- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 16,665
Πολλές από τις περιοχές στο χάρτη είτε δεν συνορεύουν μεταξύ τους είτε είναι στην αντίπερα όχθη από εκείνη τη λίμνη δίπλα στη Vizima. Πέρα προφανώς από το γεγονός ότι το κάθε Act σε περιόριζε σε μία περιοχή και δεν μπορούσες πχ να μπεις στη Vizima αν δεν ξεμπέρδευες πρώτα με τα outskirts. Είμαι περίεργος πώς θα το υλοποιήσουν αυτό.
Με την Unreal Engine 5 ίσως μπορούν να πετάξουν όλη την περιοχή δράσης σε έναν ενιαίο χάρτη, και μετά να πορεύεσαι σε αυτόν τμηματικά πάλι όπως στο Witcher. Διαφορετικά θα πρέπει να αλλάξουν τελείως τη δομή της πλοκής, να εισάγουν πολλά νέα quests και ίσως νέες περιοχές.
Με την Unreal Engine 5 ίσως μπορούν να πετάξουν όλη την περιοχή δράσης σε έναν ενιαίο χάρτη, και μετά να πορεύεσαι σε αυτόν τμηματικά πάλι όπως στο Witcher. Διαφορετικά θα πρέπει να αλλάξουν τελείως τη δομή της πλοκής, να εισάγουν πολλά νέα quests και ίσως νέες περιοχές.