Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part III

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Τερματισα το warhammer 40000 space marine 2! Ηταν τελειο! Με πολυ δραση αιμα και γραφικαρες! Τετοια παιχνιδια θελουμε και αυτο φαινεται απο την μεγαλη επιτυχια του καθως πουλησε 2 εκατομυρια σε μια εβδομαδα!!!
Traitor. You've abandoned your duty.
Υπάρχουν αποστολές που δεν τις έχεις βγάλει
 
Ήμουνα σίγουρος ότι θα σου άρεσε. Είπα να το γράψω και στο review ότι "θα το ευχαριστηθεί ο Σρέντερ" αλλά θα ήταν πολύ inside joke για το ευρύ κοινό.
Ολοι με ξερουν εχω δισεκατομυρια οπαδους σε ολο τον κοσμο εδω και 30 χρονια απο το 1984 μεχρι σημερα. Αρα θα καταλαβαιναν οτι μιλας για εμενα!
 
Χθες με τους φίλους μου παίξαμε το The Casting of Frank Stone και... έχω πραγματικά ανάμεικτα συναισθήματα. Νομίζω ότι δεν είναι ο χειρότερος τίτλος από το Supermassive (the devil in me anyone?), αλλά κάτι λείπει ακόμα. Φτάσαμε στο σημείο που ο φίλος μου κόπηκε στη μέση. Μετά έπρεπε να πάω σπίτι. :rolleyes:
 
Παίζω Final Fantasy XVI για να γράψω το review και επειδή το παιχνίδι είναι πολύ βαρύ έγινε η αφορμή για να δοκιμάσω το προγραμματάκι lossless scaling που έχει το δικό του frame generation. Θα έλεγα πως κάνει πολύ καλή δουλειά, διπλασίασε τα frames μου από 30 σε 60 χωρίς να έχω παρατηρήσει ιδιαίτερα artifacts και σφάλματα στην οθόνη.
 
Τελείωσα εις διπλούν το casual αλλά πολύ απολαυστικό ghost of tsushima αλλά μπήκα να γράψω για το Hellblade Senua's Sacrifice που το είχα αφήσει στην αρχή του ακόμα γιατι δεν μου είχε κανει κλικ, τελείωσα τον ιάπωνα και το συνέχεισα τώρα. Ε συνεχίζει να μην μου κανει κλικ. Μου φαίνεται ακαταλαβίστικο, με βλακώδεις γρίφους που δεν μου δίνουν καμία χαρά όταν τους λύνω και με μάχες...οκκκκ. Δεν καταλαβαίνω γιατί φτιάχτηκε αυτό το παιχνίδι και για μένα δεν έχει νόημα να καταλάβω όταν με το ζόρι το φτάσω στο τέλος (που δεν θα το παιξω), χωρίς να απολαύσω τη διαδρομή. Το gaming είναι ψυχαγωγία.

Α ωραία δεν είμαι ο μόνος τρελός στο χωριό. Κι εγώ 3 φορές το ξεκίνησα και το άφησα. Δεν...
Και θα ήθελα πολύ να μου αρέσει.
 
Ξεκινησα το epic mickey rebrushed. Με το εξωγηινο πινελο που μου εδωσαν τα Utrom μπορω να σβησω τις χελωνες απλα και μονο αγγιζοντας τες με αυτο! Εχει πολυ πλακα! Αυριο θα το δειξω στην φιλη μου που εχει τρελα με τον Ντολαντ και τον Μικυ! Περασαν 11 χρονια μεχρι να βγει καινουργιο παιχνιδι με τον Μικυ ενω κανονικα θα επρεπε να βγαινουν καθε χρονο η εστω καθε 2 χρονια. Γραφικαρες για αλλη μια φορα σε EPIC 1440P 60 FPS. Γ
 
