HORIZON FORBIDDEN WEST

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Σαπώ για τα Ελληνικά στις εικόνες του παιχνιδιού.

Δεν με τράβηξε ποτέ το θέμα του παιχνιδιού, οπότε χλωμό ν'ασχοληθώ, αλλά πραγματικά φαίνεται υπερ-ποιοτική δουλειά.
 
Πλάκα-πλάκα η ελληνική μετάφραση πώς είναι γενικά, υψηλού επιπέδου και ταιριαστή με τον κόσμο ή φάση AI translate.
 
Σε καμία περίπτωση ΑΙ translate.

Τη βρήκα πολύ σωστή. Ακόμα και διάφορες εκφράσεις που δεν μεταφράζονται από τα αγγλικά χωρίς να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι, έχουν αποδοθεί όμορφα.
 
Το μεγαλύτερο παράπονο μου από το πρώτο ήταν ότι ήταν μεγαλύτερο από ότι άντεχα. Ευτυχώς πάνω που πήγα να το παρατήσω, έφτασα στο endgame που ξεκλειδώνετε η εκπληκτική ιστορία του και με κράτησε μέχρι τον τερματισμό. Το γεγονός ότι το FW είναι ακόμα μεγαλύτερο, με οδηγεί σε hard pass. Προτιμώ να δω τα cinematic στο yt.
Ένα άλλο αρνητικό του πρώτου ήταν η Alloy που κερδίζει το βραβείο του πιο αδιάφορου κεντρικού χαρακτήρα σε παιχνίδι. Θυμάμαι ότι από ένα σημείο και μετά, φόρτωσα ένα NSFW texture mod μόνο και μόνο για να μην χάνω το ενδιαφέρον μου όταν μίλαγε στα cinematics.
Με την αλλαγή της προσωπικότητας της, έγινε τουλάχιστον πιο ενδιαφέρων ή παραμένει flat?
 
Last edited:
Με την αλλαγή της προσωπικής της, έγινε τουλάχιστον πιο ενδιαφέρων ή παραμένει flat?

Εξαρτάται πως το βλέπεις. Κατ' εμέ, παραμένει λίγο νερόβραστη σαν χαρακτήρας, απλά αυτή τη φορά της έχουν γράψει καλύτερα κείμενα και δείχνει ένα πιο αποφασιστικό πρόσωπο.

Σε ορισμένα σημεία δε, γίνεται και αρκετά θρασύς, σε φάση που θες να της πεις "ώπα κοπελιά, χαλάρωσε λίγο", αλλά υποθέτω ότι αυτό συνέβη για να μην την χαρακτηρίσουν ξανά flat...
 
Εγώ την είχα βρει οκ την Alloy στο πρώτο, αλλά απ'αυτά που διαβάζω σε διάφορα reviews φοβάμαι ότι στο δεύτερο απέκτησε "υφάκι" που θα μου σπάσει τα νεύρα σε τόσες ώρες παιχνιδιού.
Γενικά το πρώτο game ήταν απολαυστικό αλλά δεν ξέρω αν είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω άλλες 40-50 ώρες κάνοντας ακριβώς τα ίδια πράγματα με καλύτερα γραφικά. Νομίζω θα επενδύσω τον χρόνο μου στο Ghost of Tsushima όταν βγει με το καλό.
 
Θα ψηνόμουν πολύ για ένα prequel στην εποχή του old world που να δείχνει πώς εξελίχθηκαν εκεί τα γεγονότα.
 
Θα ψηνόμουν πολύ για ένα prequel στην εποχή του old world που να δείχνει πώς εξελίχθηκαν εκεί τα γεγονότα.

Εγώ πιστεύω ότι είναι καλό η Guerrilla να προχωρήσει σε κάτι άλλο (καινούρια IP, άντε στη χειρότερη κανένα reboot/sequel του Killzone - ωραία FPS), γιατί δε νομίζω ότι "τραβάει" τρίτο παιχνίδι στο ίδιο ύφος. Δεν ξέρω τι καινούριο μπορούν να παρουσιάσουν σε ένα ενδεχόμενο τρίτο μέρος (έστω και prequel).

Εκτός και αν ψάχνεται να γίνει η νέα Ubisoft.
 
Εγώ πιστεύω ότι είναι καλό η Guerrilla να προχωρήσει σε κάτι άλλο (καινούρια IP, άντε στη χειρότερη κανένα reboot/sequel του Killzone - ωραία FPS), γιατί δε νομίζω ότι "τραβάει" τρίτο παιχνίδι στο ίδιο ύφος. Δεν ξέρω τι καινούριο μπορούν να παρουσιάσουν σε ένα ενδεχόμενο τρίτο μέρος (έστω και prequel).

Εκτός και αν ψάχνεται να γίνει η νέα Ubisoft.

Εγώ το σκεφτόμουν ως κάτι εντελώς διαφορετικό, ουσιαστικά spin off. Το σενάριο ταιριάζει για ένα open-world shooter, ίσως ακόμα και κάποιο GaaS.
 
Είμαι από αυτούς που είχαν ξετρελαθεί με το Zero Dawn. Ακόμα και πριν φτάσεις στο σημείο που μαθαίνεις πλήρως τι είχε συμβεί, με κρατούσε με τα στοιχεία που πετούσε και με το gameplay του.
Forbidden West, έχοντας φτάσει ήδη στις 45 ώρες, δεν έχω νιώσει στιγμή να βαριέμαι. Στα αρνητικά, το farming/ψάξιμο για κάποια update components (apex thunderjaw heart, εσένα κοιτάζω).
 
@Sephir @erevos πώς σας φάνηκε το melee σκέλος της μάχης? Υπάρχει consensus ότι έχει βελτιωθεί αισθητά. Θα μπορούσατε να περιγράψετε τις βασικές διαφορές? Το πρώτο έχει ένα άσχημο animation lock που θα το χαρακτήριζα και κακή απόφαση design (λογικά ήθελαν να δώσουν στρατηγική και pacing αλλά η υλοποίηση δεν βγήκε σωστά).
 
Οι melee μάχες δεν μου έκαναν καμία αίσθηση ούτε στο πρώτο ούτε σε αυτό. Υπάρχουν γιατί τις επιβάλλει το σενάριο. Ακόμα και σε κοντινές αποστάσεις ranged όπλα χρησιμοποιώ.
 
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.

Melee μόνο σε μάχες ενάντια σε ανθρώπους, αλλά και πάλι, ως ύστατη λύση. Δεν κάνουν ιδιαίτερη αίσθηση και αμφιβάλλω αν κάποιος θα δώσει έμφαση σε αυτές.

Ενάντια σε μηχανές, ούτε λόγος, σκέτη αυτοκτονία, ειδικά όταν πολεμάς κανένα "τέρας", βάρους πολλών τόνων.
 
Συμφωνω και εγω με τον Sephir οτι ο καλυτερος τροπος να διαλυσουμε τα ρομποτ ειναι με τα πολυβολα και τα τουφεκια ενω τους ανθρωπους τους σφαζω με το τοξο! Ετσι τους εσφαξα το zero dawn το ιδιο θα κανω και το forbiden west οταν το παιξω!
 
Back
Top