soad667 wrote:
North, η σύγκριση με τα AC είναι λίγο άδικη. Αλλάζει τόσο πολύ η χρονική περίοδος, καταργούνται σύγχρονος οπλισμός και οχήματα και περνάμε σε τελείως άλλη φάση, τα ζώα που είναι σημαντικό στοιχείο της σειράς αλλάζουν με τη σειρά τους επίσης δραματικά. Μόνο ο βασικός κορμός του gameplay φαίνεται να παραμένει ίδιος κι ακόμα δεν γνωρίζουμε το παραμικρό για τις αλλαγές που θα φέρει στο gameplay η όλη φάση.
Πόσο πρέπει να αλλάξει δηλαδή το νέο μέλος μιας σειράς; Μου φαίνεται τουλάχιστον υπερβολικό να χαρακτηρίζονται τραγικοί όταν παρουσιάζουν κάτι τέτοιο.</blockquote>
Εσύ το λες απρόσμενο και αναμενόμενα διασκεδαστικό, εγώ το λέω άρμεγμα μέχρι να σταματήσει να πουλάει. Το έχουμε δει άπειρες φορές και από την ίδια την Ubisoft άλλωστε.
Δηλαδή πόσα ακόμα open world παιχνίδια με κλειστές αρχικά περιοχές τις οποίες ανοίγεις σκαρφαλώνοντας σε ένα vantage point και έπειτα επαναλαμβάνεις το ίδιο side mission πρέπει να παίξω; Α και φυσικά το απαραίτητο πλέον crafting σύστημα και skill tree που έχουμε "αγαπήσει".
Assassin's Creed, Far Cry, Tomb Raider, Dying Light, Watch Dogs, Batman Arkham series και η λίστα δεν τελειώνει εκεί φυσικά. Και κάνε και pre-order για να πάρεις έξτρα κοστούμια! Μας πλασάρουν το pre-order λέγοντας "Κοιτάχτε όλα αυτά που θα πάρετε!". Πλέον έχουμε και διαφορετικά tiers και επιλογές, άρα μάλλον θα πρέπει να μιλάμε για υλικό που δεν θα παίξουμε.
Το ζήτημα της ΑΑΑ βιομηχανίας είναι τεράστιο. Οι παραγωγές είναι πανάκριβες και οι εταιρίες δεν θέλουν να πάρουν ρίσκο οπότε κοιτάνε να αναλώνουν ιδέες που δουλεύουν και εμείς καταλήγουμε να παίζουμε το ίδιο και το ίδιο παιχνίδι. Η διαφορά προοπτικής πρώτου και τρίτου προσώπου δεν παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο τελικώς. Κάποτε κυκλοφόρησε το Call of Duty 4 και όλοι προσπάθησαν να το αντιγράψουν, οπότε βλέπαμε την αγορά να κατακλύζεται από FPS τίτλους στην σύγχρονη εποχή (συνήθως στην Μέση Ανατολή), με singleplayer που απλά σκότωνες ορδές παντελώς άμυαλων εχθρών μέχρι το παιχνίδι να αποφασίσει να σε αφήσει να συνεχίσεις ,και παντελώς αδιάφορο σενάριο, multiplayer με άπειρα ranks και Custom Loadouts. Αλήθεια θυμάστε που βλέπαμε αγαπημένες μας σειρές να γίνονται FPS απ' το πουθενά; XCOM, Syndicate είναι μόνο δύο παραδείγματα, ευτυχώς από το πρώτο είχαμε και μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη.
Αυτό ψιλοκούρασε, οπότε πλέον μόνο τα CoD έμειναν, δεν πουλάει τόσο πια. Το νέο genre με άπειρες πωλήσεις είναι αυτό που περιέγραψα παραπάνω. Ένα open world cover based shooter πρακτικά. Παλιότερα υπήρξαν και άλλα είδη, δεν ξεχνάμε την τρέλα των WWII shooters, αλλά χρειάζεται να πάμε τόσο πίσω για να δούμε τον πάτο της βιομηχανίας.
Θέλω ειλικρινά να ζητήσω συγγνώμη που πέρσι είχα υπερασπιστεί τόσο πολύ το Watch Dogs, πραγματικά δεν ξέρω τι είχα πάθει, φοβάμαι μήπως ώθησα κανέναν να το αγοράσει.