By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Ο τρόπος που κινείται ο χαρακτήρας και ιδίως το momentum του στο άλμα καθιστούν συχνά δύσκολη την σωστή πρόβλεψη του πού θα προσγειωθεί, με τι ταχύτητα και με πόση φόρα, γεγονός που οδηγεί σε απώλειες ζωών με τρόπο που μοιάζει άδικος
Dude, that's like every 8-bit era platformer right there. Με αυτά χτίσαμε χαρακτήρα και ντρεπόμαστε πλέον να κοιτάξουμε στον καθρέφτη κάθε φορά που "είμαστε πολύ κουρασμένοι" για να παίξουμε Dark Souls.
Ας μην ξεχνάμε και τα πέτρα-ψαλίδι-χαρτί bosses. Πολύ μπροστά. Που πάνε ρε τα άλλα γατάκια με άξουαλ gameplay σε αυτά τα encounters...Μηχανάρες, ελικόπτερα, βάρκες, καταδύσεις, εκατομμύρια χρόνια μπροστά από την εποχή του.
Ακριβώς. Το θέμα του παιχνιδιού δεν είναι η δυσκολία. Αν το βάλεις δίπλα σε Ninja Gaiden, Double Dragon II, GnG, Battletoads κ.α. του κάνουν ένα φου και πέφτει.θα έλεγα ότι τα Mario και Sonic έχουν μεγαλύτερη ομαλότητα στη βαρύτητα του χαρακτήρα.
Fixed.Μπουμεροκριτικές σε γκέημςπου σημάδεψαν τη παιδική μας ηλικίαγια τα οποία είχαμε ανεπαρκείς παραστάσεις τότε, φαν τάιμς.