Όταν εννοώ κανέναν, εννοώ ακόμη και την ίδια την Blizzard, πέραν του να βγάλει χρήμα με το ελάχιστο του ελαχίστου development. Θα πει κάποιος "ναι, όλες οι εταιρείες αυτό κάνουν" και έχει δίκιο. Το ζήτημα είναι ότι πολλές εταιρείες, με την Blizzard πρώτη διδάξασα (προ αμνημονεύτων ετών), ξέρουν ότι το "επενδυτικό κεφάλαιό" τους δεν είναι μόνο το χρήμα, αλλά το ίδιο το κοινό σου και το δέσιμο που έχεις μαζί του. <br><br>Στην περίπτωση του Diablo 3 (για το οποίο ντρέπομαι ακόμη και σήμερα που έβαλα τόσο υψηλό βαθμό στη θητεία του PCM), η Blizzard είχε κατεβάσει ρολά πάρα πολύ νωρίς και απλώς διατηρεί τον ασθενή σε τεχνητό κώμα. Λογική προσέγγιση αφού τα λεφτά που ρέουν σταθερά στο κοφίνι προέρχονται από Overwatch, Heroes of the Storm, και φυσικά WoW. Ακούει το feedback της κοινότητας πολύ, μα πάρα πολύ ετεροχρονισμένα, αν το κάνει καθόλου. Παίζει τραμπούκο στο forum με όλα τα drone - fanboys να σου ρίχνουν σκατό και λάσπη έτσι και κάνεις εποικοδομητική κριτική, αλλά δεν τυχάνει να είσαι φτασμένος YouTuber, για να μοστράρεις τα γαλόνια σου. <br><br>Δείχνει ψήγματα βελτίωσης ή ανανέωσης, πχ. το expansion ή το necro pack αντίστοιχα, αλλά δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα όταν τα θεμέλια είναι σαθρά. Η κριτική μου δεν στοχεύεται εκεί που θεωρεί ο labKK ότι χωλένει το παιχνίδι (5 items ρετάλι, 6 items θεός - και στο Diablo 2 έτσι γινόταν), αλλά στο ότι το παιχνίδι από τη μαμά του είναι σχεδιασμένο λάθος (πληρώνουν αμαρτήματα Jay Wilson γαρ). Ουσιαστικά παίζουμε ένα παιχνίδι του οποίου ο βασικός πυρήνας - τα skills - έφαγαν ολικό reset στο σχεδιασμό δύο μήνες πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Όλα τα υπόλοιπα είναι έχουν οικοδομηθεί πάνω σε αυτό το μοτίβο, με όλα τα προβλήματα που φέρνει. Ένα skill tree το οποίο είναι καλά σχεδιασμένο με πολύ βαθιά synergies στα πρότυπα του Diablo 2 (αλλά με τις απαραίτητες βελτιώσεις) θα είχε δώσει διαφορετικό και καλύτερο αποτέλεσμα στο παιχνίδι.<br><br>Για το Necromancer pack συμφωνώ με το Χρήστο. Έχει πέσει δουλειά για να είναι η κλάση ενδιαφέρουσα με 3 διαφορετικά builds (βλέπω ότι στο meta το ένα set απλώς δεν υπάρχει πουθενά...), αλλά για έναν έμπειρο παίκτη που δεν θα κυνηγήσει το 1% των ιδανικών ancient items το παιχνίδι τελειώνει στο 15ωρο. Βαριά 30ωρο για να πετύχει όλο το journey του season (όπως ακριβώς στις υπόλοιπες κλάσεις). Τα υπόλοιπα στο review.