What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

FINAL FANTASY XVI

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
2,052
Not your father's Final Fantasy.

See full article...
Διαβάζω για σκοτεινό, ενήλικο παιχνίδι και το ενδιαφέρων μου ανεβαίνει κατακόρυφα. Φτάνουμε στο gameplay που για άλλο ένα ff είναι αισχρό (για τα δικά μου γούστα). Το 7 (original) είχε από τα καλύτερα game systems ever με συνδυασμό real time με turn based. Από το 15 και μετά δεν έχει καμία σχέση με τα παραδοσιακά jrpg και είναι απλά ένα western action παιχνίδι
 

vlad

Umber Hulk
Approval of the Admiral
Joined
Oct 31, 2013
Messages
758
Διαβάζω για σκοτεινό, ενήλικο παιχνίδι και το ενδιαφέρων μου ανεβαίνει κατακόρυφα. Φτάνουμε στο gameplay που για άλλο ένα ff είναι αισχρό (για τα δικά μου γούστα). Το 7 (original) είχε από τα καλύτερα game systems ever με συνδυασμό real time με turn based. Από το 15 και μετά δεν έχει καμία σχέση με τα παραδοσιακά jrpg και είναι απλά ένα western action παιχνίδι

Άντε να πω μέχρι και το 10 η σειρά πάταγε σε στέρεες βάσεις ενός κλασικού tb jrpg. Από το 11 ως το 13 με την Lightning εισήχθει περισσότερο το action κομμάτι στις μάχες αλλά όχι στο χάλι που έφτασε από το 15 και μετά. Επίσης ναύρχε να επισημάνω ότι τόσο τα DMC όσο και τα Bayonetta είναι μπάτον μάσινγκ στο easy. Στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας που για να βγάλεις μομπς και μποσις απαιτούνται γρήγορα αντανακλαστικά ώστε να βγουν combos για δυνατές επιθέσεις, τρως πολύ ξύλο. Είναι πράγματι κρίμα για το FF 16 να καταλήγει να έχει τέτοιο combat system αλλά δε θα το γλυτώσω, κοντά στις 80 ώρες έγραψα στο 15 και θα το πάρω σίγουρα και αυτό σαν φαν της σειράς.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
13,017
Επίσης ναύρχε να επισημάνω ότι τόσο τα DMC όσο και τα Bayonetta είναι μπάτον μάσινγκ στο easy. Στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας που για να βγάλεις μομπς και μποσις απαιτούνται γρήγορα αντανακλαστικά ώστε να βγουν combos για δυνατές επιθέσεις, τρως πολύ ξύλο.

Πίστεψέ με το ξέρω, αυτού του τύπου τα παιχνίδια είναι από τα ελάχιστα που αποφεύγω. Η αχίλλειος πτέρνα μου ως gamer είναι ότι δεν μπορώ να εκτελέσω κόμπο πάνω από 3-4 χτυπήματα. Τα χειρότερα μου genres είναι DMClikes, fighting και rhythm games. Φαντασου ήμουν χάλια ακόμα και στο disco minigame στο Yakuza.
 
Top Bottom