<blockquote><br><blockquote><br>Πάμε λοιπόν για ακόμη μια φορά.<br><br>1) Η ιστορία, ΔΕΝ είναι ημιτελής. Τα γεγονότα που βλέπουμε στον πρόλογο αποτελούν το προοίμιο μιας Άλφα πλοκής, και η πλοκή αυτή εξελίσσεται και ολοκληρώνεται ΠΛΗΡΩΣ μέσα στα όρια του παιχνιδιού. Αυτό δεν αλλάζει ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, ότι κι αν λέει ο κάθε θυμωμένος Τζο ή ο οποιοσδήποτε. Θέμα του καθενός από εκεί και πέρα αν αυτή η πλοκή (που ξαναλέω, έχει αρχή μέση και τέλος κανονικότατα) του φανεί αξιόλογη ή όχι, ειδικά σε σχέση με τον "επικό" χαρακτήρα του ΗR που λέει και ο Μποράτσος παραπάνω. Εμάς μας φάνηκε αξιόλογη. Τι να κάνουμε.<br><br>2) Τα DLC όντως προλογίζονται στο φινάλε, και είναι και ο ΜΟΝΟΣ λόγος που εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα στο παιχνίδι 100%. Αλλά αυτά τα DLC δεν έχουν σχέση με την πλοκή που πραγματεύεται το παιχνίδι στην αρχική του έκδοση, απλά έχουν σχέση με χαρακτήρες που γνωρίσαμε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, πράγμα που δεν είναι σε καμία περίπτωση το ίδιο με το να πεις "πετσόκοψαν το φινάλε για να το βγάλουν ως DLC". Καλό είναι να μην γίνονται τέτοια όπως και να έχει.<br><br>3) Τα microtransactions ούτε σε κάνουν overpowered (είσαι ήδη αρκετά), ούτε προσθέτουν μέσα στο παιχνίδι κάτι που χάνει όποιος δεν επενδύσει σε αυτά. Τουτέστιν, είτε είναι εκεί είτε δεν είναι δεν επηρεάζουν απολύτως σε τίποτα.<br><br>4) <blockquote>Να δεχτώ την κριτική ότι δεν ήξερε πως killswitch υπήρχαν και στο 1ο. Αυτό δεν σημαίνει πως να το βρίσκεις κάτω από ένα τυχαίο γραφείο το καθιστά αξιόλογο....είναι απλά χαζό και ατεκμήριωτο (δεν ξέρω εάν υπάρχει αυτή η λέξη)</blockquote><br><br>Το γραφείο δεν είναι ούτε τυχαίο, ούτε φάτσα-φόρα μες στα μούτρα σου. Απαιτεί μεθοδικό ψάξιμο για να το βρεις, κάτι το οποίο απ'ότι καταλαβαίνω δεν κάνουν και πολλοί (με βάση το ότι αγνοούν στοιχεία του Lore που επεξηγούνται μια χαρά στις in-game νουβέλες που βρίσκεις με ψάξιμο, και μετά ταμπελιάζουν αυτήν τους την άγνοια ως "ελλιπές και ακατανόητο σενάριο").<br></blockquote><br><br>Συμφωνω με τα της πλοκης. Αδυνατώ να καταλάβω τι περιμενε το κοινό το οποίο μιλάει για απότομο τέλος και παραλογο focus της πλοκής στον μαρτσένκο. Να συλλάβουμε τους ιλουμινάτους; Δηλαδή τους ιδιους χαρακτήρες που στο συμπαν του παιχνιδιού κινούν τα νήματα και 23 χρόνια μετά ,όπως γνωρίζουμε από το πρωτο Deus Ex ,το οποίο παραμένει cannon. Tωρα στο killswitch με εχετε καταμπερδέψει.<br></blockquote><br>Το πρόβλημα με το killswitch δεν είναι η ύπαρξη του αυτή καθαυτή, από ότι έχω καταλάβει, εκτός του Angry Joe. <br><br>Το πρόβλημα είναι ότι αποκαλύφθηκε από μέλος εδώ η ύπαρξη του, σχολιάζοντας το βίντεο του AJ, και μετά εγώ αποκάλυψα ότι βρίσκεται κάτω από ένα γραφείο. Δεν είπα γιατί δεν ξέρω που είναι αυτό το γραφείο καθώς αγνοούσα και την ύπαρξη ακόμα του εν λόγω killswitch, αλλά όπως βλέπεις δημιουργήθηκε πρόβλημα με αυτό.... <br><br>Sent from my N5206 using Tapatalk<br>