What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Dark Souls

vagm98

Commoner
Joined
Sep 22, 2021
Messages
29
Προσπάθησα να τα βάλω και με τον black knight της περιοχής αλλά δεν. Θα τον αφήσω για αργότερα. Προσπαθώ να του κάνω backstab αλλά δε δουλεύει ποτέ! 😠

Ωραίος!!

Δε θα δουλέψει ποτέ το backstab γιατί σε ακούει. Στη συνέχεια του παιχνιδιού θα βρεις ένα δαχτυλίδι που κάνει τα βήματα σου να μη παράγουν ήχο, με αποτέλεσμα τότε να μπορείς να βαράς backstab σε εχθρούς που έχουν γυρισμένη τη πλάτη.

Αν είσαι σε χαμηλά lvl και δε του κόβεις τίποτα δύο τρόποι υπάρχουν α) είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία να μάθεις να κάνεις parry του αντιπάλους. Προπόνηση θέλει και να μπεις στη λογική.
Και β) είναι μάχη που δε θα βγει ποτέ άμα παίζεις αμυντικά. Δηλαδή ασπίδα σηκωμενη κ γύρω γύρω. Γιατί στο δεύτερο χτύπημα σου έχει φάει όλο το stamina. Και αν δεν έχει 100% physical defence η ασπίδα σου κατεβάζει και ζωή.
Μαθαίνεις τις κινήσεις του, roll και στα κενά των animation τον βαράς κ φεύγεις. Πειραματίσου με μακρύτερα όπλα για να βαράς από μακριά κ με όπλα με γρήγορο animation για να μη σε προλαβαίνει.


Γενικά μη σε παίρνει από κάτω o Black knight είναι από τους εχθρούς που τον βγάζεις αργότερα γυρνώντας στη περιοχή δυνατότερος.

Για τα bonfire... Its not a bug its a feature! Η εξερεύνηση στο κόσμο του dark souls πέρα από το world design του είναι τόσο ζωντανή κ έντονη εμπειρία ακριβώς γιατί ενεχει ρίσκο και πρέπει πάντα να υπολογίζεις μέχρι που σε παίρνει να πας, που να μη πας, πότε να γυρίσεις πίσω κτλ. Ακριβώς γιατί τα λάθη θα κοστίσουν σε χρόνο και τα λάθη που θα γίνουν δεύτερη φορά θα κοστίσουν σε souls. Αν απλά κάποια στιγμή καταλήγεις συνεχώς να πεθαίνεις σε κάποιο σημείο της πίστας και σε παίρνει από κάτω, ηρεμία όλοι έχουμε περάσει από εκεί. Ουσιαστικά δεν έχεις μάθει ακόμα είτε τους μηχανισμούς σε βάθος είτε το συγκεκριμένο πράμα που σου ζητάει το παιχνίδι εκεί. Θα τα βρεις και τα δύο.
Το μόνο που έχω να πω είναι ότι δες τα estus flask που αναπληρωνονται σε κάθε bonfire ως τις ευκαιρίες που σου δίνει το παιχνίδι να κάνεις λάθη. Και στη συνέχεια θα μπορείς να έχεις δυνατότερα και περισσότερα. Προσπάθησε να κάψεις κάποιο humanity σε bonfire για νσ έχεις δέκα πάντως.
 

bald_killer_clone

Mind-flayer
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,455
Διάβασα προχθές σχετικά με τα estus flasks, πώς μπορώ να κουβαλάω περισσότερα από 5. Έκαψα ένα point humanity για να κάνω reverse hollow. Έφτιαξε ναι μεν το δερματακι μου και έγινα ξανά σέξι, αλλά περισσότερα EFs δεν είδα...

Ο black knight κάνει bash με την ασπίδα αν πας πολύ κοντά. Αυτό με το sneaking γίνεται κρατώντας το Walk button. Το δαχτυλίδι που αναφέρεις είναι, μάλλον, για να τρέχεις αθόρυβα όπως λες οπότε δεν είναι θέμα sneaking. Επίσης δεν θέλω να τον φάω κάνοντάς τον να πέσει στο κενό.

