Dragon Age: The Veilguard

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
και νο γουεριζ, οσοι ηταν να σε καμουν ιγκνορ σ εχουν ηδη κανει. βασικα μονο εγω σ εχω unignored

Με συγκινεί η unignoroσύνη σου προς το πρόσωπό μου.

Αυτή τη στιγμή δεν έχω έμπνευση. Ετοιμάζομαι για τις μπάλες που θα φάω στο νέο fifa. Λένε όμως ότι δεν έχει σημασία πόσες θα φας, αλλά πόσες θα ρίξεις. Για το ποδόσφαιρο δεν ήταν αυτό; 🙃 (<- το μποτάκι τανάσκελα)

Φύλα τα ποκόρ για την επόμενη φορά.
 
Αλήθεια, review θα έχουμε εδώ? Όχι ότι θα το αγοράσω ποτέ αλλά θα ήθελα να διαβασω μια αντικειμενική κριτική
 
Αν μας το στείλουν κάτι θα γίνει. Έχω morbid curiosity που λένε και στο χωριό μου.
 
γιατί τα άλλα?




Ναι οκ. Αν ισχύει αυτό οι άνθρωποι είναι γελοίοι ,
Και καλά μας το παίζουν inclusive αλλά αυτό το στήθος το κόβω να είναι γύρω στο Β. 'Οποια δλδ έχε μεγαλύτερο στήθος ή μεγαλύτερους γλουτούς όξω. Μετά σου λένε body positivity. Πιστεύω ότι παραέχουν καταναλώσει πόρους σε τέτοια πράματα για να είναι τελικά το παιχνίδι καλό. Έλεγα να του δώσω μια ευκαιρία, αλλά φαίνεται η Bioware δεν μαθαίνει με τίποτα. skip. Θα τα σκάσω στο lolipop έτσι για το σπάσιμο.
 
Ναι οκ. Αν ισχύει αυτό οι άνθρωποι είναι γελοίοι ,
Και καλά μας το παίζουν inclusive αλλά αυτό το στήθος το κόβω να είναι γύρω στο Β. 'Οποια δλδ έχε μεγαλύτερο στήθος ή μεγαλύτερους γλουτούς όξω. Μετά σου λένε body positivity. Πιστεύω ότι παραέχουν καταναλώσει πόρους σε τέτοια πράματα για να είναι τελικά το παιχνίδι καλό. Έλεγα να του δώσω μια ευκαιρία, αλλά φαίνεται η Bioware δεν μαθαίνει με τίποτα. skip. Θα τα σκάσω στο lolipop έτσι για το σπάσιμο.
εγώ θα τα σκάσω στο astro bot. αυτά τα nobinary robot πιο ενδιαφέρον έχουν από αυτούς τους ψυχοτραλαλά
 
Το οτι διαφορα παιχνιδια γινονται softcore τσοντες με ή χωρις mod ισχυει δεκαετιες τωρα, αυτη η Cammy και η Chung Lee εχουν πολλες ιστοριες να πουν.

Το ερωτημα ειναι, ισχυει κατι αντιστοιχο και στα αντρικα μοντελα; Δηλαδη το μεγιστο μεγεθος πεους να ειναι 1,5 πιξελ και οι μυες μεχρι αγυμναστου 5αχρονου.

Αν ναι, τοτε μπορεις να πεις οτι και καλα θελουν να αποσυνδεσουν το παιχνιδι απο το οποιο σεξουαλικο στοιχειο και να επικεντρωθεις στο παιχνιδι αυτο καθ αυτο.

Απο την αλλη, αφηνουν ατην απ εξω απειρο κοσμο οπου οντως εχει μεγαλες αναλογιες και βασει της λογικης που κυκλοφορει, θα αισθανθουν ασχημα επειδη μενουν στην απ εξω.

Προσωπικα, σαν τεκνο της δεκαετιας του '80 μεγαλωμενο με Druuna και Conan, θελω καμπυλες και μυωδη σωματα. Τα ανδρογυναικα και τα γυναικοανδρα με ξενιζουν αισθητικα αλλα δεν θα ριξω ακυρο σε παιχνιδι εξ' αιτιας αυτου. Απλα θα ασχοληθω 2'' με τη δημιουργια χαρακτηρα αντι για 30 λεπτα μιας και δεν θα με ενδιαφερει πλεον οπτικα.
 
