What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,420
Μετά την Apple και την Google, τώρα και η Valve θα υποχρεωθεί να αμυνθεί εναντίον κατηγοριών για μονοπωλιακές τακτικές μετά την σχετική κατάθεση αγωγής της Wolfire Games (Overgrowth, Receiver). Το έγγραφο που κατατέθηκε στα αμερικανικά δικαστήρια (και μπορείτε να διαβάσετε εδώ) κατηγορεί την Valve μεταξύ άλλων για την “υπέρογκη προμήθεια” που χρεώνει, καθώς και για το γεγονός ότι η χρήση της πλατφόρμας Steamworks προϋποθέτει την κυκλοφορία του παιχνιδιού στο Steam.







Η επιχειρηματολογία...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:
Joined
Nov 26, 2012
Messages
7,202
"γεια σας, θέλουμε τις δωρεάν υπηρεσίες σας όπως το steamworks, αλλά δεν θέλουμε να σας πληρώσουμε με το να έχουμε το παιχνίδι μας σε εσάς"

Ουστ κοπρόσκυλα, να βάλτε άλλο ΑΡΙ ή όπως τα λεν, αν δεν γουστάρετε.
 

Sephir

Iga Clan
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,873
Από την άλλη, η Microsoft ακολουθεί τα χνάρια της Epic για το Revenue Share.

Αλλά το 12% θα ισχύει μόνο στην αγορά των PC's, όχι σε εκείνη του Xbox, μην ξεχνιόμαστε...
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
5,880
Αγωγή πρέπει να κάνουμε εμείς στην γούλφαϊρ που το όβεργκροθ αποδείχθηκε μία ημιτελής μλκ και μισή μετά από καμιά δεκαετία ντεβέλοπμεντ και μπλογκ ποστς για το νεξτ μπεστ θινγκ έβερ.
 
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,059
Sketchy af, 30% επί των κερδών παραμένει ωστόσο τοκογλυφικού επιπέδου νταβατζιλίκι. Τεράστιο ποσοστό "προμήθειας", που σε οποιονδήποτε νευραλγικό κλάδο της οικονομίας, θα προκαλούσε απόλυτα δικαιολογημένα μπάχαλα.
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,420
Sketchy af, 30% επί των κερδών παραμένει ωστόσο τοκογλυφικού επιπέδου νταβατζιλίκι. Τεράστιο ποσοστό "προμήθειας", που σε οποιονδήποτε νευραλγικό κλάδο της οικονομίας, θα προκαλούσε απόλυτα δικαιολογημένα μπάχαλα.

Θα ήθελα κάποια στιγμή να γίνει μια μελέτη με στοιχεία πάνω σε αυτό το κομμάτι ώστε να μπορούμε να διαμορφώσουμε άποψη.
 
Joined
Nov 26, 2012
Messages
7,202
d
Θα ήθελα κάποια στιγμή να γίνει μια μελέτη με στοιχεία πάνω σε αυτό το κομμάτι ώστε να μπορούμε να διαμορφώσουμε άποψη.
δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι να μελετήσουμε, θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον tiers, για ένα store σαν το epic kai windows ΝΑΙ είναι τοκογλυφία, για το steam και gog όχι τόσο, παρέχουν κάποιες υπηρεσίες που μπορούν να αντισταθμίσουν το κόστος, ειδικά το steam με το steamworks και λοιπά εργαλεία.


Αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχουν πακέτα, φίλε θες μόνο να βάλεις το παιχνίδι; τόσο σε κάθε πώληση.
Θες και discussion boards κτλ; Τόσο
θες steamworks κτλ; Τόσο.
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
5,692
30% επί των κερδών

30% επί του τζίρου. Το να περισσεύει και κέρδος για τον developer μετά, είναι το καλό σενάριο - χωρίς να υπονοώ ότι Valve, και ο κάθε platform holder, έχουν κάποιου είδους ευθύνη για την τελική κερδοφορία των παιχνιδιών που κυκλοφορούν στις πλατφόρμες τους.

Ανεξάρτητα από το ποσοστό, το να οριστεί ένα αρχικό ποσό τζίρου ως πλήρως απαλλαγμένο προμήθειας, θα βοηθούσε πολύ τους indie devs, για πολλούς από τους οποίους 10.000 δολάρια είναι η διαφορά μεταξύ βιωσιμότητας και φούντου.
 
Last edited:

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,420
d

δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι να μελετήσουμε, θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον tiers, για ένα store σαν το epic kai windows ΝΑΙ είναι τοκογλυφία, για το steam και gog όχι τόσο, παρέχουν κάποιες υπηρεσίες που μπορούν να αντισταθμίσουν το κόστος, ειδικά το steam με το steamworks και λοιπά εργαλεία.


Αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχουν πακέτα, φίλε θες μόνο να βάλεις το παιχνίδι; τόσο σε κάθε πώληση.
Θες και discussion boards κτλ; Τόσο
θες steamworks κτλ; Τόσο.

Δεν θα έλεγα ότι συμφωνώ για τα tiers γιατί αυτές οι έξτρα παροχές δεν είναι μόνο για τους developers, είναι και για εμάς. Δεν θέλω ο developer να έχει το δικαίωμα να κόψει πράγματα που θεωρώ αυτονόητα και έχουν μεγάλη χρησιμότητα.
 
Top Bottom