What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Ετοιμαστείτε για πιο ακριβά games

Snipereye

Umber Hulk
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral
Joined
Sep 17, 2013
Messages
774
Συμφωνω στο πρωτο σκελος... Ειδικα αν σκεφτειτε οτι με αλλο νομισμα οι τιμες ειναι διαφορετικες σε steam κτλ, μονο εμεις του ευρω ειμαστε "χαμενοι".
Στο δευτερο.. ειναι μεγαλη συζητηση. Εχω λατρεψει indie games, αλλα W3 δεν εχει βγαλει καποια indie ομαδα. Ναι, θα μπορουσα να ζησω με 2-3-4 AC αντι για ξερω γω 15 που εχει βγαλει η ubi. Η Ρωξταρ θα μπορουσε φανταζομαι να βγαλει το gtaV με μικροτερο μπατζετ απο τα εκατομμυρια που χαλασε.. αλλα ταυτοχρονα το απολαυσα το γκειμ, καλα εκανε και τα εδωσε (ειδικα απο τη στιγμη που τα πηρε και πισω, και εσπρωξε καποια απο αυτα και στο επομενο της).
Οποτε θα ελεγα πως ειναι μεγαλη κουβεντα το κατα ποσο αξιζουν τα ΑΑΑ. Ναι, καποιες εταιριες το εχουν ξεφτιλισει, ξερετε ποιες εννοω, αλλα ταυτοχρονα "μεγαλα" γκειμς περιμενουμε με ανυπομονησια (cyberpunk, bg κτλ)
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,280
Μα το θέμα είναι και πόσα από αυτά τα λεφτά πάνε σε πράγματα άσχετα με το game, δηλαδή όταν το budget για διαφήμιση έχει πάει στο θεό γιατί οι μεγάλοι παίχτες θέλουν να βγουν πρώτοι, γιατί να το πληρώσω εγώ και εσύ;
Επίσης τα production values έχουν αντίκρισμα στο τελικό παιχνίδι; ή ξοδεύουν στο υπερτέλειο texture που θα το δουν οι 10 νοματέοι με superduperultrasultra με 4Κ οθόνη και 2080ΤΙ RTX ON αλλά θα το πληρώσουμε όλοι;

Από κάποιο σημείο και μετά είναι και θέμα efficiency, επειδή δεν μπορεί η τάδε εταιρία να έχει ευέλικτα teams για να προσαρμόζουν τα projects σε νέα δεδομένα ή και γιατί όχι, να ακυρώνουν κάποια αν δεν πάνε σωστά, πρέπει να το πληρώσουμε εμείς;

Δηλαδή τι μας λένε οι game publishers? Ότι πλέον κοστίζει περισσότερο και από ταινία στο Hollywood? Κάτι λάθος κάνουν αν είναι έτσι. Αν μια ΑΑΑ ταινία μου κοστίζει 8-10€ να την δω στο σινεμά και βγαίνει η εταιρία και έχει και κέρδος, τι κάνουν λάθος στις παραγωγές gaming?

Δεν είναι συγκρίσιμα αυτά; Ηθοποιοί φίρμες, σκηνοθέτες, οπερέιτορ, και το παιδί για τους καφέδες, όλα αντίστοιχα είναι.

Μήπως απλά θέλουν να μας σπρώξουν στις συνδρομές; διαγδοστα
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Και τι να πεις που μεγαλες εταιριες οπως η Rockstar εχουν το θρασος να βγαζουν παιχνιδια με ενα σωρο τεχνικα προβληματα ανεξαρτητου τι pc εχεις και κανουν 60 ευρω. Αυτος ειναι και ο λογος που δεν εχω παιξει ακομα red dead redemtpion 2 καθως αν πας στο φορουμ του στο steam ακομα γινεται χαμος και μαλιστα ενω αλλα καινουργια παιχνιδια οπως το DOOM ETERNAL εχουν 50% εκπτωση τωρα στο steam το read dead redemtpion 2 ειναι μονο 20% αντι για 50% και ας ειναι πιο παλιο.
 

Snipereye

Umber Hulk
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral
Joined
Sep 17, 2013
Messages
774
Επίσης τα production values έχουν αντίκρισμα στο τελικό παιχνίδι; ή ξοδεύουν στο υπερτέλειο texture που θα το δουν οι 10 νοματέοι με superduperultrasultra με 4Κ οθόνη και 2080ΤΙ RTX ON αλλά θα το πληρώσουμε όλοι;
Νομιζω οτι ειναι συνθετη η απαντηση και σε αυτο ή, τουλαχιστον, δεν ειναι ενα μονολεκτικο "ναι τα ξοδευουν σε μαλακιες". Μπορει εκεινη η παιχνιδαρα του '15 να φαινοταν ακομα καλυτερα σε τελευταιες nvidia με... hairworks, αυτο ομως δεν αλλαζει το γεγονος οτι φαινοταν εξισου υπεροχο στην ταπεινη μου amd gpu. Ταυτοχρονα φυσικα, βλεπεις αλλα γκειμς ειτε με κακο optimisation ειτε δε ξερω κι εγω τι (δεν ειμαι γνωστης στη τεχνικη πλευρα του πραγματος) που ζητανε μεγαλυτερες system requirements και φαινονται χειροτερα...
Θα ελεγα λοιπον οτι ο διαχωρισμος δεν ειναι καλοι indie devs - κακοι ΑΑΑ devs, αλλα σκετο καλοι-κακοι ντεβς. Indie ηταν και η μεγαλοπρεπεστατη,, hello games, και το παιχνιδι της στο release δε παλευοταν, με καταφανεστατο κοροιδεμα του κοινου κτλ.

Αν μια ΑΑΑ ταινία μου κοστίζει 8-10€ να την δω στο σινεμά και βγαίνει η εταιρία και έχει και κέρδος, τι κάνουν λάθος στις παραγωγές gaming?
Αν ενα γκειμ και μια ταινια κοστισουν το ιδιο στην παραγωγη τους, προφανως και η ταινια μπορει να βγει με μικροτερη τιμη στην αγορα καθως απευθυνεται σε μεγαλυτερο κοινο.
Για εμενα το πιο εκνευριστικο, ειναι να ζηταει το ιδιο αντιτιμο η μπεθεσντα για το skyrim v.10 και η ρωξταρ συντομα για το ακομα-πιο-νεξτ-τζεν gtav με ενα γκειμ το οποιο εχει φτιαχτει απο το μηδεν.
 

mruseyourbrain

Blackguard
Joined
Oct 29, 2015
Messages
1,178
Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη ταινίες και παιχνίδια. Την ταινία την βλέπεις 1,5 - 2 ώρες στο σινεμά και τέλος. Ένα παιχνίδι υποστηρίζεται για αρκετό καιρό πλέον μετά την κυκλοφορία του ειδικά αν έχει online κομμάτι.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,280
Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη ταινίες και παιχνίδια. Την ταινία την βλέπεις 1,5 - 2 ώρες στο σινεμά και τέλος. Ένα παιχνίδι υποστηρίζεται για αρκετό καιρό πλέον μετά την κυκλοφορία του ειδικά αν έχει online κομμάτι.
εκεί πάνε και τα ΑΑΑ
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,931
εν μέρη ναι συμφωνώ @mruseyourbrain . αλλά ταυτόχρονα το έχουν και σαν δικαιολογία οι μεγάλοι publishers και βγάζουν μισοτελειωμενα παιχνίδια και σου λένε θα το διορθώσουμε στην πορεία. τα ίδια λένε και παίχτες μιας και είδαμε αρκετούς να υπερασπιζονται τα fallout 76, anthem, ghost recon breakpoint (μερικά τρανταχτά παραδείγματα) με ατακαρες τύπου it's a live service fixes will come-fun with friends (duh κάτι μας είπες και ο γιατρός είναι fun with friends) κλπ κλπ.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,327
Δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη ταινίες και παιχνίδια. Την ταινία την βλέπεις 1,5 - 2 ώρες στο σινεμά και τέλος. Ένα παιχνίδι υποστηρίζεται για αρκετό καιρό πλέον μετά την κυκλοφορία του ειδικά αν έχει online κομμάτι.
Καποιες φορες ο αγοραστης βρισκει λυσεις για τα προβληματα του σε random forum πχ Ragequit.gr και τις λυσεις τις δινουν τριτα προσωπα που δεν εχουν σχεση με την εταιρια. (χωρις ειρωνικο υφακι) συμβαινουν και αυτα, ετσι δεν ειναι;
Για τα patch δεν ιδρωνουν ιδιαιτερα. Να αναψω το aircon, να φτιαξω καφε, κατσε να παρω τηλεφωνο τον ξαδερφο μου τον θαναση που εχει γενεθλια, αν ξεκινησω να δουλευω θα το ξεχασω. Αυτο ισως να εχει σχεση και με το σχολιο που εκανα για το video "που πανε τα λεφτα", εχουν ηδη πληρωθει.
imo Οι αναλυσεις που ειναι standby για τις μεθεπομενες γενιες καρτων ειναι καθαρα θεμα marketing.
Ας μην ξεχναμε τα ψευτικα trailer που ουδεμια σχεση εχουν με το πραγματικο παιχνιδι και σε αυτη την περιπτωση ειναι νομιμο να μην σου δωσουν τα λεφτα σου πισω.
 