το θέμα δεν είναι καθόλου η δημιουργία χαρακτήρα. Και μένα δεν με ενοχλεί και απλά δε θα δώσω βάση σε όλη αυτή την ανοησία.
Η ουσία είναι το τι διαμάντια θα έχει μέσα το game. Γιατί βλέπεις τις προθέσεις των δημιουργών του, όχι να δώσουν μια rpg fantasy εμπειρία αλλά να βγάλουν όλη αυτή την εσωτερική τους ανασφάλεια και καθημερινή διαμάχη με τον ευαυτό τους σε ένα game.
Σε ένα υγιή κόσμο απλά θα είχαν αποδεχθεί την ταυτότητα τους και θα ήταν μέλη της κοινωνίας όπως όλοι οι υπόλοιποι και δεν θα μας σπάγαν και μπάλες. Τώρα απλά είναι σε μια συνεχή διαμάχη με τον εαυτό τους που την μεταφέρουν και προς τα έξω, στο περίγυρο τους, στην κοινωνία.
 
Last edited:
Το παιχνιδι μπορει να ειναι ετσι και αλλιως μαλακια ανεξαρτητως της ψυχοσυνθεσης του δημιουργου.
 
Δυστυχώς τα έχουμε πει και άλλες φορές, η πολιτική κατάσταση στις ΗΠΑ είναι τόσο πολωμένη και τοξική που οι οποιεσδήποτε καλές προθέσεις χάνονται σε έναν ωκεανό γελοιότητας, και οι ακρότητες από την μια πλευρά οδηγούν σε ακρότητες από την άλλη. Πιθανώς να πρέπει να ξεγράψουμε τα αμερικανικά studios για μια σειρά ετών μέχρι να ξαναβρεθεί μια ισορροπία.
 
Το οτι διαφορα παιχνιδια γινονται softcore τσοντες με ή χωρις mod ισχυει δεκαετιες τωρα, αυτη η Cammy και η Chung Lee εχουν πολλες ιστοριες να πουν.

Το ερωτημα ειναι, ισχυει κατι αντιστοιχο και στα αντρικα μοντελα; Δηλαδη το μεγιστο μεγεθος πεους να ειναι 1,5 πιξελ και οι μυες μεχρι αγυμναστου 5αχρονου.

Αν ναι, τοτε μπορεις να πεις οτι και καλα θελουν να αποσυνδεσουν το παιχνιδι απο το οποιο σεξουαλικο στοιχειο και να επικεντρωθεις στο παιχνιδι αυτο καθ αυτο.

Απο την αλλη, αφηνουν ατην απ εξω απειρο κοσμο οπου οντως εχει μεγαλες αναλογιες και βασει της λογικης που κυκλοφορει, θα αισθανθουν ασχημα επειδη μενουν στην απ εξω.

Προσωπικα, σαν τεκνο της δεκαετιας του '80 μεγαλωμενο με Druuna και Conan, θελω καμπυλες και μυωδη σωματα. Τα ανδρογυναικα και τα γυναικοανδρα με ξενιζουν αισθητικα αλλα δεν θα ριξω ακυρο σε παιχνιδι εξ' αιτιας αυτου. Απλα θα ασχοληθω 2'' με τη δημιουργια χαρακτηρα αντι για 30 λεπτα μιας και δεν θα με ενδιαφερει πλεον οπτικα.
Το να είναι το στήθος μέχρι Β ή να μην έχει ο άντρας καθόλου μύες δεν αποσυνδέουν το σεξουαλικό στοιχείο από το παιχνίδι, απλώς; κάνουν τους χαρακτήρες μη ρεαλιστικούς τελείως ή το character generation είναι για τα σκουπίδια. Κάτι που είμαι διατεθιμένος να δεκτώ από μια Indie εταιρεία, αλλά όχι από έναν κολοσό όπως η Bioware. Πλέον τέτοιες "επιλογές" στους χαρακτήρες δεν μου περνάνε αδιάφορες , γιατί δείχνει ότι οι δημιουργοί αντί να χρησιμοποιήσουν πόρους για να φτιάξουν ένα καλό παιχνίδι, τους χρησιμοποιούν για να περάσουν την δική τους αντζέντα.