Το έβαλα κάτω κ τελείωσα το Legend of Grimrock 1. Ειχε ωραία puzzles κ κάποια έξυπνα τοποθετημένα secrets που απαιτούν παρατήρηση...η οποία συνήθως είναι να βρεις ένα κουμπάκι πάνω στον τοίχο ακριβώς στο ίδιο σημείο. Δυστηχώς το επαναλαμβανόμενο layout των levels κουράζει στο μάτι.
7/10

The Legend of Tianting, Ταϊβανέζικο brawler με σχετικά ενδιαφέρον στόρι από το τελευταίο τρίτο του παιχνιδιού κ με διαφορετικά endings ανάλογα τις επιλογές μας. Είχε κ αυτό τη φάση του αλλά τα boss levels, όπου πέφτει κ το πολύ ξύλο, είναι κάπως μεγάλα κ κουράζουν. Αν μη τι άλλο σίγουρα αξιόλογη προσπάθεια.
7/10

Intravenous ή αλλιώς Miami Hotline ala Splinter Cell. Εδώ δεν μπαίνεις να τους σφάξεις όλους, τουλάχιστον όχι απαραίτητα, αλλά μονον έναν, και αυτό κινούμενος στο σκοτάδι κ προσέχωντας το θόρυβο του βηματισμού. Το ΑΙ ανταποκρίνεται καλά θα έλεγα, δε κάνει πουλάκια κ ίσα ίσα σε βρίσκει χωρίς να σου δίνει την αίσθηση πως σε βλέπει μέσα από τους τοίχους.
8/10

Far Cry 1 τον Αύγουστο που μας πέρασε. Εκανα ζέστη κ είπα να βουτήξω να δροσιστώ.
Αυτή η παραλία, αυτό το τοπίο.
20240817001614_1.jpg
 
Ναι αλλα με τοσο χαλαι γραφικα που εχει το 1 τι να δροσιστεις. Το επαιξα τοτε οταν βγηκε το 2004 . Ενω στο 6 που το επαιξα Δεκεμβριο και κανεις και εκει βουτιες εκει ναι ζροσίζεσαι γιατι σε very γραφικα και ray tracing ειναι 1000 φορες καλυτερα τα γραφικα απο οτι του 2004 !
 
Τα 3 πρώτα είναι τα καλύτερα far cry με διάφορα
 
Τερμάτισα το Guardians of the Galaxy. Διασκεδαστικό με όμορφα γραφικά, τέλεια μουσική και διάλογοι. Eidos Montreal 👍. Συνεχίζω με Banishers: Ghosts of New Eden και Hogwarts Legacy.
 
Τα 3 πρώτα είναι τα καλύτερα far cry με διάφορα
Δεν μου είχε πάει καλά εμένα το πρώτο. Μου είχε κολλήσει ότι είναι παιχνίδι που βγαίνει με stealth, για αυτό και σου δίνει την επιλογή να φτιάχνεις παγίδες και προσπάθησα να το παίξω έτσι....
 
Τερμάτισα το Horizon: Forbidden West. Αρκετά καλό με ενδιαφέρουσες μάχες με τις μηχανές. Πάσχει όμως από τις διάφορες αδυναμίες των open world αν κι όχι τόσο πολύ όπως άλλα παιχνίδια (Ubisoft για εσένα λέω). Νομίζω ότι μέχρι στιγμής μόνο το The Witcher 3 και ειδικά το Red Dead Redemption έχουν καταφέρει να παρουσιάσουν έναν open world κόσμο που δεν τον βαριέσαι ποτέ.

Μετά είπα να ασχοληθώ με κανένα adventure κι έπαιξα το An English Haunting. Αν κι είναι αρκετά εύκολο ως adventure και με γρίφους βατούς με κράτησε με την ιστορία του και το ευχαριστήθηκα.

