- Joined
- Oct 8, 2013
- Messages
- 11,408
Οχι μόνο στον άξονα Βορά Νότου αλλά και στον Ανατολή Δύση.Πρέπει να το έχουμε ξαναγράψει, αλλά για όσους έχετε ξενιτευτεί/γυρίσει πίσω/μετακομίσει σε διαφορετικές γωνιές της (οποιαδήποτε) χώρας, έχετε παρατηρήσει το ήπιο φαινόμενο διακριτής συμπεριφοράς Βόρειων και Νότιων εντός της ίδιας χώρας;
Κάποια κράτη θα έλεγα ότι έχουν και αισθητές διάφορες ανά περιφέρεια. Οι όποιες διαφορές όμως τα τελευταία χρόνια εξομαλύνονται λόγω του ίντερνετ και των συχνότερων μετακινήσεων των ανθρώπων. Ο δυτικός πολιτισμός εξαπλώνεται και καταπίνει την διαφορετικότητα των λαών. Οι γενιές που έρχονται θα είναι πιο αμερικανοποιημενες από ποτέ. Ακόμη και σε κράτη αποκομμένα από τον έξω κόσμο, βλ. Τουρκμενιστάν, ο νέος κόσμος θέλει να γίνει σαν τους Αμερικανούς. Καταναλώνουμε την κουλτούρα τους σε τεράστιο βαθμό, είτε μας την επιβάλλουν είτε όχι.
Τα έλεγε ο Τζιμακος αλλά ποιος τον άκουγε;