Αυτά που έχει ήδη πει ο Στέφανος είναι άκρως αποτελεσματικά, αλλά δεν απαραίτητα τα καλύτερα combos. Πάντα πρέπει να λαμβάνεις υπόψιν το ίδιο το dungeon στο οποίο στέλνεις το party. Ο occultist είναι πολύ πιο αποτελεσματικός στο Coven, μία Vestal πολύ καλύτερη στα Ruins, λόγω των επιθετικών τους skills (και όχι μόνο λόγω healing). <br><br>Γενικώς αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι υπάρχουν 3 βασικοί συνδυασμοί/είδη parties (νομίζω είναι 4, αλλά ξεχνάω το 4ο) τα οποία έχουν διαφορετικό τρόπο παιξίματος:<br>typical RPG party (meatshield, 2 damage dealers, 1 healer) - δεν θέλει πολλές εξηγήσεις, όσο περισσότερο damage γίνεται με όσο το δυνατόν λιγότερη ζημιά<br>Mark-your-target - Εδώ είναι απαραίτητη η ύπαρξη τουλάχιστον ενός Bounty Hunter, ενώ η Graver Robber/Highwayman και Arbalest τα κάνουν όλα πιο όμορφα. Βασίζεται ότι κάποιος κάνει Mark Target με κάποιο skill, και οι υπόλοιποι απλώς κάνουν bonus damage. High risk-reward.<br>Juggle party - Αυτό είναι λίγο πιο ζόρικο στην υλοποίηση και πολύ πιο ριψοκίνδυνο. Όλο το party βασίζεται σε skills με τα οποία αλλάζει συνέχεια θέσεις κατά τη διάρκεια της μάχης (κεντρική φιγούρα γύρω από αυτό είναι ο Jester, μαζί με Graver Robber και πιθανότατα ένας Man-at-Arms). Ως healer καλή λύση είναι ο Occultist με απαραίτητο το Eldritch push.<br><br>Ειδικά στα δύο τελευταία η προσθήκη stun skills κάνει τη ζωή πολύ πιο εύκολη. Κατ' εμέ είναι το skill που πρέπει να χρησιμοποιείται συνέχεια. Τα DoTs μπορεί να μην φαίνονται αποτελεσματικά στην αρχή, αλλά έχουν νόημα ειδικά όταν παίζεις με τις σειρές και μετράς πότε υπάρχει πιθανότητα να πέσει ο αντίπαλος. Ειδικά στα bosses (που έχουν μεγάλη υγεία - και πιθανώς να χάνει attacks το party) καθώς και στα creeps που έχουν πολύ υψηλό armor, είναι ασυζητητί απαραίτητα.