What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Final Fantasy XVI

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Ξέρω πως κάποιοι θα φρικάρουν με την κατεύθυνση της σειράς. Προσωπικά πέρασα μια χαρά στο XV και μου ταιριάζει καλύτερα η action προσέγγιση που είδαμε και στο FF7 Remake. Θα αφήσει φαν πίσω σίγουρα, όμως "βλέπει" και νέο κοινό, ανυπομονώ για την PC έκδοση.

Πολύ ωραία συνέντευξη

So this demo's focus was mostly on battles, and not the more open RPG type elements. What does that consist of? What's a typical play session?

Hiroshi Takai:
So just to give a simple example of what our game cycle is closest to, you could probably say it's closest to God of War. We have our world map and in this world map you'll have the main scenario quests that will unlock. Clive will travel to those areas and proceed with the main quest. And then after that you'll be able to return to a hub area that we have, and from this hub area Clive will have new opportunities for continuing the main quest, unlocking areas, or also side quests and side content as well.[...]
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post δια στόματος devs


Yoshida: "When creating FFXVI, you can't ignore the data that's been taken from the fan base, from Final Fantasy I to XV.

So, again, creating a Final Fantasy, a numbered Final Fantasy, has become such an endeavor, to the point where your development costs can go upwards of $100 million, just to create one game. And so to recoup that development cost, you need as many people playing your game as possible. And while a lot of the older fans are used to what Final Fantasy had in the past, a lot of younger [players] have never played a Final Fantasy game. They grew up playing first-person shooters, they grew up playing games like [Grand Theft Auto], where basically you press a button and something happens immediately.

Takai [...] And to make something where you have two people in the middle of a battle but they're both just kind of sitting there looking at each other, waiting for somebody to implement a command, is going to be kind of jarring. I think that to make that work, somebody's going to have to work really hard and come up with a really, really cool idea. But I want to leave that for the next generation.

[...]To those players out there that are maybe kind of still on the fence thinking, 'I don't know if I want to play this because I'm a command user or a command-based, turn-based user type of person,' I'd ask them to at least try it out once and see how it feels because we think you’ll change your mind on this as well."

Και εδώ οι πιο σημαντικές ερωτήσεις
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,418
Αρα μονο τα final fanstady 15 και origins ειναι δρασης και οχι turn based?
 

Chosen Undead

Death Knight
Joined
Jul 14, 2015
Messages
3,544
FF15, FF7 Remake, Crisis Core Remake, FF Type-0 HD και Lightning Returns ειναι όλα action rpg και όχι turn based. Yπάρχει και το Dirge of Cerberus που είναι action-shooter όπως και τα Dissidia φυσικά που είναι fighting με rpg στοιχεία. Προσωπικά ακόμα δεν έχω παίξει τα remakes. Κάποιες ώρες τα FF15 και LR τα οποία μου άρεσαν πολύ απλά έφαγαν pause διαρκείας για άλλα παιχνίδια. Το Type-0 το υπερλάτρεψα και το θεωρώ από τα πιο υποτιμημένα παιχνίδια ever. Δεν έχω καμία αμφιβολία πως θα μου αρέσει και το 16. Λατρεύω κάθε τι έχει το όνομα Final Fantasy. Βέβαια παίζοντας πέρυσι το ΧΙΙΙ-2 διαπίστωσα πως παρότι καθυστέρησα να το παίξω και αυτό αρκετά τα turn based jrpg έχουν πάρα πολλά να δώσουν ακόμα και να μας προσφέρουν αριστουργήματα με πρωτότυπες ιδέες. Τα Persona κλέβουν τη παράσταση εξάλλου τα τελευταία χρόνια. Οπότε δεν μπορώ να δικαιολογήσω αυτή την απόφαση της Square Enix 100%. Moυ λειπει αυτό το παραδοσιακό στυλάκι των παλιών Final Fantasy. Κάτι που έχουμε να δούμε από το XIII-2.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Τα Persona κλέβουν τη παράσταση εξάλλου τα τελευταία χρόνια. Οπότε δεν μπορώ να δικαιολογήσω αυτή την απόφαση της Square Enix 100%. Moυ λειπει αυτό το παραδοσιακό στυλάκι των παλιών Final Fantasy. Κάτι που έχουμε να δούμε από το XIII-2.

