<blockquote><br>Shredder, πόση βελτίωση είδες στο Rise of the Tomb Raider όταν βγήκε το DX12 patch?<br></blockquote><br>Λοιπον.<br>Rise of the tomb raider Oλα ultra 1440 με textures στο high dx11<br>benchmark<br>Syria min 34.16(min 19.43 max 46)<br>Geothermal valley 35.2(min 13,55 max max 42,94)<br>Overal score 38,28<br>Σε dx12 με τα ιδια settings και χωρις κανενα overclock βγαζει<br>Syria 39,87(min 9,87 max 46,98<br>Geothermal valley 37,66 fps(min25,99 max 49.03<br>Overal score 42.98 fps 4fps παραπανω απο dx11<br>Στο deus ex που το εχω στα ιδια settings με τον borracho (ολα very high με απενεργοποιημενο το mssa και στο on αντι για ultra τα volumeteric lighting Depth of field και Contarct Hardening Shadows<br>εχει<br>minimum 23 fps average 28 και maximum 34 αλλα μεσα στο παιχνιδι τρεχει στα 45 fps. Με dx12 θα φτασει σιγουρα τα 50 fps αν βαλου και vulkan τοτε τα 60 ισως και 70.<br>