Είναι το Indiana Jones το σπουδαιότερο single player game του '24;

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Τέλος η παιχνιδάρα με ένα αρκετά ξεκούραστο 100%: Τα διάφορα collectibles αποτελούν ευρήματα/σημειώσεις δεμένες με την ιστορία και αξίζει να τα κυνηγήσεις. Έχουν φροντίσει πάντως και τίποτα δεν είναι missable+ μπορείς να αγοράσεις in game guides και μαρκάρονται στο χάρτη σου.

Εξαιρετικός τεχνικός τομέας (με το ανάλογο κόστος για full γραφικά) και καταπληκτική δουλεία όσον αφορά και το voice acting αλλά και τα mannerisms (ιδιομορφίες?) του Harrisson Ford.

Σίγουρα υστερεί όσον αφορά το gameplay του αλλά τα adventure στοιχεία του και η κινηματογραφική ατμόσφαιρα παραπέμπουν σε μια proper "περιπέτεια". Όπως έχω δει αρκετές φορές γραμμένο στα internets "η τέταρτη ταινία που μας άξιζε".

20241226003300_1.jpg
 
Όπως έχω δει αρκετές φορές γραμμένο στα internets "η τέταρτη ταινία που μας άξιζε".
Αυτό υποθέτω το γράφουν στα internets οι νεότεροι, γιατί για τους ηλικιωμένους σαν και μένα, η τέταρτη ταινία που μας άξιζε ήταν και θα είναι το Fate of Atlantis.

Άνετα όμως, το The Great Circle θα μπορούσε να ήταν "η πέμπτη ταινία που μας άξιζε".
 
Ποαο χρονων εισαι Sephir? Γιατι απο την τελευταια φορα που σε ειδα στην συναντηση του 2019 δεν μου φανηκες ηλικιωμενος. Καπου 30-40 πρεπει να εισαι.
 
Έχοντας παίξει μέχρι το τέλος της περιοχής στην Αίγυπτο, τα 3 πράγματα που με εκνευρίζουν περισσότερο ως τώρα είναι τα εξής:

1) Εφαρμόζει το σεναριακό κλισέ "κάτσε σα το μαλάκα κάνε όλη τη δουλειά για να λύσεις τους γρίφους, αλλά στο τέλος εμφανίζεται σε cutscene Ο Κακός (tm) και σου κλέβει το εύρημα/τρόπαιο επειδή "ΧΑΡ ΧΑΡ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΟΣΟ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡ ΧΑΡ". Έλεος λίγο. Αυτό είχε ένα νόημα στο Raiders, αλλά η επανάληψη και σε single-player game είναι απλά lame και τεμπέλικη.

2) Σε κάποιες (λίγες ευτυχώς) περιοχές που έχει 5-6 hotspots για αλληλεπίδραση, ΕΝΑ από αυτά προωθεί την πλοκή με cutscene οπότε αν αλληλεπιδράσεις μαζί του πριν δεις τα άλλα 5 τότε η πλοκή προχωράει και χάνεις την ευκαιρία να τσεκάρεις τα υπόλοιπα hotspots που δεν τσέκαρες ήδη. ΓΙΑΤΙ?

3) Η Gina. Ευτυχώς η παρουσία της στην Αίγυπτο είναι πιο ήπια σε σχέση με το Βατικανό, αλλά αυτό το διαρκές μπλα-μπλα και το τσίγκλισμα-επανάληψη του objective ("ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ. ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ. ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΣΟΥ, ΒΑΛΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ. ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ") ενώ εγώ απλά θέλω να τσιλάρω και να πάω με το πάσο μου για να εξερευνήσω το δωμάτιο που είμαστε, συν προφανώς η διαρκής ειρωνεία προς τον Jones επειδή λόγοι, με κάνουν να νοσταλγώ το Wits path στο Fate of Atlantis που έμενες μόνος σου εσύ κι ο πόνος σου μέχρι το τέλος.

Κατά τα άλλα επιβεβαιώνω τα παραπάνω περί 4ης ταινίας που δε λάβαμε ποτέ. Μέχρι και το ηχητικό εφέ από τις πουνιές που ρίχνεις στους Ναζί είναι το ίδιο ΚΑΜΠΟΥΜΤΣ που ακούγεται στις ταινίες.

UPDATE: οκ μετά την Αίγυπτο η Τζίνα οριακά γίνεται άνθρωπος και το πρηξοπούτσι κόβεται, ευτυχώς.
 
Έχοντας παίξει μέχρι το τέλος της περιοχής στην Αίγυπτο, τα 3 πράγματα που με εκνευρίζουν περισσότερο ως τώρα είναι τα εξής:

1) Εφαρμόζει το σεναριακό κλισέ "κάτσε σα το μαλάκα κάνε όλη τη δουλειά για να λύσεις τους γρίφους, αλλά στο τέλος εμφανίζεται σε cutscene Ο Κακός (tm) και σου κλέβει το εύρημα/τρόπαιο επειδή "ΧΑΡ ΧΑΡ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΟΣΟ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡ ΧΑΡ". Έλεος λίγο. Αυτό είχε ένα νόημα στο Raiders, αλλά η επανάληψη και σε single-player game είναι απλά lame και τεμπέλικη.
Εγώ το εξέλαβα ότι γίνεται επίτηδες χιουμοριστικά/ειρωνικά/σαρκαστικά στη σεναριακή απλότητα των ταινιών. Όπως και η over the top ερμηνεία του Voss δε σε αφήνει να τον πάρεις στα σοβαρά.

UPDATE: οκ μετά την Αίγυπτο η Τζίνα οριακά γίνεται άνθρωπος και το πρηξοπούτσι κόβεται, ευτυχώς.