Είμαι 19 lvl Warrior Class και παίζω με ένα Morning Star που βρήκα σε ένα κρυφό σημείο εκεί στα νεκροταφεία.
 

vagm98

Commoner
Joined
Sep 22, 2021
Messages
29
Καλό όπλο το mornig star. Ειδικά για τους σκελετούς αργότερα. Για τη μάχη με τον Black knight δες για thrust όπλα που έχουν μακρινό reach (πχ spear ή thrust σπαθιά όπως το estoc) και αν θυμάμαι καλά είναι αποτελεσματικά ενάντια στη κλασσική armor των ιπποτων. Αλλά το τελευταίο με επιφύλαξη.

Με ένα humanity γίνεσαι human και μόνο όταν είσαι human μπορείς να κάψεις ένα ακόμα για να ενισχύσεις το bonfire. Αλλά και μόνο όταν είσαι human αλληλεπιδρας με άλλους παίκτες ή καλείς τα φαντάσματα.
 

bald_killer_clone

Mind-flayer
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,455
Καλό όπλο το mornig star. Ειδικά για τους σκελετούς αργότερα. Για τη μάχη με τον Black knight δες για thrust όπλα που έχουν μακρινό reach (πχ spear ή thrust σπαθιά όπως το estoc) και αν θυμάμαι καλά είναι αποτελεσματικά ενάντια στη κλασσική armor των ιπποτων. Αλλά το τελευταίο με επιφύλαξη.

Με ένα humanity γίνεσαι human και μόνο όταν είσαι human μπορείς να κάψεις ένα ακόμα για να ενισχύσεις το bonfire. Αλλά και μόνο όταν είσαι human αλληλεπιδρας με άλλους παίκτες ή καλείς τα φαντάσματα.
Ναι, διάβασα και κάποια πράγματα για τα σπαθιά. Αγόρασα ένα τύπου fencing, δε θυμάμαι πως λέγεται, αλλά συνεχώς ευθεία γρήγορα χτυπήματα.
 

vagm98

Commoner
Joined
Sep 22, 2021
Messages
29
@bald_killer_clone

Λογικά αυτό λες


Ωραίες κινήσεις έχει, επαναλαμβανόμενες και γρήγορες. Eπίσης έχει τρομερή κίνηση όταν χτυπάς light attack μετά από τρέξιμο, που κάνει διπλή επίθεση τρώγοντας stamina μιας κίνησης.

1) Στα όπλα να τσεκάρεις κάποια στατιστικά. Δηλαδή δίπλα από το ATK τι τύπου damage κάνουν γιατί οι διαφορετικές πανοπλίες έχουν επιμέρους αντιστάσεις. Kαι το κυριότερο είναι το scaling: εκεί που λέει parameter bonus. Αυτό για κάθε ένα από τα στατιστικά: strength, dexterity, intelligence και faith χρησιμοποιεί μία κλίμακα από S-A-B-C-D-E (προφανώς σε φθίνουσα σειρά), που αυξάνει το bonus στο base damage (δες στο physical το 56 + 16) του όπλου. Έτσι ώστε όσο level-άρεις να δυναμώνουν και τα όπλα ή αν θες η αποτελεσματική χρήση του όπλου από σένα. Και έτσι θεωρητικά βγάζεις το παιχνίδι ακόμα με early game όπλα. Ψάξε λοιπόν όπλα με υψηλό scale (τουλάχιστον b θα έλεγα) για το stat που ανεβάζεις (dex ή strength). Το παιχνίδι με το scaling, τα upgrade των όπλων και τα στατιστικά του χαρακτήρα σου είναι απο τα πιο rp κομμάτα του Dark Souls

2) Μη μπεις όμως στο κυνήγι του όπλου με το μεγαλύτερο δυνατό damage. Γιατί στη τελική το damage που κάνει με μία κίνηση (δλδ base + bonus) δεν ταυτίζεται εν τέλει με το dps. Και εξηγούμαι: τα όπλα με το μεγαλύτερο damage συνήθως είναι και αργά στη κίνηση ή δεν έχουν combo / επαναλαμβανόμενες κινήσεις. Σε αντίθεση, όπλα που μπορεί να φαίνονται πιο ανίσχυρα ακριβώς επειδή είναι γρήγορα κάνουν παραπάνω επιθέσεις γρήγορα πχ 2-3 όταν τα ultra greatsword θα κάνουν μία. Με αποτέλεσμα η τελική ζημιά να είναι εφάμιλη ή και μεγαλύτερη. Βέβαια μετά μπαίνουν και άλλα στη μέση όπως το stun, bleed κτλ, αλλά θα τα βρείς αυτά.

Γενικά δώσε βάση στα στατιστικά, αλλά μη σταθείς εκεί. Το εν τέλει καθοριστικό είναι η κίνηση όλων των όπλων και πως αυτό σε βολεύει μέσα στη μάχη. Για τη πρώτη επαφή με το παιχνίδι που θα πρέπει να ζυγίσεις ακριβώς πότε κάνουν τα "ανοίγματα" τα boss και τα mobs και το χρόνο που είναι ευάλωτα, πάρε όπλο με γρήγορη κίνηση. Πολύς κόσμος πέφτει στη παγίδα των βαριών όπλων με αργές κινήσεις, γιατί έχουν τρομερό damage output. Αλλά εν τέλει δυσκολεύουν. Γνώμη μου πάντα. Απλα πειραματίσου και θα σου βγεί κάποια στιγμή.

Τέλος, αφού πλέον έχεις ανέβει μερικά lvl δε παίζει κάνενα ρόλο η κλάση σου. Το παιχνίδι classless είναι ουσιαστικά.
 

Attachments

  • dsweaponstats.jpg
    dsweaponstats.jpg
    296.9 KB · Views: 3

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
6,097
Το πρόβλημα με το game πάντως είναι η τεράστια απόσταση μεταξύ των save points (bonfires).

Αυτό οφείλεται στο ότι το παίζεις πρώτη φορά και blind, trust me.

Για τα όπλα τώρα, είναι μέχρι να βρεις το Claymore βασικά.

Καλό λιώσιμο, παίζεις το καλύτερο παιχνίδι της σειράς με απίστευτο level design.
 

bald_killer_clone

Mind-flayer
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,455
@vagm98

Έπαιξα ένα μισάωρο εχθές στην προσπάθεια απλά να ανάψω το bf στο Undead Parish.
Έριξα την σκάλα που συνδέει το bf στο Undead Burg με την γέφυρα που οδηγεί στο Parish. Πήγα από κάτω αποφεύγοντας τον δράκο που φυλάει την είσοδο όπου βρίσκεται το bf. Με προσοχή και υπομονή έφτασα σε ένα σημείο όπου συνάντησα κάτι ιππότες αλλά εκεί δυστυχώς ψόφησα.
Βρήκα και ένα mystery key αλλά την πύλη για το bf δεν κατάφερα να την ανοίξω.
Πώς θα φτάσω στο bf;
 

vagm98

Commoner
Joined
Sep 22, 2021
Messages
29
@vagm98

Έπαιξα ένα μισάωρο εχθές στην προσπάθεια απλά να ανάψω το bf στο Undead Parish.
Έριξα την σκάλα που συνδέει το bf στο Undead Burg με την γέφυρα που οδηγεί στο Parish. Πήγα από κάτω αποφεύγοντας τον δράκο που φυλάει την είσοδο όπου βρίσκεται το bf. Με προσοχή και υπομονή έφτασα σε ένα σημείο όπου συνάντησα κάτι ιππότες αλλά εκεί δυστυχώς ψόφησα.
Βρήκα και ένα mystery key αλλά την πύλη για το bf δεν κατάφερα να την ανοίξω.
Πώς θα φτάσω στο bf;

Eκεί που έχεις φτάσει έχει ένα διάδρομο που ήταν το armored αγριογούρουνο και δεξιά είναι κομμάτι του τείχους. Αφού καθαρίσεις τα πάντα εκεί, παίρνεις το διάδρομο, που ανέφερα, ευθειά και στο βάθος στο δεξί του μέρος ανοίγει σ' έναν πύργο με γυμνούς undead. Τον ανεβαίνεις και μετά θα σε βγάλει στις επάλξεις του τείχους αν δε κάνω λάθος. Διέσχισε τες, στο δεξί σου χέρι θα δείς μια γέφυρα που συνδέει ένα πύργο με τα τείχη. Εκεί είναι το bonfire και... κάποιος άλλος. Και στο αριστερό σου χέρι είναι μία εκκλησία.
 
Last edited:

bald_killer_clone

Mind-flayer
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,455
Ειμαι 35 ώρες στο παιχνίδι και δεν ξέρω αν για πρώτη φορά θα έπρεπε να είχα δει ήδη τίτλους τέλους. Δυστηχώς το game λόγω της κονσολιάς του, δεν δίνει πληροφορίες αρκετές για το που πρέπει να πας, με αποτέλεσμα να πηγαίνεις σε περιοχές που δεν μπορείς κανονικά να τις βγάλεις (αν δεν ξέρεις δλδ τί κάνεις) και να χάνεις άσκοπα χρόνο, σολς και υπομονή...

Παράδειγμα, αφότου μετά από 30 προσπάθειες κατάφερα και έβγαλα τα Gargoyles, πήγα στα Catacombs. Αφού μου βγήκε η ψυχή να φτάσω στον Pinwheel (γελοίο boss), κατευθήνθηκα στο Tomb of the Giants.... Αφού έχασα 30Κ+ σολς, με παρότρυνε ο συμφορουμίτης μας @vagm98 να αφήσω την περιοχή για late game.

Τώρα είμαι στα Demon Ruins 33lvl αφότου έβγαλα την Quelaag. Μεχρι να φτάσω σε αυτό το σημείο έχω χάσει πάνω από 150Κ σολς, ascension δεν έχω κάνει ακόμη και παίζω ακόμη με το Drake Sword και το Morning Star. Μόλις έφτασα στα DR έβαλα το Black Knight Sword το οποίο είναι κάπως αργό.

Δυστηχώς αναγκάζομαι και διαβάζω/βλέπω walkthroughs προκειμένου να ξέρω πως κάνω κάτι σωστά και να μην χάνω ώρες (μεγάλο τρυπάκι το παιχνιδιού). Πχ το bonfire στην Blightown είναι πολύ μακριά από το boss. Κάτω, όμως, σε ένα τούνελ είχε ένα ακόμη το οποίο κοβει τα 2/3 της διαδρομής.

Edit: ένα άλλο παράδειγμα είναι πως, το έδαφος κάτω στην Blightown κάνει poison. Ακόμη και οι poison resistant στολές που βρίσκεις δεν βοηθάν αν δεν πάρεις ένα συγκεκριμένο δαχτυλίδι που βρίσκεται στο Undead Asylum που σου δίνει την ικανότητα να τρέχεις κανονικά στο νερό. Ουτε οι πωλητές έχουν potions κατά του poison/bleeding. "Ευτυχώς" περιπλανήθηκα στο Darkroot Garden και φάρμαρα items για αυτό τον σκοπό άθελά μου.