Λέω να συνεχίσω με τα adventures. Αλλά δεν ξέρω ποιό. Η εύκολη λύση είναι να αγοράσω το Broken Sword Reforged αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα μείνω μόνο σ' αυτό και θα ασχοληθώ ξανά μ' όλα. Αν κι έχω κάποια στο backlog με το Song of Horror να με φωνάζει. Πω πω αγχώθηκα τώρα... 👀
 
Δεν μου είχε πάει καλά εμένα το πρώτο. Μου είχε κολλήσει ότι είναι παιχνίδι που βγαίνει με stealth, για αυτό και σου δίνει την επιλογή να φτιάχνεις παγίδες και προσπάθησα να το παίξω έτσι....
Είναι broken ο μηχανισμός. Δε γίνεται να περάσεις πίστα χωρίς να σκοτώσεις κανέναν κ περνόντας απαρατήρητος. Μονον αν είσαι ξάπλα στα χοντρά τα χόρτα κ φορώντας armor δεν σε βλέπουν αλλά είναι τραγικό δύσκολο να μην σε εντοπισουν.
 
Για μένα, τρία πράγματα κάνουν ένα survival horror παιχνίδι πετυχημένο:

1. Όταν ιδρώνουν τα χέρια μου κρατώντας το gamepad.
2. Η αίσθηση ότι δεν θα τα καταφέρω, καθώς, στην επόμενη γωνία, δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει το μεταλλαγμένο ον, που πετάγεται με μανία από την γωνία.
3. Η αίσθηση ότι δεν θέλω να ασχοληθώ μαζί του και το αναβάλλω. Είτε γιατί το boss είναι δύσκολο, είτε γιατί δεν αισθάνομαι καθόλου άνετα με το περιβάλλον του παιχνιδιού.

Το The Callisto Protocol έχει όλα τα παραπάνω και δεν το κάνει θέμα.

Με έναν περίεργο τρόπο, καταφέρνει να σαμποτάρει την αίσθηση του επικίνδυνου, καθώς σου κλείνει το μάτι να ασχοληθείς μαζί του, (εξάλλου, είσαι ασφαλής, έμπροσθεν της οθόνης), ασχέτως, εάν εσύ, δεν καταλαβαίνεις ότι σε παρασέρνει στο αβυσσαλέο ασυνείδητο μεταλλαγμένων, γνωστικών και ασυνείδητων τρελών.

Ανατροπές, δράση, ξύλο, gory απόλαυση, γραφικά, ήχος, χάος, μεγαλύτερο χάος, ακόμα μεγαλύτερη αναμπουμπούλα, κραυγές, τέρατα, περισσότερα τέρατα, μυστικά περάσματα, μικρούλια bugs, τα οποία, δεν χαλούν επ' ουδενί λόγω το νόημα της ψηφιακής γραφής, κάθοδος στην κόλαση με οδηγό την πίστη και την ελπίδα για το καλύτερο. Ακόμα κι αν αυτό το καλύτερο είναι μάταιο και ακούγεται οξύμωρο.

Θεωρώ ότι είναι καλύτερο και από τα δύο Dead Space (δεν το γράφω για flame συζήτηση· είναι η άποψή μου, let's move on), ενώ, μετά το πέρας του παιχνιδιού, βγαίνω καλύτερος και ευτυχέστερος, καθώς βλέπω, ότι υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω, που παρά την παρακμή που βιώνει ο πλανήτης, εξακολουθούν να δημιουργούν, να χαμογελούν και να προσφέρουν χαρά σε όλους εμάς, που κατακλυζόμαστε από το άσχημο της ασημαντότητάς μας.

8/10
 
Σε μια κρίση αυθορμητισμού ξανατερμάτισα το DRAGON AGE INQUISITION με όλα του τα DLC (και επ'ευκαιρίας μπήκα να ξαναφτιάξω τις εικόνες στο παλιό ρηβιού, για αυτό δημιουργήθηκε καταλάθος νέο θρεντ).

