Το τελείωσα μετά από... 31.2 ώρες σύμφωνα με το Steam, έχοντας ξεψαχνίσει αρκετά μεγάλο μέρος του περιεχομένου.
Πολύ ενδιαφέρον το "time loop" concept και οδηγεί σε μερικά πολύ διασκεδαστικά σκηνικά, τόσο ως προς το σενάριο όσο και ως προς το ευρύτερο world-building. Για παράδειγμα, αν πας σε μια περιοχή το πρωί πετυχαίνεις έναν τυπά να προσπαθεί να μάθει κιθάρα και να παίζει τελείως βασικές νότες, αν δεν τον σκοτώσεις και συνεχίσεις να πηγαίνεις στο ίδιο σημείο άλλες ώρες τότε προοδευτικά ο τυπάς γίνεται όλο και καλύτερος, μέχρι που το βράδυ αρχίζει να παίζει ριφάρες και να σολάρει σα βιρτουόζος. Τελείως δευτερεύον σκηνικό αλλά ενδεικτικό του τι εννοώ, και με διασκέδασε πολύ.
Αρκετά ενδιαφέρουσα και η πλοκή και τα γεγονότα που οδηγούν στην έναρξη του παιχνιδιού, όπως μαθαίνουμε από διάφορα διάσπαρτα ντοκουμέντα.
Dishonored δεν είναι, όμως. Ούτε έχει ιδιαίτερο νόημα να παίζεις Stealth, εκτός αν θέλεις να πας σε καλύτερο σημείο για να αρχίσεις από εκεί το μακέλεμα, ή για να κυνηγάς achievements. Είναι ξεκάθαρο πως το gameplay του παιχνιδιού προέκυψε ως απάντηση στους θλιβερούς τύπους που έκλαιγαν πως "νε το Dishonored σου δίνει τόσους kewl τρόπους να σκοτώνεις αλλά αν σκοτώνεις λαμβάνεις το κακό φινάλε λολολ what up wit dat, θέλω να σκοτώσω πρκλ πλ".
Multiplayer δεν έπαιξα, αλλά δεν νομίζω να αλλάζουν και δραματικά τα πράγματα σε σχέση με όταν "εισβάλλει" η ΑΙ στο single-player παιχνίδι. Προφανώς ο human αντίπαλος έχει έξτρα ικανότητες και θα παίζει καλύτερα από την ΑΙ, οκ. Ζήτω.
Επίσης το φινάλε αρκετά μη-ικανοποιητικό. Σχεδόν προχειροδουλειά θα το έλεγα. Αλλά δεδομένα θα δούμε και Deathloop 2.
Το original soundtrack τα σπάει πάντως.
Εν αναμονή του ρηβιού του Βασίλη.