:journal:
 
Last edited:

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,064
Ναι, δυστυχώς όλα αυτά που γράφεις ισχύουν. Υπάρχουν αρκετές τσαπατσουλιές που δημιουργούν σύγχυση, ειδικά στο δεύτερο μισό του παιχνιδιού.
 

vagm98

Commoner
Joined
Sep 22, 2021
Messages
29
Δε καταλαβαίνω τι εστί κονσολιά. Το παιχνίδι θέτει κανόνες με τους οποίους είτε συμμορφώνεσαι (και προχωράς γιατί το παιχνίδι είναι σκατόψυχο, αλλά δίκαιο) είτε ξαναμαναπεθαίνεις στη μάχη ή χάνεσαι στο κόσμο του.

Ναι οι κανόνες του δεν είναι πάντα ενστικτώδεις, αλλά άπαξ και τους βρεί ο παίκτης μπορεί να πάει με τα νερά του. Deep down που λέμε και στο χωριό μου ένα dungeon crawler είναι όπου οι npcs σου δίνουν quest. Το lore και η ιστορία μπορεί να απαιτεί δουλειά αρχαιολόγου για να βγεί άκρη (εμένα με γοητεύει αυτό, άλλους όχι, προχωράμε), αλλά η επίσκεψη των περιοχών και η σειρά τους (πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις) είναι λίγο πολύ ξεκάθαρη. Με την έννοια ότι άπαξ και εμπιστευτείς το ένστικτο σου και τις (λιγοστές) πληροφορίες, που σου δίνει το παιχνίδι για το κόσμο του, το παιχνίδι παρέχει μοναδική αίσθηση εξερεύνησης. Άλλωστε από τη μέση και μετά (εκεί που υπάρχει μια σεναριακή κορύφωση) το παιχνίδι κυριολεκτικα σου λέει, έχεις 4 δρόμος και πήγαινε όπου θες. Απλά πρέπει να εξαντλείς του διαλόγους με τους npcs και να διαβάζεις περιγραφές αντικειμένων.

Πχ ο πρώτος πρώτος npc σου λέει ότι για να προχωρήσεις τη προφητεία βάρα δύο καμπάνες. Η μία στο καμπαναριό της εκκλησίας στη κορυφή του κάστρου και η άλλη στην υπόγεια δηλητηριασμένη πόλη... Πόσο πιο βασικό να γίνει; Αν τα βλέπαμε αυτά σε κανα γερμανικό rpg θα λέγαμε (και δικαίως) ότι έμεινε στο 1998 η δομή του quest. Η παρουσίαση του και η εξερεύνηση του από το παίκτη αλλάζει.

Είναι ξεκάθαρο στις 9/10 περιπτώσεις. Γιατί υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πως τις βρίσκει κάποιος χωρίς εξωτερική βοήθεια (πχ painted world). Αλλά υποθέτω είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να κρατιέται ζωντανή η κοινότητα με συζήτηση και αλληλοτροφοδότηση και το παιχνίδι να έχει μυστικά με τη κυριολεκτική σημασία της λέξης.

Εμένα με βοηθήσε στο παιχνίδι να βγάλω τις φόρμουλες από το κεφάλι μου και να ακολουθήσω το τρόπο του. Δεν έχουν όλα τα rpg ούτε quest design ούτε branching διαλόγους, quest log και lore book όπως τα BG. Aς το κάνουν και κάποια όπως το DS. Δε πειράζει. Τα ίδια παιχνίδια θέλουμε να παίζουμε;... Δε βλέπω σωστό και λάθος εδώ, αλλά καλή και κακή σχεδίαση, υλοποίηση κτλ. Και οι φόρμουλες δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις ενδο-rpg συνήθειες και standard. Αλλά και γενικά με το τι παιχνίδι παίζεις. Το είχα γράψει και πιο πάνω. Rpg μόνοστα χαρτιά είναι. Όση επιρροή έχει από rpg άλλη τόση έχει από metroidvania και zelda. Γλαφυρό παράδειγμα ότι φτάνεις σε μία περιοχή και είτε είναι απρόσιτη είτε δυσκολεύει πολύ είτε δε βγαίνει καθόλου. Πας αλλού, βρίσκεις το αντικείμενο που σου δίνει νέες ικανότητες ή ξεκλειδώνει κάτι και επιστρέφεις αλλαγμένος.
 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,792
Ειμαι 35 ώρες στο παιχνίδι και δεν ξέρω αν για πρώτη φορά θα έπρεπε να είχα δει ήδη τίτλους τέλους.
Εμένα μου πήρε 140 ώρες, σύρθηκα σχεδόν σε όλο το game με ασπίδα και claymore. δεν νομίζω πως έχει σημασία το νούμερο. Στο DS 3 που μπήκα είχα μπει περισσότερο στο νόημα (Δεν είχε και resistance stat να επενδύσω) μου πήρε 60 ώρες, ξεπάστρεψα τα bosses με ασπίδα και claymore.

