Λοιπόν, ουσιαστικά τέλος για μένα το μέχρι στιγμής content. Έφαγα και τα 3 available bosses και στις 3 διαφορετικές τους μορφές, τα upgrades στην πόλη τα έχω φτάσει 100% στα πάντα, είχα 5 θανάτους συνολικά και το μόνο που έχει μείνει είναι να πάω 4 χαρακτήρες lvl 6 ώστε να εκπληρώσω και όλους τους στόχους του caretaker. Το οποίο θα μου πάρει 2-3 ώρες ακόμα και στο σύνολο θα το φτάσω καμιά 60αριά ώρες.
Ακόμα μια απάντηση για το αν αξίζει το 20άρικο για EA. 60 ώρες και λείπουν 6 χαρακτήρες και 2 dungeons. :cheer:
Ανυπομονώ πραγματικά για την full release και να δω και το υπόλοιπο content. Indie Τρελογκότι της χρονιάς χωρίς καμία αμφιβολία, θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να χάσει αυτόν τον τίτλο.
Γενικότερα τώρα, θα έλεγα χρειάζεται καμπόση δουλειά το παιχνίδι ακόμα για να γίνει πιο balanced και πιο διασκεδαστικό ακόμα. Το early game είναι αρκετά δύσκολο, κάτι που δεν αφήνει πολλά περιθώρια για πειραματισμούς με τους χαρακτήρες σου. Προτιμάς σιγουριά παρά ρίσκο, τουλάχιστον εγώ. Κάτι που οδηγεί στο να προτιμάς 2-3 σίγουρα lineups και να αφήνεις στο περιθώριο χαρακτήρες. Τους πειραματισμούς τους ξεκίνησα late game που το παιχνίδι γίνεται αρκετά εύκολο. Late game ουσιαστικά η μόνη απειλή είναι τα bosses (σου βγαίνουν να τα αντιμετωπίσεις ξανά και ξανά), και πάλι όχι τόσο πολύ, αλλά τα απλά dungeons (της μεγαλύτερης δυσκολίας) χωρίς bosses βγαίνουν νεράκι πλέον χωρίς να έχεις τον παραμικρό φόβο για stress και να χάσεις χαρακτήρες.
Ελπίζω όλα αυτά να διορθωθούν με το πρόσθετο content της full release. Πρέπει να κάτσω κι εγώ να στείλω διάφορες ιδέες που έχω για βελτίωση του παιχνιδιού. Ελπίζω όταν βγει να έχει και workshop και custom dungeons κλπ, θα γίνει σφαγή. :cheers: