μπακαλικες αποψάρες :
καταρχην, ξεκαθαριζω οτι δεν εχω αγγιξει το παιχνιδι. οσα γραφω ειναι γενικοτητες και δεν αφορουν τα δομικα του στοιχεια.
εμεις οι γεροντες θυμομαστε το αμπύσμαλ πραγματικα λωντς του γουιτσερ 1. καμια σχεση με τουτο δω, κεινο ηταν γενικα ανπλέιαμπλ, οχι μαλακίες. θυμαμαι ακομα τα χτυπηματακια στις πρωτες σελιδες του πισιμάστε, εκει στα νεα, για το θεμα. απ τα σκρηνς μονο και το τρειλερ το ειχα ερωτευτει κι ελεγα κριμα που δεν μπορεσαν τα παλικαρια. και θυμαμαι την ανακουφιση/ευτυχια οταν μετα απο κανα δυο χρονια η τσιντιπί εβγαλε την "κανονικη" εκδοση, που τα σαρωσε ολα και μας εκανε φανς. τοτε ομως ηταν μια νονέιμ αγνωστη πολωνικη εταιρια, δεν ηταν ο τωρινος κολοσος. και ηταν θεμα δικης τους επιβιωσης να κατσουν κατω τα πωπουλινια τους και να φτιαξουν το παιχνιδι οπως επρεπε.
το γουιτσε 2 δεν θυμαμαι στο ξεκινημα να ειχε τοσα θεματα, αλλα διορθωστε με, μπορει να κανω λαθος. το 3 προφανως ως τελειως τεραστιος οπεν γουωρλντ ειχε θεματα (και εχει ακομα μπαγκάρες άφτιαχτες, που αν πεσεις πανω τους, την μαμησες (εσενα κοιτω αιρέινικε), αλλά μπροστα στο αριστουργημα που ξεχειλιζε απ τις οθονες, ηταν αμαρτια να ασχοληθεις παραπανω.
ΤΩΡΑ, ον δη αδερ χεντ, εχει βαλει ΜΟΝΗ ΤΗΣ (να τα λεμε αυτα) χιλιους μαλακες στο κεφαλι της. πολλα μετωπα.
εχετε ξεχασει τουτο δω?
CD Projekt RED got the biggest cut ($7 million) of the Polish government's GameINN funding program for game developers.
wccftech.com
το σχολιαζαμε τοτε (2016) θυμαμαι στην κουνενα. αχρειαστο τελειως, θεωρω, αν και δε θα με ρωτησει ο μαρτσιν πως τονελενε, ουτε τοτε με ρωτησε.
επισης, νομιζω οτι το γουιτσεροσετινγκ ηταν πιο βατό για να φτιαξεις παιχνιδαρα. ετοιμος ηρωας, βαση απο πισω με τα βιβλια τεραστια, να φτιαξεις οτι θες, οκ, ηταν τρομερα ταλαντουχοι οι αθρωποι και βγαλανε το Υπερτατο. οταν πας να καταπιαστεις με νεο σετινγκ, κυβερνοξερωγω κι εχεις και οραμα κι εχεις ισως υπερτιμησει τις δυναμεις σου (οχι στον δημιουργικο τομέα, στον "εκτελεστικο" εννοω) και εισαι και λιγο ψηλωμενος του στυλ, "ελα τωρα, θα τους παρουμε τα βρακουλίνια παλι", αυτα συμβαινουν. κι εχεις ανοιχτει σε επενδυτες, σε κονσολοβερσιονς, σε μουλτιπλειερ και προφανως σε περιμενει ενα ολοκληρο συστημα στη γωνια. ναι, ισως ακουγεται λαικιστικο, αλλά οταν εχεις φερθει τοσο λαρτζ στο κοινο (φανταστικα dlc, σαπορτ, no-DRM) oι οχτροι σου πολλαπλασιαζονται.
το θεμα ειναι οτι τωρα την πατησε η τσιντιπι οτι κι αν λεμε εμεις. εφαγε γερη καρπαζια. το παιχνιδι θα το διορθωσει, αλλά επισης δεν ειναι κακο να σκεφτει κανείς (βασικα εγω, αποψαρα μου ειναι) οτι το Υπερτατο δεν θα επαναληφθει και καλο ειναι η cdp να μην αγχωνεται για να το ξεπερασει.
τι θα ηθελα? οκ, εγινε οτι εγινε. κατσε 2 χρονακια, χωρις την φοβερη πιεση με ντιλέις και ανακοινωσεις και πατσαρε οτι μπορεις, δωσε το στον λαό και μετα κοψε τα πολλα πολλα με πολλους πολλους, (χρημα σου εχει μεινει αφθονο, απ οτι βλεπω), και γυρνα σ αυτο που ξερεις καλα και το εκανες τέλεια, χωρις αγχος ομως να ξεπερασεις το w3. και μετα με μικροτερο scope και λιγοτερη εξωστρεφεια, κατσε και καταπιασου με οτι σετινγκ θες, δε θα σου κοψω την δημιουργικοτητα.
tl/dr: ο μαλαχτης θελει γουιτσε 4 και ισως και να ψιλοχαρηκε ο καναγιας με την χαστούκα που εφαγε η cdp, οταν αλλαξε σετινγκ.