What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Ebay πρόβλημα...

dervast

Hobgoblin Captain
Joined
Dec 5, 2012
Messages
218
Χαίρεται,
αγόρασα τις προάλλες μια φωτογραφική μηχανή από το ebay. Η συγκεκριμένη αποστάλθηκε πριν 10 ημέρες, από την Αγγλία με tracking code, για Γερμανία (εκεί μένω) . Από το σιτε με της εταιρείας διανομής, (Royal Mail) το πακέτο έφυγε από Αγγλία κανονικά. Σήμερα γράφει κάτι αμφίσημο *Delivered to GErmany 22.02*. Δεν είναι ξεκάθαρο δηλαδή εάν αυτό αφορά ότι το δώσανε στους Γερμανούς συναδέλφους του (εκεί που θα τελείωνε η ευθύνη τους) ή ότι παραδώθηκε σε μένα....

Το πακέτο όμως δεν έχει έρθει ακόμα σε εμένα και ψίλοι μπαίνουνε στα αυτιά μου ότι χάθηκε.
Ο μάγκας που το έστειλε λέει (Σε απόδοση απο μένα) *Φιλαράκι στα @@ μου* τράβα στον ταχυδρομείο της γειτονιάς σου να γκρινιάξεις. Εκεί να γκρινιάξω δεν μπορώ γιατί το tracking code που έχω αφορά μόνο το Αγγλικό κομμάτι της αποστολής (και ταχυδρομικό δίκτυο )και όχι το Γερμαικό (Ο Γερμανός υπάλληλος λέει ότι οι κωδικοί μας δεν μοιάζουνε κάν όποτε δεν ξέρω για ποιο πακέτο μιλάς)

Για να μην μακρυγορώ λοιπόν, από τη στιγμή που ο πωλητής 2 μέρες τώρα έχει εξαφανιστεί και δεν φαίνεται πρόθυμος να βοηθήσει.....
τι θα μπορούσα να κάνω; Πάει τα έχασα τα λεφτουδάκια μου;;;

Τι προτείνετε από την εμπειρία σας; Υπεννθυμίζω ότι η συναλλαγή έγινε μέσω ebay
 

Arwindan

Mind-flayer
Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 3, 2012
Messages
2,487
Θα πας στο resolution center του ebay και θα ανοίξεις μια case όπως τις λέει το e-bay. Εκεί θα επιλέξεις ότι δεν έχεις λάβει ακόμα το αντικείμενο και θα εξηγήσεις ότι ο πωλητής σε γράφει εδώ και δύο μέρες και ότι δεν απαντάει στα μηνύματά σου. Τότε το ebay θα στείλει μήνυμα στον πωλητή και αν δεν ότι πάλι θα φαίνεται αυτός θα προχωρήσεις το θέμα σε claim για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.
Από τη στιγμή που υπάρχει tracking code θα είναι εύκολο να διαπιστωθεί ότι δεν έχεις παραλάβει το αντικείμενο οπότε δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα.
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
Επίσης, αν έκανες μέσω paypal την αγορά σου, μπορείς να κάνεις report και εκεί. Ελπίζω να τη έκανες μέσω paypal, έτσι?
 

dervast

Hobgoblin Captain
Joined
Dec 5, 2012
Messages
218
H πληρωμή έγινε μέσω μεταφοράς σε αριθμό τραπέζης και μπορώ να την αποδείξω. Επίσης αυτός σημείωσε στο ιντερνετ ότι λήφθηκε το ποσό κανονικά....
Πόσες μέρες μπορώ να περιμένω για να ανοίξω case και πότε χάνω αυτή τη δυνατότητα; Γιατί σκεφτόμουνα τις προάλλες ότι αυτός μπορεί να χάηθκε επι τούτου :starwars:
 

Arwindan

Mind-flayer
Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 3, 2012
Messages
2,487
Από τη στιγμή της πληρωμής έχεις 45 μέρες για να κάνεις dispute την case και από εκεί έχεις άλλες 20 μέρες για να το γυρίσεις σε claim. Βέβαια το ότι πλήρωσες με κατάθεση σε λογαριασμό με προβληματίζει λίγο. Δεν είμαι σίγουρος τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Στο ebay καλό είναι να πληρώνουμε πάντα μέσω paypal.
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
758
Λοιπον θα συμφωνησω με τους παραπανω φιλους και θα σου πω οτι απο την ωρα που εχεις και την αποδειξη απο την τραπεζα σου και επιπλεον οτι αυτος παρελαβε κανονικα τα λεφτα προχωρα σε αναφορα στο ebay και επιπλεον κανε pay-pal γιατι ειναι 99% ο πιο ασφαλης τροπος πληρωμης.Εγω στο παρελθον ειχα κατι προβληματα απο την Αμερικη για καποια ανταλλακτικα αλλα τους εστρωσα.Ακολουθα αυτα που σου ειπε ο Arwindan και θα βγεις κερδισμενος.Παντως ειναι περιεργο αυτο με την Royal Mail γιατι εγω στις 55 περιπου αγορες που την εχω χρησιμοποιησει δεν μου εχει χαθει τιποτα και δεν εχω tracking number.Αρα παιδια τα ΕΛΤΑ κανουν δουλεια.
 

dervast

Hobgoblin Captain
Joined
Dec 5, 2012
Messages
218
To έκανα και έκανε κωλοτούμπα. Πρόβλημα λύθηκε ευχαριστώ
 

jonirenicus13

Kraken
Joined
Nov 30, 2012
Messages
8,214
Ωραία, ευχάριστο αυτό. Στις επόμενες συναλλαγές σου, κάνε τις με paypal και να κοιτάς πάντα το feedback που λαμβάνει ο κάθε πωλητής.
 
Top Bottom