<blockquote><br><blockquote><br>ρε παιδια...<br>απο ποτε το doom κρινοταν για το μουλτι του;;;</blockquote><br><br>Από πάντα :devil:.<br><br>Ναι, ακόμα και όσοι εδώ μέσα έχουμε πατήσει εδώ και καιρό τα πρώτα -άντα, όταν κυκλοφόρησε το πρώτο (και όχι και πολύ αργότερα το δεύτερο) Doom ήμασταν αμούστακα παιδαρέλια που είχαν κάνει κατάληψη στο σπίτι του ενός και μόνο συμμαθητή που είχε PC αρκετά καλό για να τρέξει τα shareware πρώτα levels του Doom. Μισή ώρα knee deep in the dead ήταν παραδεισένιο προνόμιο, και φυσικά ιδέα δεν είχαμε πως υπάρχει και Deathmatch, όχι πως θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι για να το δούμε ακόμα κι αν το ξέραμε. <br><br>Ένα τεράστιο μέρος του σημερινού κοινού όμως, είτε πήγαινε σε σχολία είτε σε πανεπιστήμια στο εξωτερικό ήδη εξοπλισμένα με computer labs, και γινότανε κακός χαμός με τα πρώτα LAN parties. Για αυτούς, Doom σημαίνει deathmatch και τέρμα και τελείωσε, και έχουν κάθε δικαίωμα να περιμένουν κάτι καλό σε αυτόν τον τομέα από το παιχνίδι με το ίδιο βαρύ όνομα...<br></blockquote><br>ΠΟΤΕ δε κριθηκε το doom για το μουλτι του..<br>δε ζησαμε σε αλλο πλανητη - και ο λογος ηταν πως αν για μερικες εκατονταδες φοιτητες αυτο ηταν δυνατο...για μερικες εκατονταδες χιλιαδες παικτες - αν οχι εκατομμυρια - ηταν ανεφικτο εκτος κ αν ολοι θελαν να παιζουνε με μοντεμ που εξασφαλιζε στη καλυτερη των περιπτωσεων μερικες δεκαδες ΚΒ (οχι ΜΒ.....ΚΒ για τη μεταφορα..τις κακιστες/αργες/ τηλεφωνικες γραμμες/το lag / τις πτωσεις της συνδεσης / τις χρεωσεις!! )/ISDN , T1 , ευρυζωνικες ηταν αγνωστες λεξεις για πολλους και οχι μονο το '93-95 <br>ολη η δουλεια ηταν στην καλη single εμπειρια..<br>τα deathmatch etc etc ηταν απλα το κερασακι στη single player τουρτα <br>το quake ηταν αυτο που εβαλε για τα καλα τους παιχτες στο κοσμο του μουλτι , το doom ποτε