Βγήκε το DX12 patch (beta/preview support :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever
- η AMD έβγαλε και νέο driver για την περίσταση btw. Διόρθωσε και το πρόβλημα με τα saves. Βάζω πάλι εδώ τα αποτελέσματα για DX11 για να μη τα ψάχνω, και πάω για benching.<br><br><blockquote><br>Ούτε πήρα χαμπάρι πως έχει banchmark, εκεί που το χώσαν. <br><br>Λοιπόν, με το MSAA πάντα στο off, και exclusive fullscreen στο on γιατί βοηθάει να κερδίσεις 1-2 fps.<br><br>Χρήση Very high και Ultra presets, ΑΛΛΑ με Motion Blur και Chromatic aberration στο off γιατί απλά δε μου αρέσουν. Ανάλυση 1080p.<br><br>Very High: Min 44, Avg 52, Max 66. <br><br>Ultra: Min 36, Avg 44, Max 55.<br><br>Μια δοκιμή με "πραγματικό" Ultra, δηλαδή με Motion Blur και Chromatic aberration στο on.<br><br>Full Ultra: Min 34, Avg 42, Max 54.<br><br>Χάσαμε 2fps για εφέ που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν, αλλά περί ορέξεως.<br><br>Και για να κλάψουμε/γελάσουμε λίγο, Full Ultra με MSAA 4x (πάει και 8x, αλλά φοβάμαι μη πάθει η GPU καρδιακό).<br><br>Full Ultra MSAA 4x: Min 17, Avg 22, Max 28<br><br> :'( :'( :'(<br><br>Και μια τελευταία περασιά με Very High, Motion Blur και Chromatic Aberration στο off, αλλά MSAA 2x έτσι από περιέργεια.<br><br>Very High MSAA 2x: Min 30, Avg 38, Max 49.<br><br>Παλεύεται, αλλά να πω πως είναι εμφανώς καλύτερο από ότι χωρίς MSAA 2x, θα λέω ψέμματα.<br><br>Για τα δικά μου γούστα και απαιτήσεις, θα μείνω στο Ultra, MB και CA off, MSAA off. <br><br>Αρκετά με το benching, θα επανέλθω όταν μπει DX12 support. Πάμε τώρα για gameplay :mosh: :mosh: :mosh:.<br><br>EDIT: Ξέχασα να αναφέρω πως το παιχνίδι τα παραλέει σε ότι αφορά VRAM requirements. Με MSAA στο off, το Very High preset βγάζει πάλι warning πως θέλει πάνω από 4GB VRAM, αλλά το πραγματικό usage δεν είναι ούτε 3 (2900ΜΒ για την ακρίβεια).<br></blockquote><br><br>EDIT: Μάλιστααααααα - λοιπόν, για να μη το κουράζω, συμβαίνει το εξής παράξενο: με DX12 βγάζω +2 fps σε όλες τις μετρήσεις ανεξαιρέτως. <br><br>Το λέω παράξενο, επειδή αν το δούμε ποσοστιαία, η διαφορά είναι χαοτική ανάμεσα στα διαφορετικά settings: <br><br>Full Ultra MSAA 4x: Min DX11 17 fps, Min DX12 19fps = 12% βελτίωση, άλλο που ως νούμερο παραμένει χαμηλό.<br><br>Very High No MSAA (Motion Blur, Chromatic Aberration off): Min DX11 44fps, Min DX12 46fps = 4.5% βελτίωση.<br><br>Very High No MSAA (Motion Blur, Chromatic Aberration off): Max DX11 66fps, Max DX12 68fps = 3% βελτίωση.<br><br>Και ούτω καθ' εξής για τα υπόλοιπα. <br><br>Τέλος πάντων, +2fps, καλοδεχούμενα αφού είναι τζάμπα, αλλά σίγουρα όχι καμιά κοσμογονία. Αναμένω τους AMDάκηδες να ποστάρουν "λολ Nvidiot εγώ κέρδισα +20fps στα πάντα όλα" για να πέσω σε υπαρξιακή μελαγχολία.<br><br>Από εκεί και πέρα, έχουμε ήδη διαπιστώσει όλοι πως το benchmark δεν έχει και μεγάλη σχέση με την απόδοση του παιχνιδιού, το οποίο είναι πολύ πιο CPU intensive, ειδικά σε ορισμένα σημεία - πάω να κάνω μερικές βόλτες στη νυχτερινή Πράγα, όπου ο
[email protected] έχει διαρκώς 75-80% per core usage, να δω αν υπάρχει διαφορά, αν και φυσικά αυτό είναι τελείως υποκειμενικό test.