What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

HORIZON FORBIDDEN WEST

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,579
Σαπώ για τα Ελληνικά στις εικόνες του παιχνιδιού.

Δεν με τράβηξε ποτέ το θέμα του παιχνιδιού, οπότε χλωμό ν'ασχοληθώ, αλλά πραγματικά φαίνεται υπερ-ποιοτική δουλειά.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,262
Πλάκα-πλάκα η ελληνική μετάφραση πώς είναι γενικά, υψηλού επιπέδου και ταιριαστή με τον κόσμο ή φάση AI translate.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,600
Σε καμία περίπτωση ΑΙ translate.

Τη βρήκα πολύ σωστή. Ακόμα και διάφορες εκφράσεις που δεν μεταφράζονται από τα αγγλικά χωρίς να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι, έχουν αποδοθεί όμορφα.
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
2,002
Το μεγαλύτερο παράπονο μου από το πρώτο ήταν ότι ήταν μεγαλύτερο από ότι άντεχα. Ευτυχώς πάνω που πήγα να το παρατήσω, έφτασα στο endgame που ξεκλειδώνετε η εκπληκτική ιστορία του και με κράτησε μέχρι τον τερματισμό. Το γεγονός ότι το FW είναι ακόμα μεγαλύτερο, με οδηγεί σε hard pass. Προτιμώ να δω τα cinematic στο yt.
Ένα άλλο αρνητικό του πρώτου ήταν η Alloy που κερδίζει το βραβείο του πιο αδιάφορου κεντρικού χαρακτήρα σε παιχνίδι. Θυμάμαι ότι από ένα σημείο και μετά, φόρτωσα ένα NSFW texture mod μόνο και μόνο για να μην χάνω το ενδιαφέρον μου όταν μίλαγε στα cinematics.
Με την αλλαγή της προσωπικότητας της, έγινε τουλάχιστον πιο ενδιαφέρων ή παραμένει flat?
 
Last edited:

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,600
Με την αλλαγή της προσωπικής της, έγινε τουλάχιστον πιο ενδιαφέρων ή παραμένει flat?

Εξαρτάται πως το βλέπεις. Κατ' εμέ, παραμένει λίγο νερόβραστη σαν χαρακτήρας, απλά αυτή τη φορά της έχουν γράψει καλύτερα κείμενα και δείχνει ένα πιο αποφασιστικό πρόσωπο.

Σε ορισμένα σημεία δε, γίνεται και αρκετά θρασύς, σε φάση που θες να της πεις "ώπα κοπελιά, χαλάρωσε λίγο", αλλά υποθέτω ότι αυτό συνέβη για να μην την χαρακτηρίσουν ξανά flat...
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,999
Εγώ την είχα βρει οκ την Alloy στο πρώτο, αλλά απ'αυτά που διαβάζω σε διάφορα reviews φοβάμαι ότι στο δεύτερο απέκτησε "υφάκι" που θα μου σπάσει τα νεύρα σε τόσες ώρες παιχνιδιού.
Γενικά το πρώτο game ήταν απολαυστικό αλλά δεν ξέρω αν είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω άλλες 40-50 ώρες κάνοντας ακριβώς τα ίδια πράγματα με καλύτερα γραφικά. Νομίζω θα επενδύσω τον χρόνο μου στο Ghost of Tsushima όταν βγει με το καλό.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,911
Θα ψηνόμουν πολύ για ένα prequel στην εποχή του old world που να δείχνει πώς εξελίχθηκαν εκεί τα γεγονότα.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,600
Θα ψηνόμουν πολύ για ένα prequel στην εποχή του old world που να δείχνει πώς εξελίχθηκαν εκεί τα γεγονότα.

Εγώ πιστεύω ότι είναι καλό η Guerrilla να προχωρήσει σε κάτι άλλο (καινούρια IP, άντε στη χειρότερη κανένα reboot/sequel του Killzone - ωραία FPS), γιατί δε νομίζω ότι "τραβάει" τρίτο παιχνίδι στο ίδιο ύφος. Δεν ξέρω τι καινούριο μπορούν να παρουσιάσουν σε ένα ενδεχόμενο τρίτο μέρος (έστω και prequel).

Εκτός και αν ψάχνεται να γίνει η νέα Ubisoft.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,911
Εγώ πιστεύω ότι είναι καλό η Guerrilla να προχωρήσει σε κάτι άλλο (καινούρια IP, άντε στη χειρότερη κανένα reboot/sequel του Killzone - ωραία FPS), γιατί δε νομίζω ότι "τραβάει" τρίτο παιχνίδι στο ίδιο ύφος. Δεν ξέρω τι καινούριο μπορούν να παρουσιάσουν σε ένα ενδεχόμενο τρίτο μέρος (έστω και prequel).

Εκτός και αν ψάχνεται να γίνει η νέα Ubisoft.

Εγώ το σκεφτόμουν ως κάτι εντελώς διαφορετικό, ουσιαστικά spin off. Το σενάριο ταιριάζει για ένα open-world shooter, ίσως ακόμα και κάποιο GaaS.
 

erevos

Blackguard
Joined
Jul 19, 2014
Messages
1,353
Είμαι από αυτούς που είχαν ξετρελαθεί με το Zero Dawn. Ακόμα και πριν φτάσεις στο σημείο που μαθαίνεις πλήρως τι είχε συμβεί, με κρατούσε με τα στοιχεία που πετούσε και με το gameplay του.
Forbidden West, έχοντας φτάσει ήδη στις 45 ώρες, δεν έχω νιώσει στιγμή να βαριέμαι. Στα αρνητικά, το farming/ψάξιμο για κάποια update components (apex thunderjaw heart, εσένα κοιτάζω).
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,802
@Sephir @erevos πώς σας φάνηκε το melee σκέλος της μάχης? Υπάρχει consensus ότι έχει βελτιωθεί αισθητά. Θα μπορούσατε να περιγράψετε τις βασικές διαφορές? Το πρώτο έχει ένα άσχημο animation lock που θα το χαρακτήριζα και κακή απόφαση design (λογικά ήθελαν να δώσουν στρατηγική και pacing αλλά η υλοποίηση δεν βγήκε σωστά).
 

erevos

Blackguard
Joined
Jul 19, 2014
Messages
1,353
Οι melee μάχες δεν μου έκαναν καμία αίσθηση ούτε στο πρώτο ούτε σε αυτό. Υπάρχουν γιατί τις επιβάλλει το σενάριο. Ακόμα και σε κοντινές αποστάσεις ranged όπλα χρησιμοποιώ.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,600
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα.

Melee μόνο σε μάχες ενάντια σε ανθρώπους, αλλά και πάλι, ως ύστατη λύση. Δεν κάνουν ιδιαίτερη αίσθηση και αμφιβάλλω αν κάποιος θα δώσει έμφαση σε αυτές.

Ενάντια σε μηχανές, ούτε λόγος, σκέτη αυτοκτονία, ειδικά όταν πολεμάς κανένα "τέρας", βάρους πολλών τόνων.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,562
Συμφωνω και εγω με τον Sephir οτι ο καλυτερος τροπος να διαλυσουμε τα ρομποτ ειναι με τα πολυβολα και τα τουφεκια ενω τους ανθρωπους τους σφαζω με το τοξο! Ετσι τους εσφαξα το zero dawn το ιδιο θα κανω και το forbiden west οταν το παιξω!
 
Top Bottom