Δυστηχώς το game λόγω της κονσολιάς του, δεν δίνει πληροφορίες αρκετές για το που πρέπει να πας, με αποτέλεσμα να πηγαίνεις σε περιοχές που δεν μπορείς κανονικά να τις βγάλεις (αν δεν ξέρεις δλδ τί κάνεις) και να χάνεις άσκοπα χρόνο, σολς και υπομονή...

Συνήθως τα κονσολάδικα παιχνίδια τα κατηγορούμε για ακριβρώς το αντίθετο. Πως δηλαδή σου δίνει μασημένη τροφή, παντού waypoints, στα δίνει όλα έτοιμα και σε παίρνει από το χέρι χωρίς challenge.

Το Dark Souls έχει συγκεκριμένη παρουσιάση και δομή γιατί σύμφωνα με τον δημιουργό του παιχνιδιού ήθελε να πετύχει το παρακάτω συναίσθημα.

The intention behind the high difficulty of the games I direct is to evoke a feeling of joy and accomplishment in the player when they overcome these challenges.
και το πετυχαίνει και με το παραπάνω νομίζω.
 
Last edited:

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
6,097
(Δεν είχε και resistance stat να επενδύσω)
Δεν θα παλιώσει ποτέ!
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,064
Δε καταλαβαίνω τι εστί κονσολιά. Το παιχνίδι θέτει κανόνες με τους οποίους είτε συμμορφώνεσαι (και προχωράς γιατί το παιχνίδι είναι σκατόψυχο, αλλά δίκαιο) είτε ξαναμαναπεθαίνεις στη μάχη ή χάνεσαι στο κόσμο του.

Ναι οι κανόνες του δεν είναι πάντα ενστικτώδεις, αλλά άπαξ και τους βρεί ο παίκτης μπορεί να πάει με τα νερά του. Deep down που λέμε και στο χωριό μου ένα dungeon crawler είναι όπου οι npcs σου δίνουν quest. Το lore και η ιστορία μπορεί να απαιτεί δουλειά αρχαιολόγου για να βγεί άκρη (εμένα με γοητεύει αυτό, άλλους όχι, προχωράμε), αλλά η επίσκεψη των περιοχών και η σειρά τους (πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις) είναι λίγο πολύ ξεκάθαρη. Με την έννοια ότι άπαξ και εμπιστευτείς το ένστικτο σου και τις (λιγοστές) πληροφορίες, που σου δίνει το παιχνίδι για το κόσμο του, το παιχνίδι παρέχει μοναδική αίσθηση εξερεύνησης. Άλλωστε από τη μέση και μετά (εκεί που υπάρχει μια σεναριακή κορύφωση) το παιχνίδι κυριολεκτικα σου λέει, έχεις 4 δρόμος και πήγαινε όπου θες. Απλά πρέπει να εξαντλείς του διαλόγους με τους npcs και να διαβάζεις περιγραφές αντικειμένων.

