What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
9,177
Πριν από λίγες ημέρες η Microsoft μας παρουσίασε το Age of Empires IV. Το τέταρτο μέρος της θρυλικής πλέον σειράς, το οποία θα μας έρθει δια χειρός Relic. Οι συγκεκριμένες ανακοινώσεις, είχαν αρκετές πληροφορίες προς ικανοποίηση της περιέργειάς μας. Μπορεί να μην πήραμε όλες τις απαντήσεις που θα θέλαμε, πήραμε όμως μία ισχυρή δόση από αυτά που θα μας έρθουν στο μέλλον. Και ήταν αρκετά για να σχηματίσουμε μία πρώτη εικόνα. Πάμε να τα δούμε αναλυτικά.



Καλά ξεκίνησε αυτό…



Το παιχνίδι, τοποθετείται χρονικά ακριβώς στο ίδιο πλαίσιο με το Age of Empires II...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,705
Πιστεύω, Ηλία, ότι έχεις πετύχει διάνα.

Προσωπικά θα περίμενα να χτίσουν πάνω στην Definitive Edition στον εικαστικό τομέα. Λεπτομερής, μετρημένος και ισομετρικά ιδανικός. Αυτό το κακέκτυπο του Starcraft 2 δεν μπορώ να πω ότι με δελεάζει και έπειτα από το Dawn of War 3 ελπίζω να μην έχουν προβλήματα optimisation. Ελπίζω τουλάχιστον να λάβουν μαθήματα από το SC2 και να υπάρχει dynamic vision αναλόγως το terrain (υψομετρικά αλλά και με καλύψεις από το δάσος που έχεις δείξει), στοιχείο που θα συνεισφέρει σε στρατηγικές πάνω στο χάρτη.

Αναμφίβολα το δελεαστικότερο στοιχείο του παιχνιδιού είναι οι ασυμμετρικοί πολιτισμοί, κάτι που όντως ταρακουνάει τα νερά στο franchise. Είχαν κάνει δουλίτσα ήδη από το Age of Mythology και περισσότερο με το Age of Empires 3, αλλά εδώ έχουμε πιο ρηξικέλευθο design. Υπάρχουν παγίδες βέβαια μέχρι να εξισορροπήσουν τα πράγματα, ειδικά με τα cheese tactics που μπορούν να έχουν ορισμένοι λαοί (βλ. Μογγόλοι).

Σε γενικές γραμμές, όμως, περισσότερο μουδιασμένος παρά ενθουσιασμένος δηλώνω μετά από τις ανακοινώσεις.
 
Top Bottom