Το Persona 5 είναι του 2016 (turn-based), το επόμενο της σειράς P5 Strikers (2020) είναι real-time action και η Atlus πειραματίζεται έστω και σε spin-off. Όπως ανέφερες η SE από το XIII-2 κάνει πολλά βήματα προς το "action" με τα Kingdom Hearts, με το FFXV διατήρησε το wait mode που ουσιαστικά μετέτρεπε το παιχνίδι σε RTwP (έπαιξα ελάχιστα μαζί του), με το FF7R που ουσιαστικά βελτίωσαν ακόμα περισσότερο τη μάχη του FFXV. To full action του FFXVI που φαίνεται η επόμενη "λογική" κίνηση στο franchise.

Μια από τις συνεντεύξεις που έβαλα κλείνει με τον Yoshida να λέει πως δεν αποκλείεται για επιστροφή στις ρίζες.
“We don’t know if our team is going to be doing Final Fantasy XVII,” he says. “I would say we’re probably not going to be doing XVII. But again, there’s still that possibility out there because…you never know; we might just go back to pixel graphics as well. If you do go back to pixel graphics, that makes it easier to go back to something turn-based.”

Πιστεύω πως έχουν τη δυνατότητα να βγάζουν κάτι πιο μικρό και πιο FF παραδοσιακό, όμως εξαρτάται και από την εμπορική επιτυχία που θα έχει. Πιστεύω πως κοιτούν τι επιτυχία έχει το Octopath Traveler ή το Tactics Ogre (blast from the past) και πως τα αντιμετωπίζει ο κόσμος.
 

tommas

Half-Ogre
Joined
Dec 2, 2012
Messages
737
To Soul Hackers 2 (2022) πάντως είναι ατόφιο turn based.:p .

Αμφιβάλω να βγει το P6 και να μην είναι TB και αυτό.

Πιστεύω πως έχουν τη δυνατότητα να βγάζουν κάτι πιο μικρό και πιο FF παραδοσιακό, όμως εξαρτάται και από την εμπορική επιτυχία που θα έχει. Πιστεύω πως κοιτούν τι επιτυχία έχει το Octopath Traveler ή το Tactics Ogre (blast from the past) και πως τα αντιμετωπίζει ο κόσμος.

Υπάρχει και η spinoff σειρά FF: Tactics που προσφέρεται για κάτι τέτοιο .
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,832
Προσωπικά δεν έχω καταφέρει να παίξω πάνω από 5-6 ώρες τα 15 και 7remake. Δυστυχώς έχουν μετατρέψει την μεγαλύτερη jrpg σειρά παιχνιδιών σε western 3rd person action.
( Ναι, boomer το ξέρω, αλλά με ff7, Chrono trigger κτλ γίναμε "άνδρες" και με θλίβει η κατεύθυνση που έχουν πάρει. Στην τελική, εάν ήθελα να παίξω gow, θα έπαιζα gow!)
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,086
Το 7remake δεν επρεπε καν να το αγγιξεις ρε συ, εσυ φταις.
 

mits@kos

Death Knight
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,942
Ελπίζω οι άδειες τοποθεσίες να είναι θέμα στόχευσης του τρέιλερ, γιατί κατά τα λοιπά φαίνεται πραγματικό ταξίδι.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095


Χμ πολύ pop ακούγεται, ελπίζω το υπόλοιπο score να φτάσει επίπεδα FF epicness.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
O δημοσιογράφος Imran Khan (αξιόπιστη πηγή) αναφέρει ότι η Square Enix έχει "ελαφρώς πανικοβληθεί" με τα χαμηλά pre-orders του παιχνιδιού:


Final Fantasy VII Rebirth Nailing Down Release Date

FinalFantasy7RebirthSephirothCloude.jpg

In what may be one of the oddest Q&A-style updates on a game I’ve seen from a major publisher in some time, Square Enix tweeted today with a reminder that Final Fantasy VII Rebirth development is still progressing and they’re working on committing to a release date — likely still within the initial window of “winter.”
I bring this up because I had heard recently that Square Enix is panicking slightly over Final Fantasy XVI preorder numbers, which are tracking behind FFXV even accounting for the lesser number of launching platforms. Granted, those are pre-order numbers and they’re usually only useful to gauge guaranteed day-one sales (versus potential day-one sales), so the actual number could blow everyone away. But with the current tracking, I wonder if they want to remind people the next chapter of Final Fantasy VII’s remake trilogy exists and give it more marketing time than they had planned.
The initial sales of Remake were quite good, but it slowed down faster than Square Enix seemed to expect, so I imagine they really want Rebirth to sell as well as possible. Well, of course they do, but I imagine they’re really, really hoping for an uptick in sales.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,418
Θα εχει κανονικη δραση η θα ειναι στρατηγικης σαν τα προηγουμενα? Απ οοτι εχω δει το μονο παχνιδι δρασης final fanstasy ειναι το strangr paradise σωστα? Το οποιο και πρεπει καποια στιγμη να παιξω
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Θα εχει κανονικη δραση η θα ειναι στρατηγικης σαν τα προηγουμενα? Απ οοτι εχω δει το μονο παχνιδι δρασης final fanstasy ειναι το strangr paradise σωστα? Το οποιο και πρεπει καποια στιγμη να παιξω

Από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα θα έχει κυρίως action combat.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Και η Square-Enix όμως δεν πάει πίσω όταν πρόκειται για νέο main entry Final Fantasy τινάσει την μπάνκα του marketing στον αέρα

Υπέροχο τηλεοπτικό σποτ σε στυλ πίνακα ζωγραφικής




Live action trailer



ενώ σε 2 μέρες θα γεμίσουν πόλεις της Ιαπωνίας με Billboards
 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Ένα νέο feature στη σειρά είναι το Active time lore

You can pause the game at any moment — even and especially during cutscenes — to bring this screen up with a click of the touchpad, and it gives you helpful little capsule bios of all the characters in a scene, plus notes on the location, the factions involved, any concepts the characters are discussing, and any jargon they’re using. It’s like the X-Ray feature on Amazon Prime Video that can tell you the name of a character actor that looks familiar, but for arcane video game lore.

It’s a lot, and Final Fantasy 16 chooses to throw players in at the deep end with all this stuff, rather than spell it out for them in exposition scenes. It’s a good choice for the momentum of the story, but it can be confusing.

1687295967883.png

 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Square Enix vs Blizzard marketing 5-0

3D billboard στους δρόμους (το ίδιο είχαν κάνει και στο FFVII remake)




Artwork στους σταθμούς του μετρό στην Ιαπαπωνία από Eikon Battles


3VAqvlF.jpeg



QVfWOcz.jpeg



Artwork colection



Και τα critic reviews

1687368115447.png

Το άνιωθο Eurogamer UK του έβαλε 60, είναι εκείνο το μέσο που προσπαθούσε να δημιουργήσει θέμα από το τίποτα. Λες και θα μποϊκοτάρει κανείς main entry FF
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Σε επίπεδο απόδοσης πάντως υπάρχουν θέματα. Το mode για 30 fps είναι οκ αλλά στο framerate mode υπάρχουν πολύ συχνές πτώσεις και η ανάλυση κατά την διάρκεια της μάχης πέφτει μέχρι και σε 720p. Άλλο ένα παιχνίδι που θα χρειαστεί αρκετά patches.

 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
στο framerate mode υπάρχουν πολύ συχνές πτώσεις και η ανάλυση κατά την διάρκεια της μάχης πέφτει μέχρι και σε 720p.

Τα frames πέφτουν στο freeroam, ενώ στη μάχη είναι σταθερά 60 και ρίχνουν το image quality και το resolution για να τα κρατήσουν εκεί. Είναι λίγο περίεργη αυτή η επιλογή.
 
Top Bottom