Πχ ο πρώτος πρώτος npc σου λέει ότι για να προχωρήσεις τη προφητεία βάρα δύο καμπάνες. Η μία στο καμπαναριό της εκκλησίας στη κορυφή του κάστρου και η άλλη στην υπόγεια δηλητηριασμένη πόλη... Πόσο πιο βασικό να γίνει; Αν τα βλέπαμε αυτά σε κανα γερμανικό rpg θα λέγαμε (και δικαίως) ότι έμεινε στο 1998 η δομή του quest. Η παρουσίαση του και η εξερεύνηση του από το παίκτη αλλάζει.

Είναι ξεκάθαρο στις 9/10 περιπτώσεις. Γιατί υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πως τις βρίσκει κάποιος χωρίς εξωτερική βοήθεια (πχ painted world). Αλλά υποθέτω είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να κρατιέται ζωντανή η κοινότητα με συζήτηση και αλληλοτροφοδότηση και το παιχνίδι να έχει μυστικά με τη κυριολεκτική σημασία της λέξης.

Εμένα με βοηθήσε στο παιχνίδι να βγάλω τις φόρμουλες από το κεφάλι μου και να ακολουθήσω το τρόπο του. Δεν έχουν όλα τα rpg ούτε quest design ούτε branching διαλόγους, quest log και lore book όπως τα BG. Aς το κάνουν και κάποια όπως το DS. Δε πειράζει. Τα ίδια παιχνίδια θέλουμε να παίζουμε;... Δε βλέπω σωστό και λάθος εδώ, αλλά καλή και κακή σχεδίαση, υλοποίηση κτλ. Και οι φόρμουλες δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις ενδο-rpg συνήθειες και standard. Αλλά και γενικά με το τι παιχνίδι παίζεις. Το είχα γράψει και πιο πάνω. Rpg μόνοστα χαρτιά είναι. Όση επιρροή έχει από rpg άλλη τόση έχει από metroidvania και zelda. Γλαφυρό παράδειγμα ότι φτάνεις σε μία περιοχή και είτε είναι απρόσιτη είτε δυσκολεύει πολύ είτε δε βγαίνει καθόλου. Πας αλλού, βρίσκεις το αντικείμενο που σου δίνει νέες ικανότητες ή ξεκλειδώνει κάτι και επιστρέφεις αλλαγμένος.

Πολύ ενδιαφέρον post. Στα περισσότερα συμφωνώ, αν και έχω κάποιες ενστάσεις για ορισμένες από τις επιλογές των developers. Είχα καταγράψει αναλυτικά τις σκέψεις μου την πρώτη φορά που ξεκίνησα να παίζω και μετά από μια δεύτερη απόπειρα:


Παρά το happy end, εξακολουθώ να μην συμφωνώ με ορισμένες επιλογές των developers, όχι τόσο στο gameplay (αν και εκεί έχω κάποια θεματάκια) όσο στα θέματα της εξιστόρησης και των quests, με κύρια ένστασή μου την παρουσίαση του lore με συνοδευτικό κείμενο των αντικειμένων στο interface.
 

Pain

Death Knight
Joined
Nov 3, 2014
Messages
3,288
Mόνο σε εμένα φάνηκε το DS1 αρκετά "εύκολο" (στο combat κομμάτι του, το exploration είναι struggle) από τη στιγμή που το παίγνιο σου αφήνει τόσα πολλά περιθώρια για cheesing/grinding;

Το έχω ξαναπεί, τα μόνα σημεία που με είχαν απελπίσει ήταν οι anor londo archers (στο 2o playthrough βέβαια είχα μάθει τον τρόπο) και φυσικά ο kalameet (άνετα το δυσκολότερο boss fight που έχω παίξει ποτέ - εκτός αν έκανα κάτι πάρα πολύ λάθος).

Γενικά, αν δεν υπήρχε το blighttown, άνετα έκανα και νέο playthrough. Μόνο η σκέψη όμως ότι θα πρέπει να ξαναπεράσω από εκείνο το μέρος με αποτρέπει. Κάτι είναι ακραία disturbing για εμένα εκεί πέρα.
 