Δυστηχώς είναι όπως τα λέει ο Admiral. Στα Αμερικανικά στούντιο πλέον βλέπουμε μόνο ακρότητες και από τις δύο πλευρές. Δεν είναι τυχαίο ότι παιχνίδια που ήταν υποδειγμα inclusivity όπως Cyberpunk, Dreamfall Chapters δεν προέρχονται από Αμερικανικά στούντιο.
Βέβαια ύστερα από το Space marine2 μπορώ ακόμα να ελπίζω. Μία είναι η λύση. Τους χτυπάμε εκεί που πονάει. Όταν ένα παιχνίδι φαίνεται να μην είναι της προκοπής, δεν το χτυπάαμε day 1 και αν τελικά αποδειχτεί μούφα δεν το παίρνουμε καθόλου. Μόνο έτσι θα καταλάβουν ότι οι gamers θέλουν καλά παιχνίδια για να τα αγοράσουν .
 
Τα ρομάντζα τους είναι τόσο κρίντζ και κακογραμμένα ούτως ή άλλως που δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί ιδιαίτερα με αυτά οποιοσδήποτε στοιχειωδώς σοβαρός άνθρωπος. Φαντάζομαι για ευκολία το έκαναν αυτό το "όλοι με όλους", για να μην κάθονται και γράφουν ξεχωριστούς διαλόγους.

Το ίδιο είχαν κάνει και στην πορεία με το SWTOR θυμάμαι, αρχικά υπήρχαν στρέητ και γκέη companions, αλλά τα φόρουμ τους είχαν κατακλυστεί από οργισμένους φανς (καμιά 10αριά στον αριθμό, ο ορισμός του ηχηρή μειοψηφία) που έλεγαν "ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΓΚΕΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΟΜΑΝΤΖΑΡΩ ΤΟΝ ΣΤΡΕΗΤ" οπότε είπαν ένα απλό οκ γάμα το και άνοιξαν τα ρομάντζα από όλους προς όλους. Καθυστερημένη λύση, αλλά οι καθυστερημένες εταιρείες σε τέτοιες λύσεις θα προχωρούν.
 
Και η Bethesda τα ίδια κάνει. Stafield μπορείς να κάνεις romance χωρίς να σε νοιάζει το φύλο και νομίζω και στο skyrim τα ίδια.
 
Αν το gaming είναι τέχνη και η τέχνη αντικατοπτρίζει την ψυχοσύνθεση του καλλιτέχνη, τότε καλά κάνουν, είτε αυτό αφορά την απεικόνιση είτε την γραφή, ειτε τους διαλόγους. Το αν μας αρέσει είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο. Εξάλλου δεν είναι όλα για όλους, υπάρχουν κι άλλου πορτοκαλιές κτλ. Το ότι πρόκειται για συνέχεια σειράς παιχνιδιών, όπου και καλά μπαίνει μέσα και ο παράγοντας νοσταλγίας για τον καταναλωτή ώστε να αυξήσουμε την μπάζα μας, είναι θέμα που αφορά την εταιρεία διανομής, κατά συνέπεια το καπιταλιστικό σύστημα στο οποίο ζούμε κι όχι τον δημιουργό.

Στα του παιχνιδιού, θα δούμε, όταν κυκλοφορήσει. Σίγουρα βέβαια κρατώ κι εγώ μικρό καλάθι, κρίνοντας από τα προηγούμενα ατοπήματα του στούντιο.

Για τα dragon age γενικότερα, νομίζω ότι εξ αρχής είχαμε πολύ κακό για το τίποτα. Η BioWare σταμάτησε να είναι ποιοτική στο Jade Empire, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη.
 
Σωστός, Ηλία.

Εντάξει, εγώ τη χάρηκα ως και το ME3 που θεωρώ ότι αδίκως έφαγε σκληρό κράξιμο από τους απανταχού πλοκαμάκηδες μινερτζίκουλες.

Από Inquisition-Andromeda-Anthym και μετά, έπαψα ν'ασχολούμαι γιατί απλά δεν φτιάχνουν πια παιχνίδια για μένα. Δεν είναι κακό και συμβαίνει παντού. Επειδή κάποια εταιρεία/γκόμενα/μαγαζί κάποτε ήταν δεν σημαίνει πως και θα είναι, εις τον αιώνα τον άπαντα.

Δείτε και η Blizzard και η Bethesda τί έπαθαν.
 
Αν το gaming είναι τέχνη και η τέχνη αντικατοπτρίζει την ψυχοσύνθεση του καλλιτέχνη, τότε καλά κάνουν, είτε αυτό αφορά την απεικόνιση είτε την γραφή, ειτε τους διαλόγους. Το αν μας αρέσει είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο. Εξάλλου δεν είναι όλα για όλους, υπάρχουν κι άλλου πορτοκαλιές κτλ.

