What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ALEX KIDD IN MIRACLE WORLD DX

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Χα, τυχεροί. Εσείς παίζατε σε κονσόλες. Εμείς είχαμε κανονικά χάσματα με καρφιά και πηδούσαμε. Είχα χάσει τουλάχιστον τρία δάχτυλα (του φίλου μου Λουκά) πηδώντας στο ίδιο χάσμα.

four-yorkshiremen-monty-python-17725235-1003-676.jpg
 

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Σαν πολλοί μπαγλαμάδες™ μαζεύτηκαν εδώ μέσα.
 

mits@kos

Death Knight
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,942
Τι trigger αναμνήσεων ήταν αυτό!

Κυριολεκτικά το πρώτο "κανονικό" βιντεοπαιχνίδι που έπαιξα (είχαν προηγηθεί διάφορα Tiger), στο Master System του ξάδερφού μου. Ήμουν 7 ή 8 χρονών και είχαμε επισκεφθεί τον θείο μου για Χριστούγεννα στα εξωτερικά. Αδυνατούσαν να με ξεκολλήσουν από το Master System (joke's on them, όταν τα κατάφεραν και με έβγαλαν από το σπίτι, απλά κόλλησα σε ένα arcade MK II που βρήκαμε έξω - είχε τρομάξει το είναι μου). Τόσο με είχε συνεπάρει, που σε όλη την επιστροφή έπρηζα συκώτια για να μου πάρουν Master System. Πανηγυρική νίκη σε βάρος εξαντλημένου πατέρα, με πήγε στο παιχνιδάδικο της γειτονιάς μας τη μέρα που επιστρέψαμε, μα λόγω της περιόδου, είχαν πουλήσει τα πάντα (ΠΑΣΟΚ είχαμε) και είχε μείνει μόνο ένα διάφανο original Game Boy. Ευτυχώς για μένα. Από εκεί, τα πράγματα πήραν το δρόμο τους.

Btw:

Ο τρόπος που κινείται ο χαρακτήρας και ιδίως το momentum του στο άλμα καθιστούν συχνά δύσκολη την σωστή πρόβλεψη του πού θα προσγειωθεί, με τι ταχύτητα και με πόση φόρα, γεγονός που οδηγεί σε απώλειες ζωών με τρόπο που μοιάζει άδικος

Dude, that's like every 8-bit era platformer right there. Με αυτά χτίσαμε χαρακτήρα και ντρεπόμαστε πλέον να κοιτάξουμε στον καθρέφτη κάθε φορά που "είμαστε πολύ κουρασμένοι" για να παίξουμε Dark Souls.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Dude, that's like every 8-bit era platformer right there. Με αυτά χτίσαμε χαρακτήρα και ντρεπόμαστε πλέον να κοιτάξουμε στον καθρέφτη κάθε φορά που "είμαστε πολύ κουρασμένοι" για να παίξουμε Dark Souls.

Δεν έχεις καθόλου άδικο, αν και θα έλεγα ότι τα Mario και Sonic έχουν μεγαλύτερη ομαλότητα στη βαρύτητα του χαρακτήρα.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Μηχανάρες, ελικόπτερα, βάρκες, καταδύσεις, εκατομμύρια χρόνια μπροστά από την εποχή του.
Ας μην ξεχνάμε και τα πέτρα-ψαλίδι-χαρτί bosses. Πολύ μπροστά. Που πάνε ρε τα άλλα γατάκια με άξουαλ gameplay σε αυτά τα encounters...

θα έλεγα ότι τα Mario και Sonic έχουν μεγαλύτερη ομαλότητα στη βαρύτητα του χαρακτήρα.
Ακριβώς. Το θέμα του παιχνιδιού δεν είναι η δυσκολία. Αν το βάλεις δίπλα σε Ninja Gaiden, Double Dragon II, GnG, Battletoads κ.α. του κάνουν ένα φου και πέφτει.
Το θέμα είναι πως ήταν/είναι generic (άντε κάπως τα οχήματα έδιναν ποικιλία) και προσπαθεί με τα slippery controls να εκμαιεύσει αγωνία και λαχτάρα.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Bump για να ενημερώσω ότι οι developers κυκλοφόρησαν patch που προσθέτει επιλογή για tweaks στον χειρισμό και το collision detection:

 
Top Bottom