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
6,097
Γενικά, αν δεν υπήρχε το blighttown, άνετα έκανα και νέο playthrough. Μόνο η σκέψη όμως ότι θα πρέπει να ξαναπεράσω από εκείνο το μέρος με αποτρέπει. Κάτι είναι ακραία disturbing για εμένα εκεί πέρα.

Είναι optional η blighttown, το γνωρίζεις υποθέτω, έτσι;
 

Chosen Undead

Death Knight
Joined
Jul 14, 2015
Messages
2,939
Πλέον εμένα μόνο οι Smough/Ornstein με δυσκολεύουν σόλο όποτε ξαναπαίζω το παιχνίδι. Ο Manus ήταν το μεγαλύτερο μου θέμα τότε, πλέον και αυτόν τον έχω μάθει. Κalameet ποτε τι να πω. Οι Archers ναι ήταν θέμα σοβαρό σε αρκετά playthrough, πλέον φεύγει με τη μία. Το μεγαλύτερο μου κέρδος προσωπικά από αυτό το παιχνίδι είναι πως κατάφερα να ξεπεράσω την υψοφοβία. που είχα. Τότε δεν μπορούσα να περάσω το τελευταίο part στο Sen's Fortress, με έπιανε ίλιγγος και ταχυπαλμία. Πλέον περνάω με κωλοτούμπες :ROFLMAO:
Το είχα ξαναπεί στο παρελθόν, παίξτε οπωσδήποτε το mod Daughters of Ash, είναι τεράστιο έπος. Πάντως ναι το DS1 έχει το μεγαλύτερο replay value για μένα από τη τριλογία, δεν βαριέμαι ποτέ να το ξανατερματίζω σε αντίθεση με τα υπόλοιπα. Αν και με το 2 διασκέδασα περισσότερο γενικά, έχει κάτι μαγικό το συγκεκριμένο
 

bald_killer_clone

Mind-flayer
Joined
Jul 26, 2014
Messages
2,455
Ναι σε όλα! :gap:

Δε με ενοχλεί το σύστημα μάχης. Δε με ενοχλούν τα bosses. Αλλά έστω ένα quest log όπου καταγράφεται κάθε συνομιλία με κάθε NPC να ξέρουμε τι είπαμε πριν 3 ώρες και 15 deaths μετά ξέρω γω. Γιαυτο το βάφτισα κονσολιά. Διότι σου πετάει στεγνό gameplay (ανεξάρτητα του πόσο καλό ειναι) χωρίς να υπάρχει οργάνωση στο στορυ και στην επεξήγηση ορισμένων μηχανισμών και κυρίως των ascensions, ποιος είναι ευάλωτος σε ποιό element κλπ. Αν κάνεις κάτι λάθος με τα items, μετά πάει. Δεν υπάρχει quick reload. Και τα υλικά είναι τόσο δυσεύρετα.

Τεσπα, αρκετά κλάφτηκα. Sen´s Fortress τώρα. Το Black Knight Sword κόβει dmg!
 

vagm98

Commoner
Joined
Sep 22, 2021
Messages
29
Πολύ ενδιαφέρον post. Στα περισσότερα συμφωνώ, αν και έχω κάποιες ενστάσεις για ορισμένες από τις επιλογές των developers. Είχα καταγράψει αναλυτικά τις σκέψεις μου την πρώτη φορά που ξεκίνησα να παίζω και μετά από μια δεύτερη απόπειρα:


Παρά το happy end, εξακολουθώ να μην συμφωνώ με ορισμένες επιλογές των developers, όχι τόσο στο gameplay (αν και εκεί έχω κάποια θεματάκια) όσο στα θέματα της εξιστόρησης και των quests, με κύρια ένστασή μου την παρουσίαση του lore με συνοδευτικό κείμενο των αντικειμένων στο interface.


Θα διαβαστούν και θα επανέλθω!
 
Top Bottom