν την γκάμα τους σε ηλεκτρικά.
Με ενδιαφέρει πολύ να δω πώς θα πάει το υδρογόνο.
 
Για παμε λιγο! Αφηστε τα παλια αμαξια και εκσυγχρονιστειτε με ηλεκτρικο Κινεζο!



Περα απο τη πλακα με εχει ψησει ενα τετοιο τζιπακι στα 10 χιλιαρικα!

Ωχ ωχ ωχ, σα να βγήκε από το Ροκελί είναι... :Ρ
 
Να θυμηθούμε την τελευταία φορά που μας λέγανε για φτηνό SUV από Κίνα.
Στο crash test η ρόδα μπήκε μέσα στην καμπίνα, το κεφάλι του dummy χτύπησε στο τιμόνι.
Στο ίδιο test, ένα Volvo (δεν θυμάμαι μοντέλο) είχε πάρει προφυλακτήρα & καπώ. Το έβγαλαν από τον χώρο του test οδηγώντας το.

 
Πριν απο 15 χρονια το να αγορασεις κατι κινεζικο. ηταν ισαξιο με το να πεταξεις τα λεφτα σου στη θαλασσα ρε. Πλεον η κινα εχει τη δυνατοτητα να παραγει καλυτερης ποιοτητας προιοντα, εκτος απο τα μουφα. Χαρακτηριστικοτατο παραδειγμα τα smartphones

Συνδυαστικα τωρα με το χαμηλο εργατικο κοστος μπορουν τα καλυτερης ποιοτητας να τα πουλανε σε ελκυστικες τιμες και τα μουφα να τα πουλανε σε τιμη χωμα.
 
Μην μπλέκουμε το παρελθόν με το παρόν. Η φάση είναι όπως ακριβώς με τα Γιαπωνέζικα μετά τον 2ο παγκόσμιο, έβγαζε φθηνά "ναι μεν αλλά" αυτοκίνητα και εξελίχθηκε σε ηγέτη της αυτοκίνησης. Μετά το ίδιο με Νότια Κορέα, σήμερα έρχεται η σειρά της Κίνας.
 
356662350_822337392786431_4782413710649349561_n.jpg
 
Back
Top