Αν είσαι μετά τις 2 "εμβόλιμες" mini περιοχές και έχεις αυτή την άποψη, καλώς. Αλλιώς, ετοιμάσου για απογοήτευση.:p
 
Ολοκληρώθηκε αισίως, μπήκα αρχικά στον πειρασμό να γυρίσω να βρω και όλα τα ancient artifacts αλλά διάβασα πως ξεκλειδώνουν απλά ένα μικρό cutscene 30 δευτερολέπτων οπότε ain't nobody got time for that, εμπρός καλό μου youtube.

In retrospect πρόκειται για την ιδανική 4η ταινία Indy. Κάτι το οποίο υποθέτω πως ενισχύεται και από το γεγονός ότι έχει 2-3 cutscenes που κρατάνε κάνα 10λεπτο ξερω'γω, αλλά γενικά η ατμόσφαιρα και η "σκηνοθεσία" είναι τελείως κινηματογραφική, το οποίο προφανώς τα σπάει.

Ισχύουν τα όσα έγραψε και ο Γιώργος στο review για την ΑΙ, η οποία είναι τελείως νηπιακή. Δηλαδή, αν ξεκλειδώσεις τα κατάλληλα σκιλλς από τα βιβλία μπορείς να καθαρίσεις-τσηζάρεις ολόκληρες περιοχές απλά στεκούμενος σε ένα γκρεμό ή σε ένα ποτάμι και τραβώντας με το μαστίγιο μέσα όποιον εχθρό πλησιάζει. Ωραίος ο στελθ παράγοντας αλλά μετά από ένα σημείο συνειδητοποιείς πως δεν υπάρχει ιδιαίτερος "τρόμος" μη σε πιάσουν, όλα αποφεύγονται με πολύ εύκολο τρόπο.

Επίσης με εκνεύρισε λίγο το σύστημα με το autosave, το οποίο λειτουργεί με αρκετά ανάπηρο τρόπο. Ουσιαστικά κάνει autosave μόνο αν προχωρήσει η πλοκή ή αν φύγεις από κάποια υποπεριοχή στον ανοιχτό χάρτη, οπότε αν περιφέρεσαι για κάνα 10λεπτο σε ένα εχθρικό camp και κάνεις τα πάντα (κλοπές, mysteries, notes, στελθ αποφυγές κτλ) αλλά κάτι στραβώσει και θες να κάνεις reload, τότε αναγκαστικά κάνεις reload από 10 λεπτά πριν επειδή το γκεημ δεν έκανε ενδιάμεσο σεηβ και πρέπει να ξανακάνεις τα πάντα. Πολλές, δε, φορές, αν κάνεις reload τότε για κάποιο λόγο ξανασηκώνονται και όλοι οι φρουροί που είχες κάνει νοκ-άουτ ως εκείνο το σημείο. Γενικά έχει και η ίδια η engine αρκετές αστοχίες.

Αλλά γενικά ανέλπιστα άρτια εμπειρία. Και η νοσταλγία τόσο-όσο με μικρές πινελιές και throwbacks χωρίς να στα τρίβουν στη μάπα (γέλασα πολύ που στην πίστα στην Σανγκάη πετυχαίνεις φευγαλέα στα ερείπια της βομβαρδισμένης πόλης το Club Obi-Wan από το Temple of Doom και ο Ίντι σχολιάζει για τον φίλο του τον Λάο Τσέ). Θεωρώ ακραία την τιμολόγησή του στα 70+ ευρώ πάντως, η οποία ίσως έγινε συνειδητά ώστε να τραβήξει κόσμο στο game pass (κάτι που εκ του αποτελέσματος μάλλον λειτούργησε, μιας και στο Steam στο πήκ του είχε καμιά 12.000+ παίκτες μόνο). Διαβάζω πως θα βγει και DLC μες στο 2025, αναμένομεν με ανυπομονησία.

ΥΓ. Φαν φακτ, ο Έμεριχ Βός εμφανισιακά και ως φωνή βασίζεται σε έναν ελληνογερμανό ηθοποιό.

 
Επίσης με εκνεύρισε λίγο το σύστημα με το autosave, το οποίο λειτουργεί με αρκετά ανάπηρο τρόπο. Ουσιαστικά κάνει autosave μόνο αν προχωρήσει η πλοκή ή αν φύγεις από κάποια υποπεριοχή στον ανοιχτό χάρτη, οπότε αν περιφέρεσαι για κάνα 10λεπτο σε ένα εχθρικό camp και κάνεις τα πάντα (κλοπές, mysteries, notes, στελθ αποφυγές κτλ) αλλά κάτι στραβώσει και θες να κάνεις reload, τότε αναγκαστικά κάνεις reload από 10 λεπτά πριν επειδή το γκεημ δεν έκανε ενδιάμεσο σεηβ και πρέπει να ξανακάνεις τα πάντα. Πολλές, δε, φορές, αν κάνεις reload τότε για κάποιο λόγο ξανασηκώνονται και όλοι οι φρουροί που είχες κάνει νοκ-άουτ ως εκείνο το σημείο. Γενικά έχει και η ίδια η engine αρκετές αστοχίες.
Ackchyually, σίγουρα κάνει autosave σε συγκεκριμένα σημεία στο χάρτη οπότε υπάρχει κάποιου είδους "έλεγχος" κάνοντας μια βόλτα από εκεί. Αλλά ναι, κάποια sessions όπως camps/εχθρικές περιοχές θέλουν να τις βγάλεις χωρίς save/load. Στην πράξη δύσκολο να στραβώσει κάτι φοβερά; και να σε πάρει π.χ χαμπάρι κάποιος τον αρχίζεις στις πουνίες χωρίς να σε καταλάβουν οι υπόλοιποι τις περισσότερες φορές.
 
Back
Top