mruseyourbrain

Blackguard
Joined
Oct 29, 2015
Messages
1,178
Ας μην ξεχναμε τα ψευτικα trailer που ουδεμια σχεση εχουν με το πραγματικο παιχνιδι και σε αυτη την περιπτωση ειναι νομιμο να μην σου δωσουν τα λεφτα σου πισω.
Αυτό ισχύει και για τις ταινίες.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,327
Η διαφορα ειναι οτι οι ταινιες δεν ειναι τοσο ακριβες.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Από το 2005 περίπου κρατάει η τιμή 60$

Υπάρχει αρκετή αρθρογραφία γύρω από αυτό
Ενδεικτικά

Τη δεκαετία του 90 γινόντουσαν όργια με τις τιμές



Το ενημερωτικο video απλοποιει πολυ την κατασταση και με μπερδεψε. Στο 5.00 εξηγει που πανε αυτα τα χρηματα και απο την λιστα απουσιαζει ο developer o οποιος, συμφωνα με το video στο 5.15, εχει ηδη πληρωθει. Θα μπορουσε να ειναι αλλη μια περιπτωση οπως αυτη με τους αγροτες οπου πουλανε τα προιοντα τους για μερικα cents για να φτασουν στον καταναλωτη με τιμη μερικα €.
Εαν καταλαβα σωστα, ο developer εβγαλε ενα σκασμο λεφτα (εννοειται οχι παντα) και δινει το παιχνιδι στους επομενους κρικους της αλυσιδας για να βγαλουν και αυτοι το ψωμακι τους, αφου δεν πληρωνουμε τον developer αλλα τους ντελιβεραδες.

Ανάλογα τη συμφωνία που επικρατεί μεταξύ developer-publisher. Κάτι αρκετά συνηθισμένο στις μεσαίες κατηγορίες είναι ο publisher να βάζει όλο το κόστος πχ για 3-4 χρόνια να πληρώνει τους developers (εργατοώρες, license κλπ), να βάζει και το marketing και μετά να περιμένει επιστροφή και κέρδη από τις πωλήσεις. Σε αυτό το σενάριο ο developer έχει πληρωθεί για τη δουλειά του ανεξάρτητα από το αν ήταν επιτυχημένη (δεν βλέπει τίποτα από πωλήσεις), το ρίσκο και τα κέρδη πάνε στον publisher. Υπάρχουν και περιπτώσεις τύπου Gearbox που οι developers είχαν κάτω από το μ.ο. μισθούς διότι θα έπαιρναν bonus από τις πωλήσεις και εν τέλει τα έκοψαν. Υπάρχουν διάφορα μοντέλα τα οποία δεν είναι και όλα ανακοινώσιμα. Το σίγουρο πάντως είναι πως όπως Sony/MS έχουν καπέλο σε κάθε παιχνίδι που κυκλοφορεί στα συστήματά τους έτσι αντίστοιχα στα PC το 30% πάει στο Steam.
 
Last edited:
Top Bottom