Αν ήταν αυτή η εξήγηση ανοικτά, καθαρά και σταράτα δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι από εμάς περιμένουν να το αγοράσουμε και εμείς θα φταίμε αν το παιχνίδι δεν πουλήσει καλά και κλείσει η Bioware. Μεγάλο μέρος της βιομηχανίας και του ειδικού τύπου έχει εθιστεί στο να κατηγορεί το κοινό για όλα τα δεινά του gaming.
 
Είναι στη βάση της λογικής: εμείς ξέρουμε τι θέλει το κοινό και θα το υπαγορεύσουμε. Πάνω-κάτω η αντίληψη του Todd για το "θα σας σερβίρουμε και θα σας αρέσει, ξέρουμε καλύτερα". Κατ'εμέ, το κοινό έχει γιγαντωθεί τόσο πολύ που ο καθένας έχει αποκούμπι. Όσο υπάρχει το Veilguard θα υπάρχει και το Space Marine (ελπίζω), διαφορετικές μερίδες του κοινού θα ανταμείψουν με διαφορετικά metrics την κάθε προσπάθεια. Προσωπικά βρίσκω όλο το character creation/sandbox του ζητήματος λίγο design bloat, υπό την έννοια ότι δεν μου λέει τίποτα από πλευράς immersion. Προτιμώ στα RPG να έχω έναν/μία πρωταγωνιστή/στρια και να ζω την ιστορία μέσα από τα μάτια του/της, να βυθίζομαι στον κόσμο μέσω του storytelling. Αν θα έχει bra size B or DD, δεν θα αλλάξει μία καλή ή κακή ιστορία. Αν ήθελα να παίξω Anatomy Simulator υπάρχουν και ιατρικά προγράμματα.
 
Εμένα πάλι απλά μου τη σπάει που δεν με αφήνει, από τη στιγμή που έχει κάρακτερ κριέσιον και ανά τα έτη πάντα είχα τη δυνατότητα, να φτιάξω το πρησμένο μπιτς που θέλω λες και βγήκε από τον πλαστικό χειρουργό για να ποζάρει λάγνα στο ινσταγκραμ. (n)
 
Πάντως υπάρχει μια σεβαστή μερίδα κοινού που όντως παίζει αυτά τα παιχνίδια ως dating simulators πασπαλισμένα με fantasy. Και για να λέμε του στραβού το δίκιο, μπορεί η BioWare να έχει γαλουχήσει αυτό το κοινό χρόνια τώρα, αλλά και το BG3, ο κατά γενική ομολογία πιο πλήρης εκπρόσωπος των party-based RPGs, δεν πάει πίσω στο συγκεκριμένο τομέα. Όλοι οι χαρακτήρες είναι ανοικτοί σε σχέση (αν θυμάμαι καλά) κι επίσης φτιαγμένοι ώστε εμφανισιακά να ταιριάζουν στα κυρίαρχα πρότυπα του "ελκυστικού ανθρωποειδούς" (sic). Τυχαίο που ενώ συναντάς NPCs από κάθε πιθανή κι απίθανη φυλή, κανένας companion δεν είναι gnome, kobold, hobgoblin, ούτε καν dwarf;
Φυσικά, η ειδοποιός διαφορά εδώ είναι ότι το BG3 παράλληλα γαμωδέρνει ως game, κάτι που για το Veilguard μένει να φανεί.

Προσωπικά προτιμώ την παλαιότερη προσέγγιση της BioWare, δηλαδή companions με συγκεκριμένο σεξουαλικό προσανατολισμό (συν έναν-δύο bi) που δεν υποτάσσονταν αμαχητί στην υπεργαματοσύνη και το απαράμιλλο σεξ απίλ του Player character. Κάτι αντίστοιχο έκανε και η CDPR στο CP2077, το πρώτο της δηλαδή παιχνίδι με custom βασικό χαρακτήρα, κι ελπίζω να συνεχίσει έτσι παρά την γκρίνια ορισμένων. Στην τελική γι'αυτό υπάρχουν τα mods.
 
Last edited:
Το DAO ήταν η πρώτη μου αγάπη... αλλά προσπαθώ να μην χάσω την ελπίδα ότι το Veilguard δεν θα με απογοητεύσει εντελώς... εκτός από το τραγικά απλοποιημένο σύστημα μάχης. Γιατί το έκαναν αυτό;;;:cry:
 
Back
Top