Τα γενικά συμπεράσματα του review (το οποίο κοντεύει να κλείσει 10ετία :cry: ) εξακολουθούν να ισχύουν στο ακέραιο, όπως έγραφα και στο δισκορδ πριν λίγο. Το game θεωρώ είναι αρκετά αδικημένο στα χρόνια του και είναι επαρκώς αξιοπρεπές ως RPG αλλά και ως Dragon Age game. Με κάποια τεράστια ΑΛΛΑ, τα οποία έχουν να κάνουν με σχεδιαστικές επιλογές που χτυπάνε εμφανώς στο μάτι εν έτει 2024 (και με ένα Witcher 3 να έχει βγει στην πορεία) αλλά και με την αρχική περιοχή που αντιστοιχεί στο πρώτο 10ωρο λίγο-πολύ του game και η οποία είναι ό,τι πιο βαρετό έχει να προσφέρει.

Σε γενικές γραμμές πάντως σετάρει ένα πολύ ενδιαφέρον σκηνικό εν όψει του επόμενου γκεημ, και αυτό το γεγονός θα κάνει ακόμα μεγαλύτερη την προδιαγεγραμμένη αποτυχία του Veilguard. Εκτός αν είμαστε υπερβολικοί και το Veilguard βγει παιχνιδάρα ξερωγω.
 
Ναι, μόνοι τους θα βγάλουν τα ματάκια τους με τις αμφιλεγόμενες επιλογές στο design. Δε χρειάζονται βοήθεια από καμία Larian ή CDPR.

@pornostars τσέκαρε και το dlc, αν δεν το έχεις κάνει ήδη.
 
Όντως, το DA: Inquisition ήταν μια χαρά τίμιο, τα δε DLC είχαν μπόλικο και ποιοτικό περιεχόμενο, που όπως είπε ο Hellion έδιναν υπέροχη πάσα στο sequel (αν και άργησε λίιιιιγο παραπάνω απ'όσο υπολογίζαμε). Ταυτόχρονα, όμως, ήταν ένα εξοργιστικό game γιατί οι αστοχίες του ήταν ΤΟΣΟ εμφανείς και ανόητες που ήθελες να πας πίσω στο χρόνο και να δώσεις καρπαζιά σ'εκείνον που τις πρότεινε. Πέρα από την κάργα MMO αγγαρεία των Hinterlands, είχε τα side quests των agents με cooldown ΔΙΨΗΦΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΩΡΩΝ ΡΕ ΦΙΛΕ, μιλάμε για καταπληκτική ιδέα, άλλωστε ποιος δεν λατρεύει να κλείνει το game επειδή πρέπει να περιμένει άλλες 18 ώρες να επιστρέψει ο agent λες και παίζει Clash of Clans;
Βάλε και τους τεράστιους χάρτες για να τρέχει το άτι σου ανέμελο όσο εσύ χασμουριέσαι και κάποιους σπαστικούς χαρακτήρες (π.χ. η Sera μου γύριζε τ'άντερα), ε ήταν κομματάκι δύσκολο να το αγαπήσεις αληθινά. Αλλά κακό δεν ήταν σε καμία περίπτωση, ούτε ultra cringe όπως διαφαίνεται το Failguard. Ποτέ δεν ξέρεις βέβαια, μπορεί να εκπλαγούμε θετικά αλλά πόσες οι πιθανότητες;
 
Last edited:
Το DA:I ήταν κατά την γνώμη μου και απελπιστικά εύκολο (τουλάχιστον στο ranged class, με κάτι perks που έκανες crit στο opening shot και μετά έμπαινες stealth κλπ κλπ) που σε συνδυασμό με τον open world χαρακτήρα του το κάνανε αγγαρεία (στο hard level).

Έχω πάνω από 100 ώρες στο game και έφαγα spoiler από το trailer του καινούργιου. Δεν το τερμάτισα ποτέ, απλά βαρέθηκα.
 
Last edited:
Back
Top